روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

483سفرنامه کیش 3

 بدون رمز پنج شنبه 15 خرداد روز سوم سفرمون بود، راه افتادیم با همسری که بریم پردیس ها ولی از دست تاول پاهام مگه میتونستم راه برم . اول رفتیم داروخانه همون که روبروی بازار پانیذ بود ولی بسته بود. از یه سوپری یه جعبه بزرگ چسب گرفتیم  . سوپری کلی کرم و شامپو مسافرتی بمون داد

اینم منم که مشغول زدن چسب ها به تقریباً تمامی انگشتای  پام (اون نونه ماله گنجشکا بود ماله ما نبود) :

پردیس 2 :

بعدش رفتیم پردیس 1 . بعدم هم پانیذ . که منو همسری سر خرید یه تلوزیون کوچولو که حالت لپتاب داشت و فلش و دی وی دی و اینا هم میخورد و من مخالف خریدش بودم بحثمون شد . بحث که نه . همسری رفت تو قیافه و بی حرف ، پیاده رفتیم به سمت هتل  وناهار

عصر بلیت پارک دلفین ها داشتیم ولی بلیت رو بمون نداده بود از دیروزش ده بار تو لابی رفتیم دنبالش و هی میگفتن نگران نباشید آمادست فقط 5:20 تو لابی باشید  . خلاصه زمان مقرر رفتیم و سراغ ترانسفر و بلیتمون گرفتیم که دیدیدم رزرو نشده و کسی هم دنبالمون نیومد . ما رو فرستادن پارک کلی اونجا بحث کردیم با مسئولش ولی مثل ما زیاد بودن آخه روز پیک بود و جا نداشتن اصلن . خلاصه با عصبانیت بسیار برگشتیم هتل و من کلی رو همکار اون خانمه که بیگناه بود و اتفاقا همشهری خودمون دراومد جیغ و داد و گریه کردم

خلاصه گفت بیاید امشب برید شام کشتی ولی صبر کنید تا ببینیم هوا برای راه افتادن کشتی مناسبه یا نهما بلیت فردا شب کشتی رو داشتیم. تا 7:30 تا اتاقمون بودیم . تماس گرفتم گفت من پارک دلفین رو برا فرداتون اوکی کردم . کشتی امشب به علت باد حرکت نداره و احتمالن فردا هم کنسله . چون تایم دلفین 6تا11 و کشتی 11 تا1 بود دیگه کشتی خودبه خود کنسل شد

ما داوطلب شدیم واسه رفتن به جنگ هتل ارم ( حامد آهنگی )

رفتیم ساحل ، اسکله تفریحی. هایپر هم یه سر زدیم بازم سر یه چیز مزخرف حرفمون شد ولی باز با هم خوب شدیم ارنی و کیک گرفتیم . تایم جنگ 12 شب بود . حدود 11:30 رفتیم رستوران توتی فروتی برا شام که تا منو رو بیارن یه ربع به 12 بود و بدون شام رفتیم جنگ

با حال بود کلی رقص و آواز بود . کلی خندیدیم . حدود 3 با تاکسی رفتیم هتل 

بلیت دلفینا :70

کشتی که ما نرفتیم با شام 55 . بدون شام 45

جنگ شبانه :30

یکمی روزمون سخت  گذشت .....

نظرات 7 + ارسال نظر
::.. شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

همیشه به سفر
چقدر پستای پر عکس..زیباست

قربونت برم
مرسی

آمارین شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

توی یکی از عکسا سانسور یادت رفت
حامد اهنگی رو داداشم برنامه هاشو میگیره میبینم. قشنگهخ. فقط خیلی فحش میدن توش.
کدوم برنامه ش رو دیدی؟ همون که هی براش با اون صدای خاص اسمس میومد؟

نه خودم عمدن گذاشتمش
زیاد واضح نیست !
آره خیلی بی ادبه ! ولی با حال بود

نه اون که میخواد خواننده بشه و یه خانمه چاق تهیه کننده برنامشه

فافا شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

خیلی خوشم اومد از همه عکسات ایشالا هی برید مسافرت عکس بندازی

مرسی گلم
و همچنین

سارا و سالار شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ http://sara-salar86s2.persianblog.ir/

سلاااااااام دوستم
خیلییییییییی وقت بود ازت بی خبر بودم ... خیلی وقت بود کلا از همه بچه ها بی خبر بودم ....
چقدر خوووووووووووب ، یاد خاطرات خودمون افتادم

سلام
خانمی تو کجای؟
خوبی؟
خوش اومدی

آمارین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

اره اینو دیدم. اول همین برنامه ش هی براش اسمس میاد با صدای ...
که به خانومه میگه تو فرشته ای اما چون سنگین بودی اومدی پایین از اسمون

آره خودشه
باحال بود وشاد
من دی وی دیاشو ندیدم
شاید از این به بعد بگیریمش آمارین

ساینا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

من یه بار برنامه حامد اهنگی رفتم باحاله من از اونا بودم که از خنده غش کرده بودم...
سارا خوب شد اون تی.وی نخریدن داداش من خریده بود حیف ژول شد زود خراب شد

ساینا من کلن خیلی نمیخندم . البته در مقایسه با همسر وقتی هم به چیزی بخندم اون خندش نمیگیره
خلاصه منم خندیدم . باحال بود نمایشش
راست میگی؟
همون کوچولوها؟ همسر منو کشت . بابا الان تبلت اومده. کلی پیشرفت کرده دنیا . بخدا میخرید هم ازش استفاده نمیکرد

اطلسی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

ای جانم کفشات که راحته بنظر خوشگلللللل خانوم
بی تعارف تو ارون تیپ ادمایی هستی که چهره و تیپتو خیلی دوس دارم ساده و شیک....
کشتی رو اخر نرفتید؟بنظرم چیز خاصی نداشت یادمه هواش خیلی گرم و بد میشد هرچند ما دوتا عطر ارزون هم بنشو گرفتیم که خیلی جالب هم نبود

قربونت برم من اطلسی
درست دیدی خواهر آیا؟
نه دیگه نرفتیم همه چی قاطی پاطی شد دیگه
میگفتن خیلی خاص نیست ولی نشد بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد