روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

442 عکس عکس عکس

 گوشواره های بدل خوشکلم برای سوراخ جدیدهای گوشام (البته اگر خوب بشن)  

حلقه ای هام (۵) پروانه ای ها (۲)

 

  

آویز طلای خوشکلی هدیه مامان به من و خواهری برا تولدهامون (البته خواهری گوشواره هاشو هم داره):

   

قرار بود برم گوشواره های نگینی بالا رو بخرم که حدود ۲۵۰ بودن ،جوگیر شدم اینا رو گرفتن(۷۵۰) :

  

عسل خوری خوشکلم (4) :

  

تاپ (14):

  

لاک و لاک پاک کن :)

  

تی شرت هدیه ی یکی از مسافرهای دفتر : 

ریمل پلاستیکی (5) ، مام(8) : 

  

وسایل ارایشی که از یه حراجی خریدم  

ادکلن همسری که عوضش کریدم جون موندگار نبود  

کرم پودر (11) مداد چشم عالی (1000) رژها هر کدوم  (2500)  

اون کلیپس خوشکله هم هدیه خواهریه

  

تاپ و شلوارک فکر کنم رو هم 14 شدن ، کلیپس 2000:

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

روسری ها هم دو تا از مسافرای مختلف برام اوردن :

 

 

   این جا شمعی خوشکل رو هم دختر همون مسافر بالایی که روسری نارنجیه رو آورده بود بهم هدیه داد :

  

دستبند خوشکلم که شهریور ماه خریدم (2 ملیون) از اون طرف بازه : 

  

:)

 

  

اینم ادکلن جدید هکسری که خوشبو و موندگاره:

نظرات 9 + ارسال نظر
bahar دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

همشون مبارکه
خیلی خوشگلن

مرررررسی

فافا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ق.ظ

همه چی قشنگ بود خوشحالم که برگشتی

قربونت برم من

فهیمه سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

مبارکت باشه عزیزم عسل خوریت خیلی خوشگله و من از اون تی شرت سبزرنگت خیلی خوشم اومد ایشاالله به زودی هیچکدوم از این لباسها تنت نشه
منظورم اینه که مامان بشی شکمت گنده بشه پوشیدن تاپ شلوارت به دلت بمونه

ای خدا از دست تو نامرد
البته خودمم دوست دارم دیگه ولی حیف که هنوز هیچ اقدامی نشده :(

غزل سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

مبارکت باشه تاپ و شلوارکت خیلی خوشگله و خیل ی هم خوب خریدی خوشگل خانوم . عکس جدیدتم تو ف ب هم قشنگه :)

عزیز دلم قربونت برم من

آمارین شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ق.ظ

گوشواره هات رو خیلی دوس داشتم مبارک باشه همه شون.

مرسی بدل ها یا اصل ها؟

سپیده (باران عشق) شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

ای ول عکسسسسسسسسسسس و عکاس خانم...
خوبی سارا جون...
دستنبندت خیلی خوشگله
گرمی چند خریدی؟

سپیده مرسی
یادم نیست بخدا

دخملی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

همه شون به شدتتتت خوشگلن و مبارکت باشن...

مرسی دوست جون جونی

مژی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

مبارک باشه همشون
خوش به حالت با مسارفرات
چکار میکنی اینقدره دوست دارن؟

مرسی عزیزم
والا چند ساله که با هم آشنا هستی دیگه

اطلسی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

به به صفا دادی اینجارو با عکسا مبارکت باشه همش
افرین به شما خانم اقتصادی...
راستی من همشو دوس داشتم اون عکسی که پات توشه هم یه جور دیگه!

ای بدددددددجنس
پای منو هم دیدی تو اطلسی؟
مرسی خانمی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد