روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۳۱ آخر هفته

پنج شنبه بود که خانم همسایه زنگ زد و گفت جمعه بخاطر هوا تو خونه یک کدوممون واسه ناهار جمع شیم ،که دیدیم از ۴ واحد فقط ما و اونا هستیم خلاصه قرار گذاشتیم ما بریم پایین خونه اونا و من برنج درست کنم و اون خورش .خلاصه که خوش گذشت  

اینم سفرمون که با یه بچه یکسالو نیمه بیچاره شدیم تا پهن شد ،آخه مگه میشد چیزی و رو زمین بزاریم؟  ** 

حدودای ۴ بود من و همسری رفتیم واسه ماهپارمون سیم بخریم آخه در اثر بارون کل سیمش از بین رفته بود وسویچش سوزیده بود  

بعد از تعویض سیم، با همسایه رفتیم نمایشگاه لوازم خونه که انقدر شلوغ بود که عصبی شدیم و زود برگشتیم  .نمیدونم واسه چی انقدر شلوغ بود آخه هیچی هم نداشت که :(

امروز ظهر هم به درخواست بازم همسایه پایینی،رفتیم یه مشت ماهی و میگو گرفتیم و حسابی افتادیم به دریاآلات خوری:)     امروز تن ماهی خوردیم ،فردا قراره خود ماهی بخوریم لابد همسری میگه پس فردا هم میگو بخوریم 

امشب هم دوتا از دوستای همسری با خانماشون پشت سر هم بمون سر زدن که خیلی خوب بود و این رفت و آمد ها خیلی تو روحیه ی آدم تاثیر میذاره  

فردا هم عازم باشگاهم ،بدنم خوب جواب داده دارم کم میکنم

نظرات 14 + ارسال نظر
masoud یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.clip90.blogfa.com

سلام
وبلاگتون عالیه (مخصوصا مطالبت)
دانلود رایگان جدیدترین و جذاب ترین فیلمها و عکسهای سیاسی - آموزشی - مذهبی - طنز و... به همراه سرگرمی
همه و همه در
www.clip90.blogfa.com
www.clip90.tk
در ضمن این وبلاگ هر روز بروز رسانی میشه و میتونید جدیدترین کلیپها و عکسها رو دانلود کنید.
اگر از این وبلاگ بازدید کردید حتما نظرات با ارزشتون رو ثبت کنید

موفق باشید
همچنین میتوانید بر روی بنر مسابقه وبلاگ برتر ماه در این وبلاگ کلیک کنید و در این مسابقه شرکت کنید.

طلا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://ashop.blogveb.com/

من عاشق مهمانی های دوره ای هستم اما متاسفانه تو اصفهان تنهاییم
قدر این موقعیتها را بدون خیلی سودمنده

من آپم دوست داشتی بهم سر بزن

فهیم یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام ناناسی با رحیه و پر انرژی خوشحالم که خوبی و بشدت انرژیک .سفرتون که خیلی هوس انگیز بود . فقط نفهمیدم خورشته چی بود ولی هر چی بود خوش رنگ بود . عزیزم میری باشگاه چی رو کم میکنی مگه توی پنبه وزن چی داری که کم هم بشه به هر حال موفق باشی

نه بخدا کم کردم گلم
نبین منو اینجوری برا خودم تپلیم هاااااااااا

سارا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

من اگه تا آخر عمرم روزی ۳ وعده ماهی و میگو بخورم سیر نمیشم
خیلی خوبه که با همسایه ها دوستی باور کن من آرزومه یه همسایه زن و شوهری هم سن خودمون داشتیم که مثل خودمون بودن ... خیلی کیف میداد
..................................
در مورد پست قبلت سارا ، کامنت های بچه ها رو خوندم من هم با اکثرشون موافق بودم ولی فقط یه جمله بهت میگم
اینو بدون که زندگی من و تو همیشه آرزوی یه نفر دیگه ست
حالا به هر شکلی ... سقفی بالا سر نداره ... یا درآمدی نداره ... یا مثلا قطع نخاع شده ... یا همسره بدی داره ... یا هر چی .. پس همیشه خدارو به خاطر داده هاش و نداده هاش شکر کن
یکی نیست اینا رو به خودم بگه

پس تو هم ماهی خوربودی هان؟
ماهی که خیلی خوبه ولی متاسفانه من زیاد اهلش نیستم


در مورد زیری هم ممنونم خانوم گلی
نه تو که همه اینا رو میدونی

مهناز مامان آروین یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://arvin-mahnaz.blogfa.com

اینکه با همسایهاتون جورین خیلی عالیه
چه خوب که با هم بیرون می رین خوش بگذره و خوش بخورین هی ماهی میگووو

نازی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.iloveyou37.blogfa.com

واقعا باید قدر این دور هم جمع بودنا رو دونست سارا جون
من خیلی وقته ماهی نخورم .نمیدونم چرا همش یادم میره برا یه وعده ماهی سرخ کنم

وای ماهی بخر امگا ۳ داره نازی جون

زهرا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://zizififi.persianblog.ir

میگن کسایی که نی نی پسر میخان اگه میگو زیاد بخورن نی نیشون پسر میشه...ناقلا نکنه نی نی دار میخای بشی؟؟؟خیلی دوست دارم که با همسنامون بریم گردش

نه بابا گلی نینی؟
نه جون سارا

مانگی سو یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام خانومی! چه خوبه اینقدر رفت و آمد دارین با همسایه ها ... اونوقت مشکلی پیش نمی آد؟ لابد خیلی مچ هستین باهم... خوش باشی

سلام
کجایی؟
خوبی؟نه خداروشکر اگه اصطکاکی هم باشه زود حل میشه

فریبا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام گلم
به به چه سفره ی با صفایی
نوش جونتون ایشالله همیشه شاد باشید
وقتی روحیه تو شاد و باشه و خوشحال باشی به واسطه نوشته هات این انرژی رو به ما هم منتقل میکنی
ماهی و میگو ........ نوش جونتوننننننن
آفرین خوشکل و خوش اندام

سلام
ممنونم خانمی
وای خوشکل خوش اندام من بودم ؟با من بودی گلی؟حالی کردم نمیدونی چقدر :)

بهار دخت یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
دستتون درد نکنه سفره ی قشنگی چیدین
آره واقعا رفت و آمد تو روحیه آدم تاثیر میذاره

ممنونم گلی

مژی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام عزیزم
تمامی ماهی آلات خورده شده و خورده شونده نوش جانتون(گذشته و آینده)
چه سفره با نمک و جمع و جوری
نوش جانتون
رفت و امد هم واقعا خوبه البتهاگه افرادی باشن که آدم باهاشون لذت بببره

قربونت عزیز
ممنونم

نگی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

من نمی تونم تصور کنم یه وقت با همسایه مون بخوام صمیمی بشم بعد خانوادگی ناهار شام باهم بخوریم :دی ولی حتما کیف میده...
ایشالا همیشه به رفت و آمد و خوشیییییییییی

وای راست ه میگی ودمم گاهی فکر میکنم نمیدونم چطور انقدر رفت و آمدمون زیاد شد

بانو دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

نوش جان... چه سفره رنگارنگی هم انداختین...

مصی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

سارا جون من عاشق وبلاگت شدم، نشستم همه ی آرشیوتو خوندم.
خانمی یه خواهشی دارم میشه رمز پست هاتو بهم بدی؟ ممنون میشم ازت.
خوش باشی همیشه

سند میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد