روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

پنجمین

سلام به همه اهالی وبلاگستان 

خوبید؟ 

امروز هم مثل همه جمعه ها یکم دیرتر از روزای دیگه هفته از خواب پا شدم شوشومو صدا زدم بدو بدو اومده میگه سارا چرا عادت کردی تا چشاتو باز میکنی منو صدا میزنی؟میترسی کجا برم؟ 

منم نازکنان بش میگم :خو آخه دلم برات تنگیده دیگه   خو چی کار کنم ؟ 

خلاصه پاشدیم با هم دیگه ناهار درست کردیم (باقالی پلو با گوشت کبابی) راستی یادم رفت بگم از صبحانه فاکتور گرفتیم که زودتر ناهار بخوریم در ضمن هیچ کاری هم در جهت مرتب و پاکسازی خونمون انجام ندادیم بر خلاف جمعه های پیشین 

قبل از ناهار هم قسمت دوم سریال فلش فورواردو با شوشویی تماشا کردیم که به نظر این سریال هم مثل لاست و فرار از زندان برخلاف ۹۹٪ سریال های ایرانی خودمون ارزش دنبال کردن و وقت گذاشتن رو دارن:  

 

 

 

غروب بود که شوشویی گفت باهم بریم بیرون شام که  منم ذوقیده و سریعاْ حاضر شدم و رفتیم فست فودی که ۱ سال و جهار ماهی که عقد بودیم تقریبا هر شب میرفتیم و مرغ سوخاری میل میفرمودیم چون آقاهه تازه از این غذا خوشش اومده بود  اونم هر کدوممون ۱ پرس کامل که هر چی الان بش فکر میکنم نمی درکم چطوری تمامش میخوردیم؟؟؟؟     البته دوران عقده دیگه کاریش نمی شه کرد 

ولی امشب به اصرار من ساندویچ خوردیم آخه من همیشه هوس ساندویچ میکنم نه مرغ سوخاری

۱ ساعت پیش هم که آقای همسایه اومده بود پیش همسری منم مجبور شدم برم پیش خانم همسایه و همین الان برگشتم 

 راستی هر روز یه فکر جدید برا کادوی ولنتاین همسری میکنم امروز دیدم تی شرت نو نداره بش گفتم ۲ تا انتخاب کنه من براش بگیرم ولی جز اون شما پیشنهاد تازه ای ندارین ؟اگه میشه یکمی کمک فکری کنین بهم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان محمد ابراهیم شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://golsame.persianblog.ir/

سلام سارا ممنون از اینکه به من سر زدی و لینکم کردی منم لینکت میکنم. همون تی شرت خوبه. باید ببینی چی نیاز داره...
:D

مرسی عزیزم

لیلیان شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://lilianebaba.persianblog.ir/

من هم لینکت کردم با اسم ساراجون و شوشو.
من چون تولد همسر جان و ولنتاین نزدیکه دوتا یکی میخرم.

خوش به حال شما
البته ولنتاین جفت تون و تولد همسرت هم مبارک باشه

لیلیان شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://lilianebaba.persianblog.ir/

اون چیزی برای کادو خوبه که آدم بیشتر نیاز و دوستش داه.خب لیاس همیشه جزءاون چیزهاییه که همیشه بهش نیاز هست. پیشاپیش مبارک

مامان عسلک شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

به به عجب جمعه ای بوده ... خوشحالم از اشناییتون منم لینکت کردم

منم خیلی خوشحالم گلی

هورمهر شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.hooormehr.persianblog.ir

اما ولنتاین باید از این عروسک قرمزا و قلب و شکلات داشته باشه!!! :دی

راست میگی گلم من هم گفتم هم شکلات و هم یه قلب کوشولو هم کادو بش بدم
حق با توه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد