روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

411

سلام

کلن من اگه نیام ،نباشم ، نیست بشم ، خوب نباشم ، بجز مژی هیچکی منو دوست نداره آیا؟

مژی بیا تو بغلم

از 24 خرداد روز انتخابات تهوع و سردردم شروع شد و همچنان ادامه داره ، دکتر داخلی رفتم و برام آزمایش نوشته که هنوز ندادم

گفت شاید بخاطر قطع سیتالوپرام باشه

نمیدونم والا

گفتم بیام بگم هنوز زندم، ولی کلن سلامتی مهم ترین رکن زندگیه! هوای خودتون رو داشته باشید

خبری نیست فقط دیشب با مامان و بابا و خواهری رفتیم یه تائتر طنز که بد نبود ، برادری عازم مشهد بود و شوهرخواهری  هم تهران همسری هم که از خدا خواسته گفت من نمیام.



نظرات 7 + ارسال نظر
مژی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

عزیز منی توووووووووووو
بیا بغلممممممممم
انشالله که زودی خوب بشی
زودتر برو آزمایش بده که خیالت راحت شه

بوس بوس 10000 تا

bahar جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

ایشالا زود خوب بشی خانومی

ممنونم دوست جون

فاف جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtasin.com

چه عجب اومدین شما
امیدوارم زودی خوب بشی عسیسم

مرسی
ایشالا

ملیسا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام بخدا من همیشه میام سر میزنم اما الان ی مدت لپ تاپ ندارم با گوشی هم بخوای کامنت بزاری کلا خاندانت میاد جلو چشمت..از بس هی میپره...عزیزممممممم ایشالا هیج مشکلی نداشته باشی و سلامت باشی در کنار شوهر جانت

عزیزم
راست میگی خودمم با گوشی عمرن بتونم کامنت بذارم
از لطفتت ممنونم که یادمی
وس

[ بدون نام ] جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

عجججججججججججججججب

منم بووووووووووووقم اینجا هی میام نظر میزارم دیگه آآآآآآره
حیف این شکلکها کار نمیکنه اگه نه عمق احساساتمو بت نشون میدم

از اون عصبانی هاااااااااااااااااااااا

عزیزم چرا پس اسمتو نیست گلی؟
من نشناختم خو

بهزاد و سمیرا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://namzady.blogsky.com

تازه لینکمون هم نکردی ؟؟؟؟!

یوزر و پسورد ریدرم گم کردم

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

من بودم
عصبانی بودم یادم رفت اسممو بنویسم

سلام
چرا عزیزم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد