روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۲۶خرید

چقدر این دو روزه این دو رو ورا خلوت بوده 

چه خبره؟دوست جونا کجایین؟ 

 

جمعه برگشتنی از گردش ،با همسایه سبزی خریدیم .من واسه قلیه ماهی گرفتم خلاصه که دیروز همش نشسته بودمو سبزی پاک میکردم و بد مدل احساس خانه داری مضاعف بهم دست داده بود . 

سر ظهر که همسری اومد خونه گفت وای چه بوی خوبی میاد .بچم بس که تو این خونه سبزی ندیده بود ذوق زده شد  

راستی دیروز غروب یه کار داشتیم باشوشورفته بودیم بیرون .برگشتتنی همسری گفت بیا بریم برات میخوام این رو بگیریم.آخه یه مدت بود هوس خریدن گوشت کوب برقی و خردکن کوچولو به سرم زده بود 

خلاصه که این رو گفت ذوق مرگونده شدم و شوق زده .از همون مغازه های اولی هم گرفتیمش  

هم زنه  و خرد کن و هم گوشت کوب   

دیگه واسه پیاز خرد کردن راحت شدم 

همسری جون دست گلت درد نکنه عژیژم

 

چرا کانال "من و تو ۱"دیشب قسمت اول این هفته ی بفرمایید شام رو که امید(همون طغرل)توش شرکت داشت رو پخش نکرد؟ از عصرش من و همسری شوق زده بودیم واسه ساعت 10 ودیدن این سری . 

دپرس شدیم بابا   

نظرات 19 + ارسال نظر
مژی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

مبارکت باشه گلم
دست همسری خان هم درد نکنه

a n o o یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

مبارررررررررررررررکه
چیزه خوبیه خیلی خیلی مبارک باشه
با همزنش کیکای خوشمزه بپزونی، با گوشتکوبش پوره های خوشمزه و با خردکنش پیازه بدون اشک
ما هم منتظر بودیم ببینیم امااااااااااااااا نداد!!!!

ممنونم عزیزم
خانمی
اره غمن گشتندمون این من و تو بدجنس

ستایش یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

مبارکهههههههههههههههههه

افسون@ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

مبارککککککککککک باشه خانم خانما منم انقد چیزا هست دلم می خواد بخرم باورت می شه وقت نمی کنم برم همش سرکارمممم
من بفرمایید شامو همیشه جمعه ها می بینم چون آخر شب خوابم !
شوق زده رو خوب اومدی !

وای افسون راست میگی
ایشالا وقت داشته باشی و بری و دلی از عزای خرید دربیاری

هانا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://hapyland.blogfa.com

سلام عزیزم
وبلاگت خیلی نازه.اتفاقی از وبلاگ آمارین اومدم.از پستات خوشم اومد چون غالبا عکس دارن.خریدتم مبارک.به نظر چیزه مفیدی میاد.
منم مدتیه دنبال یه گوشت کوب برقیم میشه لطفا بگی چند گرفتی؟
در ضمن من دوست دارم که بیشتر بخونمت .با تبادل لینک موافقی خانومی؟

مرجان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

دوست عزیزم وبلاگتو خیلی دوست دارم. تاحالا خواننده خاموش بودم. خوشم میاد که عکس میذاری . ممنونم.

الهی
خدا رو شکر که نوشتی
من از شما ممنونم عزیز

بهار دخت یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

مبارکه
ایشالله به سلامتی و دل خوش ازش استفاده کنی

نگی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سبزی خرد کردنم مزه میده ها البته اگه کم باشه :)
دست همسری درد نکنه... خیلی به درد میخوره مبارک باشه..

مزه میده؟نگی؟
ممنونم

سارا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

مبارک باشه ایشااله همیشه باهاش غذاهای خوشمزه درست کنی بدی آقات
من تکرارشو دیروز دیدم
خیلی قلیه ماهی دوست دارم
سارا الهی بگم خدا چیکارت کنه چرا نمیزاری من یه دقه آروم بشینم

آره منم دیدمش
راست قلیه ماهی درست کردم
دوست دارم آزارت بدم

فهیم دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

ســــــــــلام سلام من اومدم بالاخره . دلم برات تنگولی بی ژیگر خوشی دنیا به کامه انشالله؟ اول از پست 125 بگم که بسی بسیار حسودیم شد بیکاز هیشکی منو بیرون نمیبره چرا؟(من دارم از افسردگی حاد رنج میبرم الان).سفره تون خیلیم باحال بود من گشنم شد .خریدتم مبارک باشه انشاالله لایفتان هر روز ایزی تر از دیروز.در مورد سبزی پاکیدن هم باید عرض کنم که به نظرم به مانند مثل شکنجه است واسه من خیــــــلی کسل کننده است . شبکه من و تو هم ما نداریم قطع رفته بی .راستی دیروز که اینجا برف اومده بود کلی عکس هنری گرفتم بران می میلم .

کجایی خانمی
منم که نت ندارم فقط شبا میام این ورا
نگرانت شدم خو
مرسی بابت عکس هایی که گفتی
سبزی پاک کردن در حد لاک پشته

زهرا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://zizififi.persianblog.ir

مبارکه خریدت باشه ...دست همسری درد نکنه...خیلی خوبه که با ادمهای همسن خودتون میرین گردش...اما ما از این مدل دوستا نداریم

ما هم جدیدا یافتوندیمشون

rokhi دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://matbakheman.persianblog.ir

سارا جونم مبارکت باشه خانومی.راستی تو این هفته بفرمائید شام امید همون طغرله؟؟؟من همش با خودم می گفتم این که صداش عینه طغرله .ولی خدائیش خیلی ایرادهای بنی اسرائیلی می گیره.

آره بابا خودشه و به خوش گیر میده

سارا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

آخ که تا ظهر خوابیدن چه حالی میده
راستی سارا اگه تو دوستات کسی رو سراغ داری بخواد ناخن بکاره بهم خبر بده نازنین بیچاره ی ما ۱ میلیون تومن خرج کرد اومد تهران پیش بهترین ناخن کار تهران کاشت ناخن یاد گرفت حالا اصلا اونجا مشتری نداره ! میگه هر کی میفهمه نماز نداره پشیمون میشه
من میگ بابا دلتون باید صاف باشه این احکام چیشه آخه ؟ ایش ش ش ش

نه بابا بیدار بودم نت نداریم شبا که شاتل مجانیه در خدمتتم
الهی چشم

بهار دلنازک دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

مبارک باشه ... به شادی....

ممنونم

بانو دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

مبارکت باشه... این گوش کوب برقی خیلی چیز خوبیه... من رو جهازم داشتم...

آره عاشقش شدم فعلا

سارا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

اه کجایی پس ؟ تو نمیای یه جوری میشم
کلافه شدم

بببخشید
ایم ساری

سارا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

عصبانی شدم
الان قاطی میکنم

نه تورو خدا تو یکی قاطی نکن

فریبا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااام
مبارک باشه گلمممممممممم

ممنونم

بهار دخت دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
با آموزش شال آپم

چشششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد