روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

در مورد آشپزخونمون نظر بدین

این نمایی از آشپزخونمونه ، کدبانوای عزیز به نظرتون روی اینا لباسشویی و ظرفشویی چه بذارم که انقدر بی ریخت نباشه؟

از این حالتشون اصلاً خوشم نمیاد

اینم عکسش : آشپزخونه

در مورد آشپزخونمون نظر بدین

این نمایی از آشپزخونمونه ، کدبانوای عزیز به نظرتون روی اینا لباسشویی و ظرفشویی چه بذارم که انقدر بی ریخت نباشه؟ 

از این حالتشون اصلاً خوشم نمیاد   

   اینم عکسش : آشپزخونه

327 ماشین ظرفشویی

تو این اوضاع بی سرو سامون مملکت تو این گرونی و فقر و بدبختی ایرانیا دل و دماغ واسه آدم نمیمونه که. مثلا دلار اومده ژایینُ میگن ولی همه قیمتا رو مون دلار ۴۰۰۰تومنی مونده ، آخه کدوم فروشنده جرات میکنه کمتر بفروشهُ میترسن ارزون بفروشن ولی دوباره گرون بخرن. چه میدونم والا روزگاری شده. روز ه روز عرصه تنگتر میشه به آدما ، به ماها،............. 

 

دوباره و دوباره ام بی سی پرشیا فیلم "لیلا"رو پخش کرد و من مثل۹۹درصد موقع از وسط دیدمشو ۱۰۰۰بار دیگه هم ژخش بشه میبینمش. ژقدر روابطشون رو ، تک تک حرکاتشون رو دوست دارم ، خیلی هنرمندانه ساخته شده (حداقل ب نظر من).چقدر خونه لیلا و رضا رو دوست دارم با اون دکور کم نور و خوشکل ُ چقدر راهرویی که منتهی میشه به حیاطشون رو دوست دارم اون حیاط با کلی گل داوودی............. 

دیروز با همسری رفتیم ماشین ظرفشویی خریدیم.سفید 14نفره LG. چه میدونم خیلی وقته تو فکرشیم ، ترسیدیم از این گرونتر بشه


ما 1240گرفتیم که از همه جا ارزونتر بود همه جا 1400به بالا بود
تا دیدیمش خریدیم

326

آسمون آبیه ، اینجا هوا خیلی بهتر شده و قابل تحمل . روزا دارن میان و میرن ولی عمر ماست که تو این خراب شده داره به فنا میره . هر روز یه خبر بد تازه! 

صبر میخوام خدا صبر..........


یه مدت بود همسری میگفت برا دفتر جارو بگیریم که رفت ، قیمت گرفت و من گفتم هفته ای یه بار مال خونه رو میاریم و چه کاریه بخریم تو این اوضاع . هی دلار بالار فت و هی قیمت اجناس و هی اصرار همسری بیشتر شد که دیروز گفتم بش برو بگیر . رفت اینو گرفت منم زرنگی کردم بردمش خونه و ماله خونه رو یعنی اینو آوردیم دفتر!

این همیلتون رو که2200وات هست رو روش نوشته 220تومن ولی وقتی همسری رفته صندوق و پولشو داده آقاهه گفته 100تومن کمه که؟

همسری گفته روش اینو نوشته . گفته این مال قبلا بوده الان خودمون 220میخریم و حسابی با شاگرد مغازه دعوا کرده که چرا قیمتا رو درست و به روز نکردی؟

ولی همسری چون مشتری همیشگیشون بوده بالاخره همون 205 خریدتش تازه تخفیف هم گرفته


چند شب پیش اقای (ج) و همسرش که همکارمون هستن ، اومدن پیشمون . 

امروز هم بادمجووووووووون داریم واسه ناهار