روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

496 طلسم

 ادامه مطالب بدون رمز

گاهی اوقات حس کردید زندگیتون طلسم شده؟

من خرافاتی نیستم ولی گاهی گره های مسلسل وار زندگی منو معتقد میکنه ...

اونم تو کمتر از دو هفته !!!!!!!!!!

وقتی تو یه روزمعمولی اسیپلت خونتون خراب میشه و تو گرمای خوزستان تو خونت شرشر عرق میریزی ،

 یه چیزی توگوشی همسرت میبینی و طوفان شدیدی بین تو و همسرت پیش میاد ، وقتی بین دعوا همسرت میزنه تبلت دو میلیونیشو به هزار تکه تبدیل میکنه ، وقتی از گرما خونه ماهیهای خوشکل آکواریومتون میمیرن ، وقتی همسرت میره یه تبلت گرونتر برمیداره ، وقتی ماشینی که هنوز 6ماه نشده خریدی رو میخوای بفروشی و هیچ مشتری نداره و کامل زیر قیمت میفروشی و با ضرر فراوان و میفهمی چقدر سرت کلاه رفته تو معاملش ، وقتی یه ماشین جدید میخری و همون روز معامله تسمه اش پاره میشه میخوره به رادیاتور  300تومن رو دستت میزاره ، وقتی همون روز گوشی نوِ خودت دیگه شارژ نمیگیره ! و میدی تعمیر ، وقتی یه آزمایش خون میدی واسه سطح کم خونی  و تو آزمایش نشون میده کلیه ات دفع پروتییین داره ومیری دکتر ، دکتر برات اشتباها آزمایش عفونت اداری مینویسه و اینو تو ازمایشگاه میفهمی و داغ میکنی !!! وقتی بعد از دوماه از یه جایی یه ضرر 100تومنی الکی رو دستت میفته که هیچ نقشی توش نداشتی 

وقتی 

وقتی

وقتی

دوست داری سر بزنی به بیابون

دوست دارم خودمو بزنم

دوست دارم وسایل اطرافمو پرت کنم ، دووست دارم عصبانیت انباشته شدمو خالی کنم . دوست دارم از این دوره بیام بیرون

پیش اومده براتون؟

من دیگه بریدم 

نظرات 10 + ارسال نظر
آمارین یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

:(
صدقه بده سارا جونم. ایشالله همه ی بدیها ازتون دور بشه.
ماشینو چرا اینجوری فروختید اخه؟

بخدا دادیم و میدیم و باید بیشتر بدیم راست میگی

فهیمه یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

من میخونم ولی خاموشم
این دفعه دیگه نتونستم
چرا عزیزم چت شده چرا باید انقدر ناامید باشی
از تو بعیده شما خیلی دختر سرحالی هستی ها

نمیدونم یه جریاناتی هم پیش اومده که متاسفانه نمیخوام اینجا بگم

فافا یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

اینایی که گفتی من میزارم رو حساب چشم زدن چشمتون زدن برای چشم نظر مرغ سیاه باید قربونی کنی یه چیزی سارا ببخشید میپرسم اما به دعا اعتقاد داری که مثلا براتون دعا نوشته باشن؟

مرغ از کجا خو فافا؟
مرغ زنده ؟

مژی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ http://lucky-in-mylife.blogfa.com

معلومه که پیش اومده
برای هرکسی پیش میاد
ایشالله که همش خیر باشه

ایشالا همیشه خیر باشه و شدی برای شما هم گلم
قربونت برم مژی گلی

مریما دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ق.ظ

تا حالا واست نظر نگذاشته بودم اما میخونمت
آره همه اینها که گفتی واسه همه پیش میاد چاره ای نیست همه اش بخشی از زندگیه و مجبوری با این فکر که بدتر از انها هم واسه دیگران اتفاق افتاده خودت رو دلداری بدی
خود من الان هر لحظه ممکنه کارم رو از دست بدم خودم جایی مستاجرم و هنوز واسه خونه خودم مشتری پیدا نشده که از کرایه اش به عنوان کمک در پرداخت کرایه خونه ام استفاده کنم دارم بچه دار میشم و همه اش حس میکنم توجه همسرم به خانواده اش بیشتره تا من که یه خانمه باردار محسوب میشم خیر سرم فکر از دست دادن حقوق اونم بعد از اومدن بچه و .....
سخته اما این نیز بگذرد

خوشحال از آشنایی دوست عزیزم
ایشالا کارتو رو از دست نمیدی و یه بچه تپل و مپل ه دنیا میاری و همه چی بصورت خیییر برات پیش میاد

a n o o دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

به من که اصن نگو پیش اومده؟!!! چون خیلی خیلی خیلی پیش اومده و الان هم وسط همین پیشامدم!
چیکار میتونیم بکنیم سارا؟! کاری نمیشه کرد جز اینکه هر روز رو با بسم ا... شروع کنیو بخوای که همه این سایه ها از زندگیت دور شه!!!
اگر من بخوام برات از این چیزا بگم که قصه حسین کرد شبستری میشه

نه خدا نکنه ایشالا
آره والا ولی بعضی چیزا جدن تو اختیار ما نیست
مرسی که هستی گلم

a n o o دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ق.ظ

چرا ماشینتونو فروختین!!!

میام میگم

اطلسی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ق.ظ

اره عزیزم برای همه ما پیش میاد متاسفانه...
حق داری ادم خسته میشه
ولی من تجربه خودم درین شرایط میگم که نادیده بگیرم.خصوصا اینکه مسائل رو مسلسل وار به هم ربط و بسط نمیدم دوس ندارم بگم بدبیاری پشت بدبیاری!!اومده.هرکدومو یه راه حل براش پیدا میکنم یا به یه چیزی ربطش میدم که ارومم کنه
ایشالا زودی ارامشت برگرده سارای عزیزم

نه ربط ندادم ولی دیگه تو خیالم ربط پیدا کردن
قربونت اطلسی گلی

ساینا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

اوه چه قاطی پاتی شده همه چی...ارامش مهم ترین چیزه نگران نباش عزیزم همه چی حل میشه خصوصا ضرر مالی ..نگران ازمایشت هم نباش ...دفع پروتتین یه چیز رایجه

آره گذشت ...
مرسی ساینا گلی

فافا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

چرا کامنت من نرسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد