روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

424

بالاخره همون دوشنبه شب با همسری رفتیم زولبیاو بامیه خریدیم (وای یعنی این دغدغه ی منه واقعا؟) ولی شیره خیلی زیادی دارن ،خیلی دل میزنن حتما باید با چایی بخورم

تازه میوه مورد علاقمو هم میوه فروش کناردفتر آورده بود کلی خریدیم: هلوانجیری جان!!!

کلن از آلو ، چه زرد و چه قرمزش خوشم نمیاد حالا هی همسری میره به هوای ترشش میخره که با نمک بخوره، البته من که لب نمیزنم ،گاهی هم به مقصودش نمیرسه و شیرین ازآب در میان!!!!

امروز با همسری یه قیمه خوشمزه پزوندیم واسه افطار ولی انصافا 99 درصد کارشو همسری انجام داد

دارم حریم سلطان میبینم و با تبلت آپ میکنم :) بالاخره سلیمان زد ابراهیم رو ناکار کرد .کلن خیلی خیلی از خرم بدم میاد .هر باراین سریال رو میبینم کلی بد و بیراه نثارش میکنم،حقشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

نوش جان
من این سریال دنبال نمیکنم
نگا چه زود کامنت میزارم حواسم به وبت هست

ای ول به تو فافا جونم
خوب آدرس وبتو هم بزار برام خسیس که نرم هی بگردم
آفرین دوست جون

خرید وبمانی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.PersianXchange.ir

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

فهیمه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ

نوش جونت عزیزمjavascript:void(0);

مرررسی

فافا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtasin.com

بفرمایید مهمونی صندوقچه ما

چشششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد