روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۱۳ جشن باستانی ایرانیان : یلدا

 

تو نت دنبال یه جمله یا یه شعر خوشکل میگشتم ،چندتا پیدا کردم ولی هیچ کدومشون به دلم نمی نشست ،به همسری میگم بیا برات بخونم ببین کدوم بهتره  

میگه سارا اینو که باید خودت بنویسی 

 

آرزو میکنم همیشه ی خدا جمعتون جمع ،دلتون شاد ،لبتون خندون ،عمرتون باعزت و عاقبتتون بخیر باشه انشاا...   

یادم رفت از همه مهم تر جیبتون پر پول 

شب یلداتون مبارک 

 

ادامه مطالب هم هست

ادامه مطلب ...

۱۱۲

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۱۱ یارانه هامون هدفمند شد

دیشب اعلام شد که از ساعت ۲۴ ،۲۷/۹/۸۹ یارانه های کشور عزیییییییییزمان ایران هدفمند میشود 

درهمین راستا من که ته دلم لرزیده ،آخه با وضعیت این درآمدهای ناچیز و خرج های سنگین چگونه خواهیم زیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

الان شوشو زنگ زد گفت هرچی ناهار داریم جمع کن بریم پارک

آنچه گذشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.