روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۳۴ تعطیلات، فیلم و سوال

سه شنبه بود که برخلاف نظرم همسری به درخواست همسایه واسه بیرون خوردن ناهار موافقت کرد .آخه من دوست نداشتم روز رحلت پیامبر بیرون برم 

گرچه همسری خونشون بود و نمیدونست من مخالفم وگرنه قبول نمیکرد  

خلاصه که دورو وره ۱۰ شب بود که همسری با اقای همسایه رفتن و مرغ گرفتن  

 تا با خانم همسایه شستیم و تو ماست و پیاز و زعفرون خوابوندیمشون حدود ۱۲ بود  

ولی از شانس خوب من فرداش که چهارشنبه باشه چنان بارونی گرفت که امکان بیرون رفتن وجود نداشت،موندیم خونه و تو برج آپارتمان آقایون با منقل مرغ ها رو کباب کردن و خونه همسایه ناهار خوردیم  

عصرشم برا تولد خانم همسایه کیک درست کردم و با یه تاپ خوشکل بهش هدیه دادم 

پنج شنبه هم به خاطر ذوق زیادی که برا استفاده از گوشکوب برقی داشتم یک حلییییم بادمجون توپ درست کردم 

امروز هم از بس کسی برامون نذری نیورد، دست به کار شدمو خودم شله زرد درست کردم 

شب هم برا دیدن مختار نامه رفتیم خونه مامان اینا یعنی صلح و دوستی و صفا   

اینم چندتا عکس: 

شله زردم 

اسنکایی که خانم همسایه بجای کیک بمون داد 

ناهار امروزمون 

 

خیلی حرف دارم امروز  

میگم یه سوال شما تا حالا از این سایتای اینترنتی مثل تهران کالا یا ناربلا خودتون یا اطرافیانتون خرید کردین؟ میشه بهشون اطمینان کرد؟

 البته برا تهرانی ها مشکلی نیست چون بعد از تحویل کالا درب منزل پول رو پرداخت میکنن ولی برا شهرستان باید اول پول رو پرداخت کنی بعد برات بیاد  

اون سایتایی که برا شهرستان امکان پرداخت پول رو در محل قرار دادن خیلی کمند و محصولات متنوعی هم ندارن

یه چیزی جدیداً شنیدم : گاهی همون محصولی که میخوای رو برات نمیفرستن  

ما اینترنتی زیاد خردید کردیم ولی کتاب و سی دی و اینا که همشون با موفقیت انجام شده ولی تا حالا پول زیادی برا خرید اینترنی هزینه نکردیم .آخه میخوام ماشین ظرفشوییمو اینترتی بگیرم  آخه اینجا هنوز انقدر ماشین ظرفشویی باب نشده و فروشگاه ها فقط ال جی و سامسونگ و بوش بیشتر دارن و اون مارکی که من میخوام رو ندارن. اینجا هرکی داره از تهران گرفته یا از همین مارکا گرفته 

حالا چی میگید شما دوستان؟ 

 

ببخشید ولی ادامه مطالب هم داریم

این روزا چندتا فیم دیدیم :  

salt 2010 خوب بود و از همشون بهتر بود و دیدنشو توصیه میکنم  

دومی The Tourist 2010 که نسخه رو پرده ایش بود و با وجود بازی جانی دپ و آنجلینا جولی مورد توجه من قرار نگرفت چون ریتم کند و خسته کننده ای داشت   

 

سومی two lovers که باز ریتمش کند بود ولی جالب و رمانتیک .دیدنش می ارزه

نظرات 25 + ارسال نظر
مینا(از هر دری سخنی) شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام خانمی خوب به سلامتی گوشت کوب برقیت هم مبارکه.
به نظر من در مورد اون ماشین ظرفشویی باید بگم این جور چیزا رو بهتره آدم بره و پسند کنه و بعد بگیره نگاه نکن چیزای فسقلی مثل چه میدونم رنده و توتال کور و اینارو سفارش میدی میارن.
یه سر به ما بزن آپیدیم

حکیمه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

سارای عزیزم سلام
یه سوال داشتم: اگر درست گفته باشم ناهارتون میگو بوده و بسیار هم زیبا و خوشرنگ و حتما خوشمزه
میشه خواهش کنم بگب شما میگو رو چطور مزه دار می کنین و درست می کنین؟
مرسی عزیز دلم

آره خانمی میگو بود جای شما خالی
والا اول همسیری با پیاز کمی پختشون بعد با روغن رب گوجه و نمک و ادویه سرخوندشون

سپیده (باران عشق) شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

به نظر من اینکارو نکن@
خرید اینترنتی برای چیزای کوچک خوبه! به نظر من برای خرید وسایل خونه اصلا اینکارو نکن!
خدایی دارین بدعادت میشیناااااااااااااابا این مهمونی های هفتگی اتون!

نه دیگه خودم دوست دارم یه مدت باشون کمتر برم و بیام
دوست دارم بیشتر برا خودمون باشیم

a n o o شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

عزیزم برا خریدای اینطوری ریسکش خیلی زیاده!
یه روزه برو تهران بخر! اینطوری خیلی بهتره! هم حسابی تخفیف میتونی بگیری هم مطمئنی چی میخری!
به نظرم همیشه همون چیزی که میبینی و میپسندی رو بخر! نه اونکه بهت قول بدن بیارن برات!
این نظره من بود

خوب البته راست مگی همیشه تو نگی جونم

زهرا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://diary1982.blogfa.com

چقدر جالبه که شما همش با همسایه هاتونید.
خدا رو شکر که مشکلتون با مامانت و خواهرت حل شد و همه چی به خوبی و خوشی برطرف شد.

آره دیگه

ستایش شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

آخ جون میگووووووووووووووووووو حیف که همسری دوست نداره:(

چرا؟

آلما شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

تاییدیه؟

آره

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

ایشالله همیشه امن و امان باشه .رابطه ت با خونوادت خوب خوب باشه عزیزم.منم زیاد دوست ندارم روزای شهادت و رحلت برم بیرون.اما کار خودشونه دیگه.
مردم بیچاره که همش سر کار هستن.۱روزم که که وفات و شهادته.نریم یرون چی کنیم؟راستی من امسال آخر آبان مشهد بودم.جات خالی.انگار امام رضا دوباره طلبیده.این ماه ممکنه دوباره بریم پابوسش.ایشالله بشه که شما هم برین.اگه برم حتما حتما دعات میکنم

خوشبه حالت تو ر خدا التماس دعا دارم

خانم میم شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.alefomim.blogfa.com

اون نظر قبلی رو من گذاشتم.شرمنده.فک کنم اسممو ننوشتم نه؟

اشکال نداره گلی

بهار دخت شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
عکسات همیشه خوشگلن و عکسای غذاهات خوشمزه
ما هم تا حالا اینترنتی هیچی نخریدیم اطلاعی ندارم که چطوره
تازگیا تصمیم گرفتم اینترنتی سی دی بگیرم ولی اونو هم هنوز نگرفتم که اونم دیدم تو گفتی با موفقیت خریدین مطمئن شدم

مممنونم
آره برا خرید چیزایکچیک نگان نباش

نگی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

قسمت نبوده برین بیرون انگار.. تو خونه هم دور همی خوش می گذره..
سالت رو دیدم.. اون یکی رو هم می بینم مرسییی

قابل نداشت

سارا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

هه لو
خوفی؟
سارا

مریضم
کمکم کن
سر کار مثل معتادا شدم همش خمارم
راستی شله زرد میخوام
سارا میگم سر اون قضیه که گفتی با مامانینا بحث کردی ؟ ... اتفاقا میخواستم بهت بگم که اگه قرار شد این کار رو هم بکنی به هیچ کس نگی فقط خودت بدونی و شوهرت . حالا به کجا رسید کردی اون کارو یا نه ؟

مرسی
چرا گلی
نه بابا چه بحثی؟
یکم نازمن بود بحثمون

مهرگان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

برایم جالبه شما اینقدر با همسایتون صمیمی هستید

مژی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام عزیزم
نوش جان همشون
انشالله همیشه از گوشت کوب برقیت به خوشی استفاده کنی
راستش من تا الان کسی رو سراغ ندارم که وسایل برقی رو از اینترنت خریده باشه
ما هم تو شهرمون خیلی تنوع جنس نداریم به خاطر همین همیشه وسایلمون رو از تهران (یه دوست که لوازم خانگی داره) میخریم و بعد اون میده باربری و بعد 2 یا 3 روز در خونه تحویل میگیریم
بهر حال انشالله هر چی که خیره
راستی مگه چه مارکی میخوایی بخری؟

ممنونم عزیزم
خوش به حالون کاش ما هم همچین دوستی داشتیم

rokhi یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://matbakheman.persianblog.ir

گلم به نظر من ماشین ظرفشوئی رو اینترنتی نخر.یا بیا تهران یا مارک LGبخر.من 3 ساله دارم و واقعا ازش راضیم.مادر شوشو ایندزیت داره واصلا خوب نمی شوره.ولی ماله من کلی هم توش ظرف میگذارم و همه رو عالی می شوره.
در مورد فیلم ها باهات موافقم من salt رو خیلی خوشم اومد ولی tourist رو اصلا خوشم نیومد.اون یکی رو هم ندیدم که نظر بدم

مرسی بابت پیشنهادت عزیزم
تفاهم
دیدی توریست چقدر بد بود؟:(

رز یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://rosediary2009.blogfa.com/

خانمی چه با سلیقه چه شله زرد خوبی درست کردی.
راستی یک سوال با همسایه ها که دوست هستید و رفت وآمد دارید مشکلی پیش نمی آید؟ منظورم چیزهایی مثل کنجکاوی تو زندگی بقیه و حرف و حدیث؟ برایم خیلی جالب است که با آنها رفت و آمد داری.باورت نمی شود اما من هنوز همسایه طرف راست خانه ام را ندیده ام!! با سمت چپ هم فقط در آسانسور گاهی سلام می کنیم.

ممنونم
والا چرا داره کمی سرک تو زندگی هم زیاد میشه واسه همین من رابطمون رو استاپ کردم و کم میرم و میام
ولی درمورد اون که گفتی ما هم تا چند وقت اول تقریبا سلام و علیک هم نداشتیم :)

فریبا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
مثل همیشه کد بانوی به تمام معنااااااااا
به به شله زرد

هم جوجه کباب هم شله زرد و هم اسنک نوش جونتون
من تا حالا خرید وسایل برقی نداشتم منم در حد همون کتابو سید دی و دستگاه های ورزشی بوده اطلاع کاملی ندارم آیکون خجالت

ممنونم
دشمنت شرمنده عزیزم
ممنونم خانمی

آمارین یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

من اینترنتی خرید نکردم. راسش اطمینان هم نمیتونم بکنم. ولی خب مگه چه مارکی میخواد. سامسونگ مگه خوب نیس؟

میگوت له و لوردم کرد. ناهارم که هنوز ندارم. دلم خواس

میگم برات گلی
ببخشید نسیم جونم :(

بانو یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

به به چه شله زردی ... چه میگوهایی...
منم فقط اینترنتی سی دی و کتاب گرفتیم...
اما به نظرم این وسایل رو اینترنتی نخر... همینجوریش مغازه که می ری.. درست حسابی محصولی بهت نمی دن... چه برسه اینترنتی...
به نظرم بذار هر وقت مسیرت به تهران یا جاهایی که می تونی بخری افتاد... بخر... و بگو برات بفرستن...

ممنونم
خوب آره راست هم میگی هااااا

مژگان دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://sarinavahid.blogfa.com/

مرسی به من سر زدی مبارکه گوشکوبت باشه.چند خریدی چه مارکیه.منم تو فکرشم بگیرم

ممنونم والا عکسشو تو چند پست پایینی گذاشتم توضیحاتش گلم
از کارش هم راضیم

نازی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.iloveyou37.blogfa.com

خدا رو شکر که مشکلت با خواهری و مامان حل شد
به نظرم سارا جون اگه از این فروشگاههای اینترنتی خرید نکنی بهتره. هنوز تو ایران مثل خارج این نوع فروشگاهها جا نیفتاده

ممنونم
آره خب راست میگی

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://1maryam.persianblog.ir

سارا جونیییییییییییی دلم برات تنگ شدههههههههه هااااا

ربونت
منم همین طور کجایی؟

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://1maryam.persianblog.ir

سارا..........

لینک دوستاتو داشتم میدیدم یهو موسم رفت روی ململی و مشعودی و پست مسعودیم را می خواهم ..............

وای سارا نمیدونی الان چه حسی دارم......................................




دعام کن سارا تا به آرامش برسم..............

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://1maryam.persianblog.ir

سارای عزیزم ممنونم از محبتت

جواب کامنتت رو همونجا دادم

سارا میبینم توی پرشین هم هستی لطفا به منم یاد بده چه جوری لینک دوستامو نمایش بدم.من دوستای وب قبلی رو همه رو لینک کردم توی لینک دوستان اما توی وبم نمایش نمیده چرا؟؟؟

می خوام اونایی که بروز میشنم بتونم ببینم از وبم


ممنون میشم اگع راهنماییم کنی دخمل مهربون

چشم عیزم
الان میام بهت میگم

مریم سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://1maryam.persianblog.ir

وای سارااااااا مرددددم نمیشههههههه به خدا کچل شدم نمیدونم چرا ارور میده

چرا آخه
بخدا مریمی من پارسال نصب کردم و اصلا یدم نمونده وگرنه میگفتم بده به خودم نصبش کنم
راستی سحر مامی تندیس تو این کار حرفه ایه :
mylovetandis.persianblog.ir
ازش بخوای خیلی راهنماییت میکنی مریمی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد