روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۲۱ کمک :)

بابت پست قبل مرسی از دوستایی که عکس گذاشتن  

اونایی که گفته بدن چرا خودت دست بکار نمیشی ؟آخه دوستای عزیز من به عناوین مختلف تو پستای قبلیم عکس خونمون رو گذاشتم دیگه عکس تکراری که لطفی نداره   

بقیه هم که هنوز منتظرم که عکساشونو بذارن

 

از صبح پاشدم افتادم به بخت یخچال و فریزر و تمیزشون کردم از اون ور برنج و خورش کرفس دارم میپزونم ؟،تا حالا که دیگه کارم تموم شد ولی خداییش دستم یخ زد  

 

دوشنبه شب رفتیم خونه دوست همسری آخه تازه بچه دارشدن ( پسرش داره چهار ماهش تموم میشه) خلاصه به قدری پسرش زشت بود که نگو .به همسری میگم فکر کنم این بچه به نظر پدر و مادرشم زشته  

 

برا مامانم تعریف میکنم میگه ایشالا خدا به شما هم بده از این زشت تر 

میگم مامان یه جوری میگی انگار بچه دار نمیشیم 

البته من یه خواهر دارم که از من بزرگتره و اونا هم هنوز بچه نمیخوان (منظور مامان هر دوی ما بود) 

   *** یه سوال از دوستایی که مثل من فعلا خونه نشین هستن و به عبارتی خونه دار:میگم شما تو طول روز چی کارا میکنین؟ آخه کارای خونه زود تموم میشه من دیگه میخورم به بیکاری  

البته کتاب خوندن و تلوزیون و فیلم دیدن هم تو برنامم هست 

نه که من از قبل از ازدواجم همیشه نصف روز سر کار بود حالا به خونه موندن برا مدت طولانی عادت ندارم؟ 

توروخدا یه پیشنهادی بجز باشگاه ، و چه میدونم کتاب خوندن ،............مطرح کنین مثلا یه کار هنری و وقت گیر

 

نظرات 15 + ارسال نظر
دلتنگ پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام.باید ببینی به چی علاقه داری تا همونو دنبال کنی.موسیقی اگه دوس داشته باشی بد نیست که یاد بگیری.کلاسهای قالیبافی و سفره آرایی و آشپزی هم خیلی جالبه.من خودم شاغلم.کلاس گیتار میرم.اگه وقت داشتم کلاس سفره آرایی هم دوس داشتم که برم.ببین به چی علاقه داری.

مرسی
پیشنهادات خوبی بود

مسافران پاییز...مارال پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام گلم
امان از بیکاری و از اونطرف هم از بی وقتی!
یه وقتایی مطمئنم وسط این بی کاریها خیلی وقت کم میاری. اما خب راست میگی. کار خونه مخصوصا اگه هر روز انجام بشه زود تموم میشه و کلی وقت می مونه که بهتر ازش استفاده کرد. چون امروزم گاهی همه مون حسرت روزا و ساعتایی رو می خوریم که بیخود تلفشون کردیم.
ببین به چه کار هنری علاقه داری خودت. ممکنه هر کی یه چیزی دوست داشته باشه انجام بده. بافتنی، نقاشی و طراحی، موسیقی، حتی گلسازی و خیاطی و همه اینا میشه هنر. ببین توی دوران مجردیت دوست داشتی چیکار کنی که بعد از ازدواج فرصتش پیش نیومد. زبانتون تقویت کن. حتی اگه می تونی زبانای دیگه رو هم امتحان کن (کاری که من خیلی دوست دارم انجام بدم اما گاهی هم که وقت دارم تنبلی میکنم شدید!)
خیلی حرف زدم ببخشید.
من رفتم دیگه. بعد بیا بگو چیکارا کردی با وقتت.

ممنونم آره راست میگی بخدا بعضی وقتا برا یه ساعت استراحت میمیری
بعضی وقتا هم مثل الان من................

زهرا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

یه پیشنهاد خوب
برو خرید و همه پولهای شوشو رو خرج کن . اینجوری هم حوصلت سر نمیره و هم اینکه پولهای شوشو تو جیبش سنگینی نمیکنن

تازه من عکسای قدیمیتو ندیدم. یه بار دیگه بذار بابا جون . کاری نداره که تنبل خانم

چششششششششم مرسی و ممنونم از فکری که ذهن خودم نمیرسید

نگی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

خسته نباشییی خانم خونه دار :)
منم شاید یه چند تا عکس از خونه گذاشتم البته به درد ایده گرفتن نمی خوره...
من خودم چون بیکارم پیشنهادی ندارم.. اگه راهی پیدا کردی به منم بگو :))

آفرین
نه مطمئنا خوشکلن و دوستشون خواهیم داشت

سحرمامی تندیس پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://mylovetandis.persianblog.ir/

منم رمز میخوام.میدی؟؟؟

ستایش پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

یه کلاسی چیزی برو این جوری خیلی وقتت پر میشه:)

فریبا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام گلمخسته نباشید
خورشت کروس هم نوش جونتون
اگه یه شیطونی مثل ساغر داشته باشی دیگه وقت خالی برات نمی مونه مطمعن باش
بچه هایی که زشتن وقتی بزرگتر میشن خوشکل میشن
نمونش ساغر خدا نصیب نکنه وقتی به دنیا اومده بود خیلی زشت بود اما هی که داره بزرگ میشه خدا رو شکر داره خوب میشه نمی گم خوشکل اما خوبه
من گاهی که بیکار میشم پته دوزی میکنم خیلی راحته و کم هزینه در عوض خوشکل میشه مخصوصا چون دست رنج خودته
تو که الان وقت داری میتونی به شکل بزرگتر واسه اتق کودک ببافی
با گونی و سوزن مخصوصش و کامواهای رنگ مختلف

الهی دل میاد به این خوشکلی
میگی که چشم نخوره کلک؟
نمیدونم پته دوزی چیه؟
بیشتر توضیح میدی برام؟

یه دوست قدیمی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام


اینم آدرس دو تا عکس از یکی از آشنایان.ساراخانم لطف کن و برای دل خوش هم که شده اینو بذار.مگه عکس آشپزخونه نمی خواستی؟

http://s1.picofile.com/file/6259943658/Ojagh.jpg

http://s1.picofile.com/file/6259944664/servis.jpg

مژی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام گلیییییییی
اون بپه برای پدر و مادرش قشنگترینه
همیشه اینجوریه
من وقتی بیکارم فقط می خوابممممم(عجب پیشنهاد خوبی!!!!!!!!!!)

وای چه ابتکاری چرا به ذهن خودم نرسیده بود مژی؟

[ بدون نام ] جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ق.ظ

سارا باور کن راست میگم در مورد زشت بودن دخملی وقتی به دنیا اومده بود.

پته گفتم که با کاموا و گونی های پلاستیکی و سوزن و یه سرنگ انسولین بافته یا دوخته میشه باید روی گونی طرح بکشی خودت بعد بدوزی جالبه من پادری دوختم حالا سر فرصت برات عکس میگیرم میذارم گلم .

آره حتما عکسشو بذار کنجکاو شدم
قربونت

شاذه جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوست من
در مورد پیشنهاداتم طرحی ندارم. می تونی با یه سرچ کوچیک هر طرحی رو تو تصاویر گوگل پیدا کنی. ولی مثلا اگر قلاب بافی ساده بلد باشی می تونم بهت یاد بدم چطور مونجوق بافی کنی و مثلا یه جلد موبایل خیلی قشنگ طرح دار ببافی.

رمز هم اشتباه بود.

مممنونم
چرا درست نوشتم؟

مهرگان شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

میگن یک نی نی چاره درده

شاذه شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

درست بود. دیدم مرسی. من رمز رو کپی می کردم عدداش فارسی بود قبول نمی کرد. از روش نوشتم باز شد.
خیییییییلی خونتون ناز بود. امیدوارم همیشه خوشحال و راحت باشی تو خونتون :****

خدا رو شکر
ممنونم گلی

فهیم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام.
چرا کامنتم تائید نشد؟
خیلی بود ؟
موفق باشی جیگملی

سلا
به به فهیم جان
گلی گذاشتم که کامل مرورش کنم ببینم چه کنم تو این بیکاری ها
ولی اگه دوست داری تاییدش میکنم
هلین؟
آخه پر و پیمون بود و هیچکی انقدر کامل پیشنهاد نداده بود واسه همین خاطر برا خودم نگه داشتنم کسی ایده دزدی نکنه

فهیم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

امر برم مشتسه شد که شاید بی ادبی کردم نذاشتیش نه جیگری هر جور خودت دوس داری عمل کن وبلاگ خوته تولدشم بازم مبارک
تازه الان من مردم از خوشی که از ایده هام خوشت اومده

الهی
این چه حرفیه این ولاگ درصد کمیش ماله منه و بیشتر مال خواننده هاشه که فهیم گلی سند ۴ یا ۵ دانگش داره خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد