روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۹(تولدهمسروازدست رفتن عکسا)

 

 

 

سلام 

خوبین دوست جونا؟؟؟؟؟؟ 

دیروز تولد همسری بود  

از صبحش همش منتظر عصر بودم که شوشو بره سر کار و من میزمو بچینم و یه جشن دو فنره بگیریم 

خلاصه سریعا دو نوع ژله درست کردم  

کیک درست کردم و تزیینش کردم ولی چون اولین بار بود زیاد به دلم ننشست  

منم حاضر شدم موهامو سشوار کشیدم و ..... 

نزدیکای ۹ بود که همیشه این موقع همسری راه میوفته به سمت خونه  

اس ام زد  گفت من امشب دیرتر میام 

گفتم نمشه زودتر بیای گفت نه  

هرچی به گوشیش و دفترش تماسیدم یا اشغال بود یا جواب نمیداد 

 

 

خانم همسایه از اون ور اومده بود لپ تاپشو بیاره من واسش بلوتوث نصب کنم  

خلاصه خیلی عصبی بودم 

 وقتی خانم همسایه تماس گرفت ،گفتم من امشب تولد بازی دارم ،و اینکه همسری دیر کرده ومن اعصاب ندارم ولی با این حال گفت من میام ۱۰ دقیقه میشینم  

منو میگید: 

 

خلاصه وقتی رفت به همسری زنگیدم گفتم کجایی ؟حرف تو حرف اورد  

منم خیلی نگران شدم دل تو دلم نبود که چه خبر شده؟

تا بالاخره اومدش  

میگم کجا بودی خیلی دلواپس شدم میگه دیش دوستمو رفتم تنظیم کنم 

منم میگید: 

بعد: 

ای یکمی هم معذرت خواهی کرد  

 

و ما با هم :

 

نشستیم فیلم گرفتیم عکس انداختیمو اینا 

 

 

 

اصل ماجرا اینجاست: 

 شب که میخواستم عکسای جینگولمونو به سیستم منتقل کنم تو دوربین اسم پوشه رو عوض کردم عکسا محو شد 

 

 

دیگه همسریه خواب آلود با اندوه فراوان بیدار کردم گفتم پاشو اینو ریکاوری کن عکسا رو بیار 

 

 

خلاصه تا امروز بهش ور رفت ولی نشد که نشد 

 

یا رمشو  رم ریدر نمیخوند  یا اگه میخوند نمیتونست ۸ گیگ رو بگرده 

متاسفانه عکسامون پرید  

 

 

 

 

حالا این عکسا با دی وی کم از رو فیلم گرفته شده

 

  

 

   

 

  

 

متنی که تو کارت نوشتم: 

 

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنار میگذارم، 

 

                               امشب اما همه جملات فرار کرده اند،  

همین طور بی وزن و قافیه میگویم ،..... 

                         

                           شوشو جان ،بهترینم،عشق همیشگیم 

 

تولدت مبارک

 

 

 

۲۸(سوال از دوست جونام)

سلام دوست جونا   

چه خبرا؟خوبید؟دماغتون چاقه؟  

من که فعلا فعلنا خبر خاصی ندارم و

این روزهای من با فکر در مورده تولد همسری داره سپری میشه :

که چی بخرم ؟چی بپوشم؟چیکارا کنم؟ و ........ 

 

فروردینه تفلد شوشوجونم حالا چندمه؟   

 

 

ولی مطلبی که میخواستم ازتون بپرسم این بود که حتما تا حالا وام گرفتین 

 میشه در مورد وامهای ۴،۳ ملیونی با اقساط طولانی مدت اگه سراغ دارین منو از راهنمایتون بی بهره نذارین پلیز!!!!!!!!!

منتظرم ها 

 

 

 

۲۷(خبر خوب)

سلام 

 دیشب ازشوشو یه خبر خوب شنیدم 

 خیلی سرحال ترم  

 

خدا رو شکر می کنم ،خدایی  که همیشه ما بنده ها ازش غافل میشیم ولی اون هیچ وقت ما رو فراموش نمیکنه  

 

 

شوشو دوست دارم که تموم این مدت بداخلاقی های منو تحمل کردی و به روی خودت نیاوردی  

۲۶(همین جورری)

سلام 

رونق گرفتن وبلاگستان رو به همه دوستای وبلاگی تبریک میگم 

آخه یه مدت بود همه مسافرت ،گشت و گذار و اینا.......بودن ،و هیچ خبری نبود  

 

به هر حال ما که امسال تعطیلات عید رو همش تو خونه و تو خونه و بازم تو خونه بودیم نه مسافرتی نه مهمونی و فقط چند باری منوهمسری بیرون رفتیم .  

 

برای ما امسال بی سر صدا نوروز و تعطیلات گذشت.  

 

یکمی هم دلم گرفته به خاطر گذشت روزای عمرمون به این شکل .

 

الانم من تنهام تو خونه.همسری با دوستش کار داشت رفت بیرون 

مامان هم صبح زنگ د گفت قراره مادر بزرگ و پدر بزرگ و خاله رو دعوت کنه واسه شام ،به ما هم گفت بیاین که من رد کردم حتی بدون مشورت با شوشو ،ولی خوب کمابیش جوابشو تو این مواقع میدونم 

روزای کاری هم  با مشکلات خاص خودش داره پیش میره 

امروز صبح اول وقت با رئیس جلسه گذاشتیم درمورد وضعیت کاری که هیچی به هیچی شد یعنی هممون رو پیچوند  

 راستی هیچ کدوم از عکسای عید در دسترسم نیست فعلا

همین