روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

448

آبان تموم شد ، به وسطای آذر رسیدیم ... وای زمان داره میدوه!

این روزا با اینستاگرام مشغولم ، گوشی جدید بدمدل معتادم کرده .تازه عاشق این بازی هم شدم :

greenfarm

خبر خاصی نیست روزها از پی هم میگذرن 

دو سه روزه که صبح زود همسری میره پیاده روی ، من انقدر کرختم که نمیتونم همراهیش کنم ولی خوشحالم که اون میره 

مشغول دیدن سریال friends هستم , چون نسخه ی کامپیوتریشو فقط داریم همسری حوصله دینشو نداره و من متاسانه خودم تنهایی دنبالش میکنم ، هفته ای 2 یا 3 قسمتشو بیشتر نمیبینم 

چند سال پیش خوره سریال بودم الان چی؟



نظرات 3 + ارسال نظر
آمارین دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

منم خیلی دوس دارم اینستاگرام داشته باشم. باید حتما یه مودم وایرلس بخرم.

آره خانمی تو که اندروید داری چرا؟

فافا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtasin.com

تنبل خانوم پاشو برو دیگه

bahar سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد