روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۲۳ یکسالگی وبلاگ من وشوشو

پنج شنبه عصر بود همسری گفت بریم بیرون چرخی بزنیم 

رفتیم مرکز لوستر ،انقدر چیزای خوشکل داشت حسابی ذوق زده شدیم آخه قراره یه لوستر اسپرت واسه پذیرایی بگیریم . 

بعد از اونجا هم ما که شبا شام نمیخوریم ،بیرون شام خوردیم و از همون دورو ورا این گلدون رو خریدیم با خاک برا کاکتوسامون : **

و به پیشنهاد همسری رفتیم سینما برا "ملک سلیمان" گرچه که من زیاد لذت نبرم ولی دوست داشتم ببینمش مخصوصا تو سینما آخه فیلم دیدن تو سینما یه چیزی دیگست 

وای انقده شلوغ شده بود که حدود ۵ دقیقه از اول فیلم گذشته بود که یکی از مسئولین سینما گفت تورو خدا جمع تر بشینین۵۰ نفر دیگه هم دمه دره که میخوان این فیلمو ببینن 

جالبه خیلی وقته تو این سینما اکران شده  

من که دیدم اونجا حسابی شلوغ شده  تا درو باز کردن مثل این بچه تخس ها دویدم رفتم داخل ،همسری با متانت میومد و بلیت به دست بیرون مونده بود .بدو بدو اومد گفت آقاهه میخواسته در رو ببنده بیاد دنبالت فکر کرده بلیت نداری 

به جون خودم گفتم برم جای خوبی پیدا کنم اخه اون شب همه چی درهم بود باید خودت جا میگرفتی  اگه زود نمیرفتی یه جای زاغارت گیرت میومد وگرنه که به من میاد شیطونی کنم؟ 

 

جمعه ای هم با مامان اینا این عسلیارو گرفتیم: ** خوشکلن با میز وسط ست شدن 

 

امروز هم که تولد یک سالگی وبلاگمه 

خیلی خیلی خوشحالم که یک ساله مینویسم  ، 

خیلی خیلی خوشحالم که یه عالمه دوست خوب پیدا کردم ، 

خیلی خیلی خوشحالم که همه خاطرات این یکسال رو ریز به ریز اینجا دارم ، 

خیلی خیلی خوشحالم که یه عالمه چیز یاد گرفتم،  

 خیلی خیلی خوشحالم که اینجا رو دارم، 

باورم نمیشه ولی خیلی زود یک سال گذشت.

تولدش مبارک  

 

تازه دیشب کیک درست کردم ولی یادم رفت عکس بگیرم

نظرات 24 + ارسال نظر
فهیم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام ناناسی . مبارک باشه تولد یک سالگی وبلاگت مبارک امیدوارم سالهای سال البته اگه تکنولوژی جدیدتری نیومد اینجا بنویسی و فقط هم شادی تو زندگیت باشه که اینجا بنویسی .خیلی خیلی خوشحالم که تو این یک سال گذشته چند ماهشو باهات دوست بودم امیدوارم ادامه پیدا کنه .خیلی خیلی خوشحالم که از تجربیاتت استفاده کردم .
راستی راستی تو هم بلدی شیطونی کنی اصلنی بهت نمیاد

سلام خانمی
ایشالا
منم یاعث افتخارمه داشتن فهیمی فرزانه مثل شما که همیشه کنارمی و راهنماییم میکنی
همه چی بلدی و من همیشه کف میکنم تو چطور انقدر اطلاعات عمومیت ماشالا بالاست

نگی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

یک سالگی وبلاگت مبارک باشههههههه :* ایشالا توش چیزای خوب خوب بنویسی...
سارا خیلی مواظب کاکتوساتون باش.. ما که خرابشون کردیم رفت.. خیلی خیلی کم آب بده...
مام شدیدا به میز عسلی احتیاج داریم.. هم وقت اجازه نمیده هم جیب :))

ممنونم خانمی
جدی؟چشم به همسری میگم آب نده بهشون
ما هم اتفاقی خریدیم گلی

نگی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

می تونی ببینی مشکلی نداره..

چشششششششم

رضوانه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://rezvaneh.blogfa.com

تولد وبلاگت مبارک خانومی

::.. یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

سلام
مبارکههههههههه
کاکتوسا خوشگل بودن

سارا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

قبول نیست ما یه تولد وبلاگی میخوایم ، یه پست اسپشیال
یه کاری کن ما سوپرایز بشیم کم الکی نیست که سالی یکبار اتفاق میوفته زود باش یااله زوووووووود منتظریم یه فکری بکن

با لهجه برزو خان قهوه تلخ:
مو بلد نیسوم سورپرایز کُنوم؟
چه کار کُنوم؟

سپیده (باران عشق) یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

تولد یکسالگی وبلاگامون مبارک!
انشاله همیشه از خوشی ها توش بنویسیم!
عکسای خونه هم یادم نرفته هااااااااااااااا
راستی خوشحالم از اینکه دوست خوبی مثل تو دارم!

ممنونم سیده جون منم باعث افتخارمه که تو دوستی عزیزم

آمارین یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

ممنون عزیزم منتظر دی اس ال لعنتیم. قرار بود امروز وصل بشه اومدن اما از مخابرات هنوز قطعه فک کنم افتاد باز برای یه هفته دیگه. دارم دیووونه میشم از دستشون

الهی حرص نخور گلم
قربونت

مژی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام سارا جونی
تولد وبلاگت مبارک
منم 1 ماه بعد از شما شروع کردم
چه زود ایام میگذره
اما خیلی خیلی خوبه وبلاگ نوشتن
گلدونت خیلی با نمک بود-عسلی ها مبارک باشن

ممنونم گلی آره یه مدت ک.تاه بعد از من بودی درواقع با هم بودیم

مهدیه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

تولد وبلاگت مبارک سارا جونم ... من فکر میکردم تو قبل از من وبلاگ زدی فکر کنم چون فعالتری اینجوری فکر کردم ... ایشالله همیشه خاطرات خوب خوب توش بنویسی گلی ...

ممنونم مهدی جونم
مرسی و ولی نه فکر کنم شما جلوتری اره؟

a n o o یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

مبارک مبارک
یک سالگیش مبارک
خیلی خیلی خوشحالم که چندین ماه از این یکسال رو مهمونه وبت بودم و هستم و خواهم بوووووووووووووووود

قربون تو برم من خانومی
منم خوشحالم

زهرا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

تولد یکسالگیه وبلاگت مبارک...
یه سال بزرگتر شداااا...

فکر کن مرده میومد دنبالت وسط جمعیت برت میگردوند بیرون ... چه خنده دار میشدی

مرسی
آره زهرا فکر کن
منم با اون ابهت خاص گریه میکردم

بانو یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

تولد وبلاگت مبارک... منم باید برم از این گلدونا بگیرم ... می خوام سبزی خوردن بکارم..

ممنونم
جدی؟چه باحال

مهرگان یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

منم دو تا گیاه خرفه دارم و یک بامبو که خیلی دوستشون دارم..... خریدای قشنگتون هم مبارک/ تولد وبلاگتم مبارک

ممنونم مهرگان جون

فاطمه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://zarj.blogpersia.com/

تولد نویسندگیت مبارک. منم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم

ممنونم
منم همین طور گلی

مریم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://1maryam.persianblog.ir

خانوم خانوما تبریک میگم

منو فراموش کردی؟

من برات کامنت گذاشتم و گفتم دلم برات تنگ شده....به دستت نرسید؟

نه چرا فقط گلی فکر کردم نباید تایید کنم
ببخشید

فهیم دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

عشق نیرویی است در عاشق که او را به معشوق
میکشاند و دوست داشتن جاذبه ای است در دوست که دوست رابه دوست میبرد
عشق تملک معشوق است و دوست داشتن شکل محودر دوست
و
خوشبختی حالتی درونیست که خنده نمایانش میسازد.
خوشبختی آنقدر بزرگ است که برعکس بدبختی هرگز نمیتواند از پنجره داخل خانه کسی شود.
خوشبختی آنقدر مهربان است که هنگام نشستن در دل و چشم همیشه جائی برای بدبختی کنار خودش رزرو میکند.
خوشبختی همیشه هنگام خداحافظی بغض اش میترکد

ماچ بغل ماچ

وای چه خوشکل گلی
ممنونم
منم بوس قربونت

حکیمه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام سارا جون
دوست دارم.

مرسی
ببخشید به جا نمیارم

سارا (ترنم عشق) دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://taranom-e-eshgh.blogfa.com/

جیگمرم من امروز با وبت اشنا شدم دارم میخونمت.............لینکتم کردم اگر دوس داشتی رمزتو بهم بده . اگرم دوس داشتی بهم سر بزن..........بوسسسسسسسس.

وش امدی
چشم و چششششششششم

سارا (ترنم عشق) دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://taranom-e-eshgh.blogfa.com/


ولی من رز دارنمی نویسم فقط یه دونه رمز میخاد..........بوسسسسسسسسسسس

ستایش دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

مبارکههههههههههههههههههه هم خرید ها هم یه سالگی:)

آتی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ق.ظ http://paeize83.persianblo.ir

مبارک مبارک تولدش مبارک ...سارائی ما هم خیلی خوشحالیم که تو اینجا رو داری و کلی ازت چیز یاد گرفتیم و دوست داریم ....واسه من یکی که خیلی خیلی عزیزی...ماچ دوستم .

قربونت برم اتی گلی
ممنونم عزیزدلم
شرمنده میکنی

مارال سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ق.ظ http://sadafane.blogfa.com

عزیزم
یکسالگی خونه قشنگت مبارک.
این خونه یه جای فیزیکی نیست. دلیه. خیلی مراقبش باش.
من عاشق اون گلدونه شدم. آخه چندجا رفتم واسه یه گلدون قشنگ
حتی یه چیز معمولی هم نداشتن که به دلم بشینه.
یعنی خوشم میومد یارو در سالن رو میبست دورتادور سالن رو دنبالت می دویید و داد میزد بگیرینش. شوشوتم که این وضعو میدید هرگونه نسبتی با تورو تکذیب میکرد و کلا از سینما خارج میشد! چقدر بامزه میشد نه؟!
شوخی کردم. ایشاا... که خودت و وبت صدساله بشین خواهر.

الهی وای اگه اینجوری حالت دزد و پلیس میشد چه باحال بود

فهیم سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام نازنازی من یعنی تو را چه شده است که نمیآپانی
منتظریمها زیر پایمان و داخل چشمهامان دارد چنار سبز میشود کجــــــــــــــایی؟ دلمان تنگولیدکه
.

قربنت دارم مینیسم گلی
چشششششششششم خانم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد