روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

409 افکار من

از جمعه حالم بد بود ُ تهوع و دلپیچه و نفس تنگی ، بالا خره دیروز با اصرار همسری رفتم دکتر . یه سرم با 5 تا آمپول توسط خواهری نوش جانم شد ولی مگه آخه دست خواهری درد هم داره به جرات میتونم بگم بی درد بود. بهترم ولی از استرسای کاری امروز کلن سردرد نامرد ولم نمیکنه 

دیشب خونه خواهری، به یه غذای حاضری مهمونشون کردیم . 

چرا انقدر همه چی گرونه آخه؟ یه خورده گیلاس و یه هندونه 20 هزار تومن؟ 

 

امروز عصر به خاطر سردرد نرفتم دفتر، گرچه که همه چی رو با تلفن دارم دنبال میکنم. 

  

درمورد ریاست *جمهوری کلی حرف داشتم ، یادم نرفته ولی حوصلشو نه شما دارید و نه من ! ولی تبتروار: 

* خودشون میخواستن یه نفر بیاد بالا که عمر نظام تداوم داشته باشه  

* من رای ندادم ولی رای دهندگان به روحانی رو دوست دارم 

* خوشحال شدم که ریس *جمهور شد ولی با خودم که فکر میکنم میبینم خوشحالی نداره چون بازم دست یکی دیگه و خواست یه نفر از اون بالا مهم بوده و شاید رای ها شمارده شده ولی منافع دیگه ای پشت پردست!!!! 

 

باشد که اوضاع این مملکت رو به بهبود بره و فقط اوضاع معیشت ملت بهتر بشه خودش هزاران بار ارزشمنده .

با اعلام نتایج آرا به نفع حسن، 200تومن دلار کشید پایین و کلی هم قیمت طلا!  

گاهی میگم خداکنه اون دنیا وجود داشته باشه و ببینم احمد*ی ن/ژآد داره عذاب میکشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا(از هر دری سخنی) دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام خانومی
واااااااااااای مگه گیلاس کیلویی چنده؟
اینجا بهترین هندونه کیلویی 900 تومن بهترین گیلاس هم کیلویی 4000 تومنه
بعدش هم منم رای ندادم به خاطر شرایط جسمانی ولی رای دهندگان به روحانی رو دوست میدارم
ببینم یعنی چی اگه اون دنیا وجود داشته باشه مگه تو شک داری؟

سلام
کیلو 7000تومن ،هندونه هم 1000به بالا
نه شک ندارم ولی ارزو دام حتما باشه

bahar سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

خدا رو شکر بهتری ایشالا همیشه سلامت باشی

ممنونم عزیزم

مژی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

بلا دوره ایشالله
بهتری؟
به نظرم اگه ایندفعه هم میخواستن اون بالا دستی مشخص کنه کی رای بیاره دیگه نمیتونستن جلو ملت رو بگیرن
مجبور شدن سالم برگزار شه

قربونت برم مرسی بهترم
آره دیگه انگار تو مخمصه بودن

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام
بابا ما که از اول اصرار میکردیم بیا پیش ما خودت افتخار نمیدادی
بله ما دونفره مینویسیم
خوشحال میشیم دوستای خوبی باشیم و افتخار بدی پیش ما بیای
دوست داشتی بگو لینک کنیم؟؟

ای بابا چی شده بود حالا؟
الان بهتری؟
خواهرت با ما همکاره؟ یعنی؟

عزیزم
آره خواهری بیمارستانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد