روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

503 یاد باد اون روزگاران یاد باد

یعنی کل شهریور من دو تا پست نوشتم؟

آخه کسی دیگه وبلاگ نمینویسه و نمیخونه انگار

یادش بخیر دی 88 که شروع کردم به نوشتن ، چقدر وبلاگستان رونق داشت . تو این سالها تقریبا همه دیگه ننوشتن یا سالی چندتا پست میذاشتن

تا بود فیس بوک شده بود رقیب اینجا، حالا که ماشالا اینستاگرام ، ولی خداییش اینجا یه چیز دیگه است 

میتونی کل دلنوشته هاتو بنویسی  داستاناتو تعریف کنی. برا من اینجا حریم امنی بوده هیشه که هیچ آشنایی بهش دسترسی نداشت

خبر خاصی نسیت ، زندگی در گذره ، یه اتفاقات ناخوشایندی افتاده که دلم نمیخواد اینجا بنویسم

چندتا فیلم جدید از برادر همسری گرفتم که مشغولشونم

داره پاییز از راه میرسه  هوا دلگیر شده ، نمیدونم باید پاییز رو دوست داشته باشم یا نه ،  از  مهر71 تا سال خرداد87که دیگه درسم تموم شد ، عاشق تایستون بودم و فروردین به خاطر تعطیلاتشون ! ولی از اون به بعدش دیگه فعلن تنها اسفند رو عاشقم و تکلیفم با بقیه فصلا معلوم نیست

چقدر دلم میخواست سینماهای اینجا هم به روز بودن ، کلن سینما بهمن شهرمون رو چندسالی هست تعطیل کردن و تنها مونده یه مجتمع فرهنگی که خیلی از مرکز شهر دوره 

دلم میخواست فیلم آتش بس2  ، فرشته با هم می آیند ، از همه مهم تر آذرشهدخت پرویز و دیگران رو ببنم آخه عاشق امیرعلی دانایی هستم ( بازیگر کلاه پهلوی که البته سریالش رو ندیدم ) ، دلم میخواست برم تائتر بهاره رهنما( گردهمایی زنان شکسپر ) ، حتی کنسرت چارتار هم این دورو ورا پیدا نمیشه 

خلاصه که داره پاییز میاد ، همسری مدتیه کلن ساکته بام ، دنیا در گذره ، آذر ماه 28 سالم تموم میشه ...


 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام برا متنتون ووبلاگتون بعدنظرهم میزارم ولی چون
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم ازشمادعوت می شودهرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

a n o o یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ

سارا جون بنویسیم کی میخونه؟ کی کامنت میذاره؟ کی حواسش هست؟ اصن انگیزه ای هست؟؟؟

واقعن
هیچ انگیزه ای نداریم
راست گفتی گلم

ساینا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ق.ظ

من میخونم کامنتم میزارم همیشه
تازه اونم با این وضعیتم

عزیزم آره
تو خیلی زرنگی
ماشالا
همینجوری بمون

مژی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ http://lucky-in-mylife.blogfa.com/

واقعا چرا هممون کم رنگ شدیم
کلی خاطره داریم با وبلاگ
اگه کم بیایم اما بازم میاییم

سلام گلی
خوبی تو؟
آره ولی خاطره
ما با هم بزرگ شدی گلم

آمارین چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ

منم خیلی وقته سینما نرفتم. اتش بس اینطور که خواهرم میگه عالیه
من که منتظر میشینم تا DVDهاشون بیاد با بچه که نمیشه سینما رفت.

آره
واقعا دوست دارم ببینمشون
مزش الانه

مینا(از هر دری سخنی) پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ

سلااااااااااااااااام سارا خانوم گل
جطوری دختر
منم دلم واسه اینجا تنگولیده بود

قربون دختر
کجاییی تو وایبر هم نیستی که؟؟؟؟؟؟؟

فافا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ق.ظ

کجایی سارا خانوم حوبی چرا دیگه اپ نمیکنی دلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد