روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۰۸ روزانه

خدارو شکر که پدر شوشو از بیماستان مرخص شدن و حالشون بهتره.  

 از دیروز هوای اینجا ابری و بارونیه و حسابی سرد شده  . 

امروز شوشو یه مشت خرید کرده تو بارون .آخی خیلی اذیت شده بود.آخه ما از قبل از مسافرت میشه گفت تقریبا خوراکی چندانی نخریده بودیم خلاصه شوشو امروز رفته بود بادمجون و کلم قرمز و فلفل دلمه و هفت کیلووووو هویج واسفناج خریده بود.که هویجا رو تو سینک ریختمو  گذاشتم خیس بخوره که راحت تر تمیز شه ،تا الان که شستمشون .گرچه تمیز بودن و گل و لای نداشتن، اخه به قول شوشو اینارو قبل از بارون چیدن!

اسفناجا رو هم که پاک کرده و شستونده و پختوندم تا فردا ناهار یه کاریش کنم .

ولی نکته مهم امروز ناهارمون بود که میرزا قاسمی نصفه نیمه بود چون تخم مرغ نزدم توش آخه فکر میکردم دوست نخواهیم داشت ولی مزه بادمجون کبابی محشر بود(نخورده بودم تا حالا چون این غذا تو جنوب و اطراف ما کمتر طبخ میشه)  

دیگه عصر هم که رفتیم عیادت پدرشوشو، برگشتنی هم رفتیم یه جا ماشین ظرفشویی دیدیم .خرید هم کردیم، نتیجه خریدمون ۲ تا مرغ که آقاهه برامون تیکه کرد و پفک مینو که بعد سالها دوباره خوردیم و شیر و پنیر زیره و یه دونه ترازوی ۵ کیلویی (آخه واسه بعضی شیرینیا لازم میشه) 

همین   

اینم کمی از اون هویجا

یه مقداری از هویج ها با همکاری شوشو اینجوری شدن:

 

 اینم که اینه دیگه:

الان شوشو رفتن با همسایه ها هیئت و محرم گردی و من تهنام 

نظرات 17 + ارسال نظر
a n o o سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

خریدات مبارکه خانومی
چقــــــــــــــــــد هویج به نظرم اگه تونستی نگینی خوردش کن و بذار فریزر و برای سوپ استفاده کن
راستی خانومی ماشین ظرفشویی هایی که دیدی چه قیمتی بودن و چه مارکی! میشه حاصله تجربیاتت رو به منم بگی

آره باید کمیش نگینی و کمی هم رنده
کنم گلی
چششششششم میگم بت گلی

مینا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام خانمی من آپم بدو بیا

سپیده (باران عشق) سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

منم دلم آب هویج خواست خوب!
ما که آبمیوه گیری نداریم باید چیکار کنیم اونوقت!!!!!

الهی خانمی خودم برات میخرم سپیده

فهیم سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام بانوی کد (همون کد بانو). دیشب یعنی دوشنبه شب اینجام یه بارون شدید ولی کوتاه مدت زد الانم هوا آفتابی بادی سرد ولی بشدت قابل تنفس میباشد (شکر خدا).
در مورد میرزا قاسمی هم طرفای ما خیلی طبخ میشه (هر هر)خونه ما که دیگه به وفور (خواستی دستور پخت واقعی شو برات میذارم . )
چیزائیم که خریدید نـــــــــــــــــــــــــــــــوش جونتون .
پفکای مینو مزه اش فرق کرده مثل قدیما نیست نه؟
بالاخره ماشین ظرفشوئی خریدید پسندیدید چی شد؟
موفق باش دردونه بانو (بوس بوســـــــــــــــــــــــــــــی:)

خانمی آره سرد شده
جدی خیلی میرزاقاسمی میخورین؟خوب دستور که وشمزه هم باشه لطف کن ای میراقاسمی خور حرفه ای!
آره ما چالز میخواستیم ولی نداشتمینو گرفتیم
خودت بوس

سارا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

همه چی گردی شنیده بودیم غیر از محرم گردی !
من شنبه که میشه یه پفک مینو میارم سر کار تا چهار شنبه هی یزره یزره ازش میخورم خیلی خوشمزس عاشقشم هر بار رییسم صدام میکنه دور دهنم پره پفکه

آره محرم گردی ۲۰۱۱ بید
تازه انقدر شیطونی نکن سرکار دختره بی ادب

رضوانه سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://rezvaneh.blogfa.com

شما و میرزاقاسمی؟؟؟
عجیبه
میرزاقاسمی غذای محلی گیلانه
اونجا همه درست میکنن این غذا رو؟

اره ولی اطراف ما (جنوب)نه کم درست میشه

رضوانه سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://rezvaneh.blogfa.com

یه چیز دیگه هم با بادمجون کبابی درست میکنیم
اسمش هست بورانی بادمجون
میدونی چیه؟ فکر کنم بدونی چون وقتی میرزاقاسمی درست میکنی این که چیزی نیست دیگه
اگه نمیدونی بگو که یهت یاد بدم
خیلی آسونه و البته خیلی هم خوشمزه

اره بگو بلد نیستم رضوانه

نگی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

چقده هویج ماشالا به شوشو خان :)
تخم مرغ می زدی حتما خوشمزه ترم می شد ;)
فک نکن ما نفهمیدیم پفک رو خوردین تهش مونده ها

ای بدجنس از کجا فهمیدی خوردیمش؟؟؟؟؟؟؟

یک عدد سارا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://sarasadr.blogfa.com/

اینجا تاییدیه؟

جوجو سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

اوهه چقده هویج خریدید!
نوش جان..من عاشق اب هویجم!
ترازو هم مبارک!کدبانو!

الهی من اب هویج بابستنی دوست دارم
ممنونم گلی

افسون@ سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

سلااااااااام عزییزم ، به قول یکی از دوستا برای سوپ یه کمش رو بذار ... به به پفک نمکی نوش جونتون
منم شبا تنهام همسر جون میره هیئت ..
چرا به من کم سر می زنی سارا

چششششششم گلم
بخدا همیشه میام پیشت عزیزم

بازیگوش سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir

این پفک نمکی جزو لاینفک خردیدای ماست

جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش آمدی خانم

الی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

وه چه خبره این هویجا هم شد جریانه اون کرفساتون ها خسته نباشی گلم
سارا من تا حالا میرزا قاسمی نخوردم احساس میکنم بدمزست مزه ش چطوره؟
واای سارایی من عاشق پفک مینوام سهمیه روزانمه نخورم خوابم نمیبره

آره والا گلی دقیقا مثل کرفسا شده
والا گلی من به نظرم عالی بود خانمی

ستایش سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

آب هویج با بستنی خیلییییییییییییییییییی می چسبه:)

آره

دلنار سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

خانومی جز ۵ رو برای شما گذاشتم

ممنون

رضوانه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://rezvaneh.blogfa.com

بورانی بادمجون اینجوریه که:
بادمجون کبابی رو با ماست به مقدار تقریبا مساوی مخلوط می کنی و البته سیر رنده شده یا کوبیده شده هم با نمک و فلفل بهش اضافه میکنی مقدار سیر بستگی به ذائقه شما داره یعنی اگه سیر زیاد دوست ندارین میتونید کمتر بریزی
راستی دستور پیتزای ماهی تابه ای رو توی وبم گذاشتم ها

ممنونم
چشم الان میام

کورش تمدن چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

این عکسه رو میزارید دل آدم آب میفته
پیتزا آب هویج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد