روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

187

بچه ها قبض برقمون امده 20هزار تومن 

قبض آبمون 1000تومن :)))))))))) 

هیچکی باورش نمیشه 

رکورد زدیم تو مصرف حامل های انرژی 

در عوضش  آب  و برق و ..... محل کارمون تجاریه و این خوشحالی از دماقمون بیرون میاد 

 

راستی مال شما چقدر اومده؟

۱۸۶ دوباره فارسی ۱ و حالا زمزمه

نمیدونم براتون گفتم یا نه ؟ تا یه مدت پیش همش میگفتم وای ، واه واه کی دیگه فارسی  میبینه؟ 

واقعاْ سریالاش مسخرن 

ولی الان خودم بد مدل معتاد شدم به همسان  :

 

 

اورورا :  

 

 

سریال تاوان  زمزمه :  

  

هر شب میبینمشون 

قشنگن ! :))))))))

۱۸۵ منتظرم .......

برای دیدن تـــو ثانیه ها رو میشمرم 

 بـــــــرای دیدن تو من از یه دنــــیا دل می برم 


برای دیدن تــــــــو هــزار بار میـــــــمیرم  

بــرای دیدن تو دوباره من جـــــــون میگیرم 

  

 

امشب همسری بعد از ۱۰ روز میاد پیشم 

خوشحالم و سرحال 

۱۸۴

۱ ..... ۲....... ۳........ 

آزمایش میشود 

دارم اولین ژستمو از آژانس براتون میزارم  

هووووووووورا   

ای دی اس ال دار شدیییییم 

ای ول  

 

 

 

فکر کنم دیگه مرتب آپ کنم  

 

****همسری جونم اگه اینجا رو میخونی بدون که دوووووووست دارم 

دلم برات هوار هوار تا تنگیده گلم