روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

499

باز رفتم تهران دوشنبه 27مرداد با قطار شش تخته مزخرف ساعت 4 که صبح زود اونجاباشم ، رسیدم اول تو ساختمون ایران.ایر کلاس بود تا 2 بعد ناهار بعد هم امتحان که خوب خیلی سخت بود ، این دفعه استثناان چشمم از نتیجه آب نمیخوره و چقدر ناراحتم که خیالم راحت نیست . قرار تا قبل نیمه شهریور رامون ایمیل کن ایشالا 

بازم نیاز به انرزی مثبت دارم شدید 

6عصر همون روز هم بلیت قطار برگشت داشتم این دفعه هم 6 تخته ولی خیلی تمیزتر ،ساعت 4  با دربست و مترو و  اتوبوس خودمو به راه آهن رسوندم . اذیت شدم 

کارم شده آزمون دادن ، کلاس رفتم تو این شهر و اون شهر!!!!!!!

خبر بارداری دوم جاری بعد از دختر  سالش منو بهم ریخت . آخه همش انتظار داشتم نوه دوم خانواده ماله ما باشه

همسر داره با پدر یک هفته مسافرت میره و چقدر سخت میگذره تنهایی

نظرات 2 + ارسال نظر
آمارین شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

سارا فک کنم اونی که واسه من گذاشتی رمز پست بعدیه اره؟ اما کار نمیکنه.

آمارین شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ب.ظ

پس سوتی دادم اساسی اره؟

نه بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد