روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۱۳ جشن باستانی ایرانیان : یلدا

 

تو نت دنبال یه جمله یا یه شعر خوشکل میگشتم ،چندتا پیدا کردم ولی هیچ کدومشون به دلم نمی نشست ،به همسری میگم بیا برات بخونم ببین کدوم بهتره  

میگه سارا اینو که باید خودت بنویسی 

 

آرزو میکنم همیشه ی خدا جمعتون جمع ،دلتون شاد ،لبتون خندون ،عمرتون باعزت و عاقبتتون بخیر باشه انشاا...   

یادم رفت از همه مهم تر جیبتون پر پول 

شب یلداتون مبارک 

 

ادامه مطالب هم هست

این دو روزه که بحث یارانه ها شده همش چراغا رو خاموش میکنم گرچه ازقبل هم همین عادت رو داشتم و سعی میکردم چی میگن؟  صرفه جویی کنم ،ولی از دیروز حالت وسواس پیدا کردم 

 

همش دارم فکر میکنم چی میخواد به روزمون بیاد ؟ یعنی وضع مردم از اینی که هست هم قراره بدتر شه؟ مرتب اینا تو ذهنمه و گاه گاه هم هی اینارو از همسری میپرسم، اونم هی با صراحت میگه :آره همین طوره که میگی بدبخت بودیم و بدتر هم میشیم 

ودل من همش هٌری میریزه  

 

آخرش امروز برگشتم به همسری میگم بخدا هر کی بمیره راحت میشه،از دست این مملکت ،از دست این فشارهایی که بمون اومده 

همسری میگه بمیره چیه؟هرکی از این کشور بره بخدا خوشبخت میشه، آرامش و امنیتی که از هیچ لحاظی نداریم نه درمانی ،نه آموزشی ،نه خونه نه ماشین درست و حسابی واستاندارد و نه بیمه بدرد بخور و نه مراکز تفریحی ونه هزار امکانات دیگه زندگی  

 

آخرش برگشته میگه باید خداروشکر کنیم دونفریم و هنوز بچه نداریم ،اونایی که چند بچه دارنو  مدرسه و دانشگاه و ....چی کار کنن؟ 

تو رو خدا شما هم این دلهره ها رو دارین؟

نظرات 24 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

همه او آرزو های قشنگ رو هم برای تو و خانواده های گلتون دارم

سارا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

مگه میشه ما نداشته باشیم !‌ نمیدونی تو تهران مردم سر کرایه چطوری به جون هم افتادن تو خیابون که راه میری همه عصبین همه داغونن دیگه هر چی کار میکنی باید فقط به فکر سیر کردن شیکمت باشی تازه اونم اگه بشه اصلا دیگه پس انداز کردن معنی نداره

وای راست میگی بخدا سارا جون

فهیم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام ناناسی من .
شب یلداتون مبارک
من می آیم.. / آرام...بی صدا.../ قدم بر میدارم درون کوچه های دلتنگی ات.
تو در خوابی.../ عمیق فرو رفته ایی در رویای مهتابی ات.
از این من تا تو.../یک ترانه؛ یک رویا؛یک مهتاب فاصله است!
من می گذرم..../شب را می برم.....
تو بر می خیزی.../نگاه می کنی...
جای پایی برایت آشناست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سارا جونم مطمئن باش که تازه برای شما خیلی وضعیت بهتره نمیدونی تو این تهران خراب شده وضعی شده رسما افتضاح . داداشی راست میگه هرکی از اینجا بره نهایت خوشبختبه وقتی ما هم به بابا جان میگیم میگه : همه مردم چیکار میکنن ما هم مثل اونا کجا بفرستمتون ؟؟؟ میبینی تورو خدا .
اما حرف پیامیر که بیجا نمیشه : مملکت با کفر پابرجا میمونه اما با ظلم نه
زیاد حرص و جوش نخور ناناسم هر طوریم که بشه یا حرص خوردن ما عوض نمیشه که پس ...
دوست دارم متفکر من بوس .

خانمی یلدای تو هم مبارک
خییییییییییلی شعر زیبایی بود
ممنونم مثل مثل شما خوش ذوق نیستم که
ولی درمورد یارانه بد کاری کردن

فهیم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

این جا موند :
بین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا (یارانه ها)بهار آمدنی است.

الهی چه خوشکل گفتی

مینا(از هر دری سخنی) سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام سارا جونم ما هم مثل شما شدیم البته همسری من یادش میره چراغها رو روشن میزاره من میرم خاموش میکنم.
همه جا بحث یارانه هاست خدا به دادمون برسه .

نه تورو خدا مینا جن خاموش کن
آخه وضعیت قرمزه

زهرا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ http://zizififi.persianblog.ir

عزیزه دلم یلدای تو هم مبارک...بعی از پستات رمزی بود نتونستم بخونمت.مرسی که به من سر زدی.....

قربونتون

سپیده (باران عشق) سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

منم دقیقا همه این فکرا رو می کنم!

سپیده چی کار کنیم؟

مهلا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://CRAVEN66.BLOGFA.COM

عمرتون صد شب یلدا
دلوتن قد یه دنیا
توی این شب های سرما
یادتون همیشه با ما

آمارین سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

این چند روز از گوش دادن به اخبار وحشت دارم. نمیدونم چی به سرمون میاد. بیچاره بچه های ما. توی دینای گرگای گرسنه میخوان به دنیا بیان
بیچاره ما که تا بود جنگ رو دیدیم بعدم قحطی جنگ بعد هم روزگاری نه خوشتر از جنگ رو

واقعا آمارین جون
چی کار کنیییییییم با این وضع موجود؟

نازی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

شب یلدای تو هم مبارک عزیزم.
اره سارا جون همه ما هم این دغدغه ها رو داریم اما نمیدونیم چیکار کنیم.

مرسی و همچنین گلی

سحرمامی تندیس سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://mylovetandis.persianblog.ir/

سلام دوستم.خوبی.

اولا یلدات مبارک

بعدشم اینکه ماهم کلی استرس گرفتیم.منم دلم میخواد از ایران بریم
چرا شکلکا رو نمیشه اینجا گذاشت؟؟؟
بوس بوس بوس

آره خراب بشه ک ش ر ایشالا از دستشون
مرسی گلی

بانو سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

مرسی از دعای قشنگت...
یلدای شما هم مبارک...

نسیم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.karenn.blogfa.com

سارای عزیزم ... شب یلدای شما برقرار و مبارک باشه ... عاشق و سلامت باشید ...

ممنونم
خوش امدین

نگی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

زندگی واسه همه سخت بوده و هست داره بدتر هم میشه.. فقط خدا رحم کنه بهمون..
یلدا خوش بگذره :*

ستایش سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

یلدای شما هم مبارک.
هیییییییییی نگو دوستم.

مرسی گلی
آره والا

مژی سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام سارا جونم
خوبی؟
یلدات مبارک
من که الان خونه بابام هستم و خرجم با بابا کلی نگران این سیاست هستم
واقعا معلوم نیست چه بلای میخوان سر مردم بیارن با این فیلم هاشون

سلام گلی
مرسی خانمی
والا آره همه دچار استرس شدیم

جوجوک چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

آرزوهای قشنگت را دوست دارم

مارال چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://sadafane.blogfa.com

سلام
باور کن همه این دلهره ها رو دارن واسه همین اینقدر خودتو اذیت نکن. این حرفای سیاسی رو هم ننویس اینجا دختر یهو دیدی از بس آزادی بیان تو مملکت ما بیداد میکنه فیلترت کردن!

وای واقعا
م م لک تو ترکوندن با این حق آزادی بیان

فهیم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام نظریه جدید دو فعال سیاسی اقتصادی (مامان بابای خودم)
اینه که این طرحشونم مثل بقیه کاراشون که نصفه نیمه است مطمئن باشید حالا بنظر شما چه باید کرد؟؟؟ مطمئن باشیم یا حرص رو بخوریم دور همی .

والا چی بگم
فهیم گلی مامان بابای محترمتون درست میفرمایند
ولی چه نصفه نیمه و چه کامل به قشر ضعیف جامعه که ما باشیم فشار میاد والا
پس ادامه بدیم به حرص خوردن .کجا بودیم؟

فهیم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

دوتا لقمه خورده بودیم بقیه ش موند سرد میشه ها بیشتر و تند تند تر بخوریم همه مون بترکیم اینا راحت شن . عزیزم شما کجا قشر ضعیفین شکر خدا اغلبمون عینهون همیم همه قشر طبقه وسط متوسط جامعه ایم ولی جدی جدی ما هرچیمونم که بشه ها اینا هیچیشون نمیشه هرر روزم پولدارتر میشن پس حداقل سالم بمونیم که اینا بترکن انشاالله زودتر . بوس بوسی منیا .

ایشالا بترکن
واقعا اینو خوندم یه مشت ندیدم
آخه از ته دل میگی بترکن
منم که میگم ایییییییییییشالا

سنجاب خان و فندق بانو چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://samii-love-marii.blogfa.com

سلامممممممممممم[نیشخند]
دوستای جدید نمیخواینننننننننننننننننن؟؟؟
دوتا عاشق مثل خودتوننننننننننننننننننننننننننننن[قلب]
سنجاب خان و فندق بانوووووووووو
اگه با تبادل لینک موافقید....
نظر بذارید که با چه اسمی لینکتون کنیمممممممممممممممممممممممممم
خوشحال میشم دوستای خوبی مث شما داشته باشیم[گل]

بازیگوش پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir

واااااای من چه قد عقب موندم عزیزم شرمنده هنوز وخ نکردم برم ریدرم اپدیت کنم...یلدای خوبی رو امیدوارم پشت سر گذاشته باشی عزیزم

نه بابا این چه حرفیه خانمی دشمنتون

توکا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

یلدات مبارک عزیزم. البته با تاخیر
در ضمن خوشحال میشم به منم رمز بدی.میبوسمت

رمز فرستاده شد گلی

مهدیه شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

وای سارا باز خوبه تو و همسریت جفتتون شاغلین ما چی که الان ۵ ماه از بیکاریه حسین گذشته ته توی پولامونم داره درمیاد نمیدونی چقدر کلافه ام تورو خدا برام دعا کن ...

نه بابا الان کارمون کسسساد بابا کسسسسساد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد