روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

457

کلن این سریال فرندز داره از عشق منو میکشه ، نگرانم تموم بشه ، الان فصل چهارمم ، چندلر خیلی خوشکله ، راس خیلی نمکیه :)

همش دارم فکر میکن چندسال پیش سال 88 اینا بود ، برادر شوهری کلن DVDهاشو برامون فرستاد ولی تندتند زدیم جلو ازش چیزی نفهمیدیم و پسشون دادیم آخه خوشمون نیومد، وای چه خوب شد اون موقعه ندیدمش ، خدددددا

تو دفتر قبلی که بودیم ، من بودم و همسری ، اونجا همش سریالا مختلف میدیدم ، ولی الان همکاران زیاد شدن و امکان نیست!!!!!!!!!

دیروز رفتیم با همسری و خواهرشوهری النگوهاشون رو عوض کردیم خیلی قدیمی بودن و ازشون استفاده نمیکردن ،

متاسفانه دوتا خواهرشوهری روی صورتشون موی زاید دارن ، حالا این دفعه افتادم تو پرسه ی لیزر و دکتر پوست براشون ، برای فردا نوبت گرفتم

متاسفانه آدمهای آروم ، غیراجتماعی و کم حرفی هستن ، با اینکه همسن من هستن من خیلی چیزها رو دارم براشون انجام میدم ، باشد که یاد بگیرند (من که پیر شدم)


نظرات 1 + ارسال نظر
مژی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

الهیییییییییییی
چه زنداداش خوبی
خدا شما رو حفظ کنه
اینقدر از این سریال تعریف میکنی خو منم دلم میخواد
از کجا گیرش بیارم :((
البته به جاش بنده سریال شاهگوش(تولید ملی) رو میبینم
هی بدک نیست
برا سرگرمی خوبه و بعضی جاهاش با باز مرجانه گلچین جالبه

عزیزم
مرسی
والا مژی آدرس بده بی تعارف برات رایت کنم بفرستم عزیز دلم
اوکی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد