روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۱۷ از روزها گفتن

چند روزه که خبر خاصی نیست   

با دیدن سریال "گمشده در دنیای جین آستن " تو کانال من و تو ۱ ،کتاب "غرور و تعصب" رو دانلود کردم و خیلی خوش اومده ازش و الان دقیقا صفحه هشتاد هستم

 

عصر شنبه ،به سرم زد که نون خامه ای درست کنم .به همسری میگم درست میکنم و اگه ماله من مثل مال قنادیا نشه مطمئن باش بهتر میشه 

اعتماد به نفس  حال میکنین:

 

 ۶تا هم جا ادویه ای خوشکل مامان برام گرفته،تکی هستن و برا تو کابینت خوبن ،آخه انقدر انواع و اقسام ادویه اومده که تو جاادویه ای جا نمیشدن  : 

  

من این روزا همش دارم همسری تحت فشار قرار میدم واسه برنامه ریزی برا زندگیمون 

نمیدونم والا کار درستی میکنم یا نه؟ 

آخه همش دوست دارم درموردش حرف بزنیم که میخوایم چی کار کنیم؟ برناممون چیه؟

 

نظرات 17 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

خیلی خوبه این کارت سعی کنید یه هدف بزرگ مثلا خرید خونه یا ماشین رو تو ذهنتون داشته باشین کم کم پیشرفت میکنین .
البته امیدورام مثل ما تا خرخره نرین زیر قسط

آره
الهی ایشالا شما هم زود زود از زیرشون بیرون میاین

سپیده (باران عشق) دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

این سریال رو کی میده؟
منم مثل توام! همش برنامه ریزی می کنم و نگران آینده ام!

عزیزم پنج شنبه ها فکر کنم ساعت ۱۰ شبکه من وتو۱

بازیگوش دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir

باریکلا کدبانووووووو مرحباااااا
راستی عزیزم منم کتابای جین استین خیلی دوسدارم عقل و احسش رو هم بگیر بخون خیلیییی قشنگه!
برنامه ریزی رو هم با سارا موافقم حتما داشته باشین

نه بابا گلی
چه خوب گفتی خانمی چشششششم اونم گیرمیارم

دردونه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://pinkyrose.persianblog.ir

سلام سارا جون....
چطوری؟ منو یادت هست؟ کاش دستور پخت نون خامه ای رو برامون می ذاشتی..خیلی خوب دراومده.
راستی خامه توش رو خامه معمولیمی ریزی یا اون هم دستور خاصی داره؟

چشم دستورش حتما میارم
نه والا خامه فرم گرفته ریختم

فهیم دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام چشم قشنگم . بابا دست پخت بابا بلد بابا اینکاره .بوس حالا خوشمزه شده بود ؟؟
ارواح رفتگانت انقدر حرص بیخودی نخور خوبه آدم یه چیزایی برای هدف گذاری تو زندگیش داشته باشه ولی استرس داشتن اصلنی خوب نیست.موفق باشی ناناسیم .
این کتابیه که قشنگه من فیلمشم دیدم خوب بود .
من میمیرم واسه این شدت اعتماد به نفست جیگری (بوس بوسی).

آه فهیم
جونم نون خامه ای باهات حرف میزنه
قربونت

a n o o دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

عزیزم این سریال رو کیا میده؟ من چرا ندیدم؟
ببینم گلی فیلم غرور و تعصب رو ندیدی؟؟؟؟؟؟؟ حیفه که دختر!
چرا عکس نون خامه ایتو واضح نذاشتی؟ دستورشو از کجا برداشتی خانومی؟ همسریه من عاشق نون خامه ائیه! ثواب میکنی اطلاعات بدی بهم!
و جا ادویه ها هم مبارک
اینقدر آقای همسریه بیچاره رو تحت فشار نذار!

گلی پنج شنبه ها ساعت فکرکنم ۱۰
دستورشو میزارم خانمی

نازی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.iloveyou37.blogfa.com

منم همیشه با مهربونم داریم در مورد اینده برنامه ریزی و فکر میکنیم . اما نمیدونم من چراب رنامه ریزیام ثبات نداره. یعنی هر دفه رو یه شاخه میپرم.

جدی؟پس مثل همیم
منم عجولم و همسری پرحوصله

زهرا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

جا ادویه ای هات قشنگن خیلی. دست مامانت درد نکنه...

راستی قسمت اول داستان آشناییمون رو نوشتم . دوست داشتی بیا بخون

ممنونمو چششششششم

آمارین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

سارا جون میشه بگی کتابو از چه سایتی دانلود کردی؟ میشه لینکشو برام بزاری؟ لینک کتابو لطفا

والا یادم رفته ولی سعی میکنم حتما پیدا کنم

نازی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://http://www.mybeautifulangel.blogfa.com/

من عاشق کتابای جین آستن هستم. ۲ تا از فیلماشو هم دیدم. کلا این سبک فیلماشو دوست دارم.

ستایش دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

به به نون خامه اییییییییییییییییییی.

مژی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام جیگری
حوبی کدبانو
جا ادویه هات مبارک باشه
وای منم عاشق برنامه ریزی ام و صحبت در موردش که همه کسی نمی تونست بپذیره
همیشه خوش و خوشبخت باشی عزیز

ممنونم
قربونت

مینا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام خانمی
نگفتی از نون خامه ای هات راضی بودی یا نه؟

نگی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

وای نون خامه ای عاشقشم :)) منم جا ادویه ای نیاز دارم به قول تو اینقدر ادویه هست که هی جاش کم میاد..
خوب حرف بزن باهاش. اما موقعیت و وقت مناسب که نتیجه بگیرین...

افسانه# یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://not-send.blogfa.com

چه هنرمند

محبوبه مقدسین پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام ببخشید فضولی می کنم ها من خیلی اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم البته اصلا وب باز نیستم دنبال وبلاگ تخصصی یه آشنایی می گشتم توی لیست گوگل وبلاگ من و شوشوم رو دیدم وارد شدم.
البته قبلا هم چند روز پیش تو ویلاگهای مشابه که سرچ وبلاگ این بنده خدا رو می کردم وبلاگ یکی دیگه رو هم دیدم که تو سوئد بود و هرچی از خودشو بچشو اینا بود نوشته بود/
سوالم اینه که هدفتون از اینکه مسائل ساده و همیشگیتون رو می نویسین چیه
راستی شما واقعا انقدر بی کارین که مهمترین کار زندگیتون و دغدغه ذهنیتون خرید و چا ادویه ای و کیک پختن و شوهرتون باشه
اینو از سر جسارت و بی ادبی نمی گم ها از سر کنجکاویه
چون من یه زن 30 سالم که 7 ساله ازدواج کردم و سرم واقعا شلوغه 10شب که می رسم خونه جنازم می رسه یه شام سرسری و خواب و اصلا این کارها رو حتی تو ذهنم تصور نمی کنم.
اگر واقعا موندی وقتت رو چه طوری بگذرونی به ایمیل من یه پیام بفرست تا یه کلاس خیلی عالی مربوط به دوره های خود شناسی معرفی کنم که هم هدف بهت می ده هم وقتت رو پر می کنه هم انگیزه و اشتیاق زندگی
حیف لحظات به این گرانبهایی نیست؟ اینا هدیه خداست که ما داریم دور میریزیمشون. عزیزم.
حتما پیام بزن ایمیلت رو داشته باشم.

سلام دوست عزیز خوش آمدین
از اشناییتون خوشبختم
در جواب باید بگم که روزمرگی هام مینویسم و دوست دارم بعدها مرورشون کنم و از اینکه به صورت آرشیو داشته باشموشون لذت میبرم
درضمن هر کسی یه مدل زندگی میکنه
به نظر شما ساعت ۱۰ شب رسیدن وجنازه بودن و این همه کار ،براتون انگیزه و اشتیاق تو زندگی درست میکنه و به ظاهر از نعمتهای خدا استفاده میکنین؟
و وقت و لحظات گرانبهاتون هدر نمیره به جای اینکه کار کنین برای زندگی ،
شما زندگی میکنین برای کار؟
پس آشپزی و در کنار همسر بودن و فیلم دیدن و کتاب خوندن و رفت و امدن و مهمونی هیچ جایی تو زندگی به ظاهر پربارتون نداره و همچنان ادعای استفاده از وقتتون رو دارید؟
خود من تا حالا دو شیفت سر کار میرفتم فکر نکنید من دائم بیکارم دوستایی که اینجا رو میخونن میدون و کاملا اطلاع دارن که الان سرم خلوت شده و این مقطعی و فصلیه!
دوست داشتم قبل از قضاوت آرشیو وبلاگمو مطالعه میکردین بعد داوری میکردین

در ضمن من اینجوری خوشم
شما اونجوری
قرار نیست مثل هم باشیم
موفق باشید و کامیاب

ساناز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

اولا تبریک میگم بابت ازدواجت امیدوارم همیشه از زندگیت در کنار همسرت لذت ببری

دوما بازم تبریک

سوما برای من هم دعا کن

ممنونم
ممنونم
چشششششم من هم التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد