روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

دوازدهمین(عکس ازتعطیلات)

 گزارش تصویری گردش علمی من و شوشو

پنجشنبه ۲۲ بهمن ۸۸:  

   سایه من شوشو در سواحل رودخونه شهرمون  

  

رودخونه زیبا

 

جمعه۲۳ بهمن:   

ساختن منقل صحرایی از هنرهایی شوشوجون

   

 

منقل در حال آماده شدن و پاهای شوشو 

  

ناهارمون

  

 

یازدهمین(سپندار مذگان)

ما که نفهمیدیم ۲۹ بهمن سپندارمذگان هستش یا ۵ اسفند 

ولی به هر حال برای اینکه از قافله عقب نمونیم   

شوشوجونم 

سپندارمذگان مبارک    

 

  

 

 

 

 

دهمین(ولنتاین ۲)(عکس)

 

 

روز شنبه ۲۴ بهمن ماه جشن ولنتاین ۲ نفره من و همسری 

صبح روز شنبه شوشو رفت بیرون منم سریع مایه کیکو درست کردم دادم به همسایه کناری که تو قالب بریزه و بزاره تو فر 

ظهر که همسری خونه بود خانم همسایه اومد دم در گفت که داریم واسه ناهار بیرون میریم کلید خونه رو بت بدم به کیکت سر بزنی  

منو میگی: 

منم که مجبور بودم هر ۱ ربع ۱ بارسر میزدم بهش شوشو هم شاکی شده بود که واسه چی سرک میکشی خونه همسایه البته ناگفته نماند یه بوهایی برده بود 

خلاصه عصر شوشو رو گفتم پاشو برو بیرون کار دارم 

خانم همسایه که برگشته بود اومد کمکم که میزو چیدیم ،کیکو تزیین کردیم و شام و سالاد و ....درست کردیم  

شب که همسری اومدمن میخواستم سریع بغلش کردم اونم  خودشو خیلی خوشحال نشون داد   

 

 

 

 

اینم عکس میز شام هول هولی اونشب :     

  

راستی این پاپیون گنده ها ماله ماشین عروسمون بوده که من و مامانم درست کردیم

نهمین (ولنتاین)

 

 

 همسرم ولنتاینت مبارک