روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۸۹ برای تو

گرچه همه پستام برای توه ولی این دیگه مخصوص تو هستش شوشوی گلم 

اخه این روا ازم دوری ولی اینجا رو دنبال میکنی و اولین کامنت رو برام گذاشتی  

حالم خیلی بهتره این دوسه روزه که تنها نبودم و رفته بودم خونه مامان اینا یه جورایی بهتر شدم 

گرچه دوری ازتو همه مدلش سخته  

عزیزم دوست دارم اولین کامنتتو که با اسم  "خود خود شوشوت" برام نوشتی رو ،اینجا بذارم :  

سلام
پدرم دراومد یه کامنت برات با موبایل بذارم
صد دفعه اومدم بنویسم هر بار یه طوری شد ... بگذریم
اینا چیه که نوشتی ؟ بی ادب بی تربیت
همه اینا فقط وفقط یک چاره داره اونم رفتن به یک مسافرته که ایشالا میام باهم میریم شیراز و اصفهان .
تو هم دیگه اینطوری نباش بذار منم اینجا خیالم راحت باشه خانم گل
قربونت برم عزیزم دوست دارم
 
سارا :دست گلت درد نکنه شوشوی گلم 
مرسی از اینکه به خاطر من به زحمت افتادی ببخشید
ذوق زدم کردی گلم
اخه اولین باره برام کامنت میذاری
ممنونم عزیزم
آره بیا تا باهم بریم گلم
بازم دوست دام
مراقب خودت باش
بوس بوس  
 
شوشو عاشقتم ،راستی کاپشن سی تومنیتم مبارک حالا کلک واقعا سی تومن گرفتیش؟ 
احتمالا دوباره شب برم خونه مامان اینا مراقب خودت باش،زود برگرد پیشم که دلم خیلی برات تنگیده نفسم 
نظرات 12 + ارسال نظر
مارال شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://sadafane.blogfa.com

واقعا خیلی مزه میده که بدونی شوهرت میاد و حرفاتو می خونه. ایشاا... که بیشتر وقت پیدا کنن این شوهرای محترم و بیشتر بیان این خونه های مجازی سر بزنن.
توی روزای دلتنگیت یاد لحظه های باهم بودنتون باش و برای ساعتایی که باز کنار همین برنامه ریزی کن.
مراقب خودت باش عزیزم.

آره راست میگی خیلی مزه میده

آمارین شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

خانومی اون وال استیکر آماده س. خواهرم اماده خرید و چسبوند به دیوار.

آهان

فریبا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
الهی قربونت برم که این همه عاشقی
ایشاالله روز به روز این شعله عشقتون بیشتر و بیشتر تر تر تر بشه
ایشاالله شوشو خان زود زود بر میگرده و با هم میرید سفرو تلافی این روزا رو میکنه
شادی همیشگی و سلامتی روز افزون رو براتون خواستارم گلم

ممنونم و همچنین شما هم فریبا گلی

نگی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

آخی چه سورپرایزی از این بهتر که بیای کامنت همسرت رو بخونی...
ایشالا زودی میاد و از دلتنگی در میای..

ایشالا

مهشید شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام سارا جون... خوبی؟
به به چه آپی بود... چقدر خوب که آقای شوشو برات کامنت گذاشته...
ایشالا تا همیشه ادامه داشته باشه...
دیگه خیالت راحت شد... ایشالا شوشو خان زودتر از سفر برگردن تا با هم یه مسافرت برین...
قربون سارای عشقولیم بشم...

آره خیالم راحت ترشد
مرسی مهشید گلی
قربانت خانمی

فهیم شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

چون به ما ربطی نداره ماهم خاموشش میمانیم.
ولی
آرزودارم همیشه دلتنگ هم باشید حتی وقتی که مثلن شما رفتی حموم جناب شوشو دارند ماشینشان را در پارکینگ چک میکنند هم باز هم دلتان برای هم تنگ بشه (یعنی همیشه چه وقتی از هم دورید چه بهم نزدیک سرشار از عشق باشید).چون قرار بود خاموش باشم کم حرفیدما همیشه از این خبرا نیست خوشحال نشی.
بوسسسسسسسس بوس .
دوست دارم ناناسی .

چرا ربط نداره فهیم گلی بخدا خیل مثالاتو دوست دارم فهیم جون
خوشکل میگی
خوش به حالت همسر آیندت
چه خانم وش صحبت و منطقی و بااحساسی خواهدداشت
اینا رو جدی گفتم هاااااااا

الی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ http://manototaabad.blogfa.com

آخی چه شوشوی نازی ماشاا... یکی از یکی ماه ترین بهت تبریک میگم سارا جونی خودتو آماده کن واسه سفرررر ایشالا شوشو هم زود زود به سلامت بر میگرده پیش خانومی عاشقش.بوووووس

وای شرمنده میکنی گلی
ممنونم

مهدیه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

این طلسم کامنت گذاریه همسرانه تو هم باز شد مادر ... دست راستت رو سره من ...

رازقی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://myamorousdays.blogfa.com

عزیزم. میفهممت. ولی این دلتنگی ها ارزش داره و چه خوبه که خیلی نزدیک دوباره میبینیش. آه...
جدا کاپشنو سی تومن خریده؟ چه خووووووووب

والا چه عرض کنم بخدا فکر کنم به من اینجوری گفته.........

ستایش یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

:)

مژی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

به به
دست شوشو خان درد نکنه
انشالله زودی برید یه سفر خوبه و از این حال و هوا در بیای

سارا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir

سلام سارای عزیز دیروز تو اتوبوس با موبایلم وبلاگتو خوندم ولی نتونستم نظر بذارم گفته بودم که من نمیتونم وبلاگتو بخونم خلاصه با یه بد بختی پیداش کردم و فکر کنم شوشو هم با موبایل میخونه آره ؟ خلاصه روی این سیستم دربه داغون کم کردم

مرسی خانمی
شرمنده کردبی بخدانمیدونم چرا باز نمیشه برات گلی
اره اونم با موبایل میخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد