روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۳۴ پیاده روی و خرید

شنبه شب تو نم نم بارون با همسری رفتیم پیاده روی ،تقریبا ۵/۲ ساعت راه رفتیم،قرار نبود انقدر طولانی بشه آخه همسری وسطای راه مسیر رو عوض کرد که بریم یه دونه از این توریای کباب بگیریم ،من که دیگه نا نداشتم هی همسری میگفت یکم دیگه مونده وهی ترغیبم میکرد به ادامه دادن :) 

اینم نتیجه پیاده رویمون:***  

پنیر سالامی برا پیتزا و پاستا تا حالا نخریده بودم ،چی جوری ازش بخوریم خو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

اون کیبی هم من خالیشو دوست دارم :)

فردا عصرشم رفتیم بازار یه مشت ادویه اینا گرفتیم و پارچه واسه رومیزی و گلدون واسه گلدونامون آخه یه نقره ای که از همسایه گرفته بودیم و پیازای نرگسی که که همسری برا خونمون خریده بود : *** 

اینم شکوفه نرگسی که زده  الهیییییی چقدر نازه : ***    

 

دیشب هم مامان برا شام دعوتمون کرده بود و دلی از عزا درآوردم آخه قرمه سبزی و خورش بامیه چرب و چیلی درست کرده بود و خیلی خوشمزه شده بود .ما هم که این مدل غذاها از در خونمون هم رد نمیشه چون همسری چندان قرمه سبزی دوست نداره برعکس من که هلاکشم و غذای چرب و چیلی که ابداْ نمیخوریم  

بعدشم که بابا مراسم ختم صلوات مردونه داشت و خلاصه با شروع بفرمایید شام تموم شد ما هم تشریفمون رو بردیم یا نمیدونم آوردیم

 

نظرات 17 + ارسال نظر
نگی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

پنیر سالامی چطوره مزه ش؟ خوب در میاد؟
کیبی منم خیلی خوشم میاد خوشمزه ست... علی برعکس عاشق قرمه سبزیه ;)

ای بدک نیست
خال خوردم خوشم امد
خوش به حالت هفته ای یک بار بجات بودم درست میکردم

a n o o سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

خانومی توی اونجا که رای گیریه من نمیتونم ثبت کنم همش ارور میده
و از همدردیت مرسی شرمنده ام کردی
چه گل نرگسییییییییییی

اکشال نداره گلی خانم
قربونت

ironibox سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://web.ironibox.ir/

6.913580190159995.73731772376
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 3 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

آمارین سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

من نمیدونم چرا ادم هرچی برای خونه خرید کنه تمومی نداره

جوونه گله چقدر خوشگله. نازی
شوهرت چطور دلش میاد قورمه سبزی نخوره.خب تو هم که زیاد تنهایی بپز بخور حالشو ببر:))

آره والا چرا؟
آره عاشق نرگسه شدم
نمیدونم چرا دوست نداره :(

مهرگان سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

از اوون گل زیبا خوشم اوومد.... شما چقدر فعالید / من اینقدر پیاده روی می کردم حتما الان صدرالدین توی بغلم بود

:) الهی

مژی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
نوش جان قورمه سبزی و خورشت بامیه
میبینم که غذای هلتی (از بفرمایید شام یاد گرفتم) درست میکنی
خریداهات هم مبارک و هم نوش جان گلم
راستی اطاعت امر شد

مرسی گلی
آره غذای سالم میخوریم :)

نازی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ق.ظ http://http://www.mybeautifulangel.blogfa.com/

من عاشق این گلم.حیف که نمیتونم تو خونم هیچ گل طبیعی رو نگه دارم آخه یه پام خونست یه پام شمال یه پام هم ... میدونی دیگه!!! همیشه رو این قضیه حرص خوردم اخه عاشق گلم

الهی
ایشالا موقعیتش جور میشه گلی

مینا(از هر دری سخنی) چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام خانمی
خوش بحالت همسریت وقت داره باهات بیاد پیاده روی ما هم یه موقع هایی زیاد میرفتیم ولی الان خیلی وقته که همسری دیر میاد خونه و ما نمی تونیم بریم. البته شوهر من کمی هم تنبله واسه پیاده روی.

ما هم فعلا پیش همیم یه مدت دیگه باز سفرایهفتگی همسر خان شروع میشوند

ستایش چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

آخی چه شکوفه ای زدهههههههههههههههه.

سارا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://sami1385.persianblog.ir/

اسم اصلیه پنیر کیبی که میدونی چیه ؟!!!!

نه چیه؟

فریبا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
پیاده روی اونم توی نم نم بارون خیلی لذت بخشه
خریدات هم خوشکله پنیرا هم نوش جونت
گل نرگس هم ناز بود پدرم خدا بیامرز گل نرگس رو خیلی دوست داشت وقتی فصلش بود همیشه توی خونمون پر بود از گلای نرگس و وقتی هم بو میکرد صلوات میفرستاد
این پستت بوی نرگس داد برام و تداعی خاطرات
مرسی عزیزم

الهی خدا رحمتشون کنه
براشون فاتحه خوندم فریبا گلی

سارا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

برو تو گوگل سرچ کن به خارجی ببین چیه ؟!!!

سارا
من اصلانمیگیرم
اصلا من حرف بی ادبی هم اگه بلد باشم یادم میره من نیازی به سرچ ندارم
من اگه ببینم هم نمیفهمم چیه
من باادبم
من منحرف که نیستم
من دختر خوبیم

هانا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://hapyland.blogfa.com

به به خورشت چرب و چیلی.منم دهنم آب افتاد مخصوصا که بخاطر همسری مام غذای چرب و چیلی ابدا نمیخوریم.
خریداتم مبارک.
آخی من که رمز ندارم ادامه مطلب پست قبلت رو بخونم.

جدی؟ مثل ما
رمز نداره گلی

بهار دخت چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
من پیاده روی رو خیلی دوست دارم
خریدات هم مبارکه خانمی
گل نرگستون هم خیلی خوشگله ماشالا

سلام
ممنونم گلی

جوجو چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام عزیزم..خوبی؟!
من و ببخش که کم میام!
خریدات مبارک باشه!
خیلی با حوصله ای که عکس میذاری برامون..مرسی!
من عاشق پیاده رویم..
دلم خواست خو!

سلام
نه بابا گلی تو خوبی؟
الهی عزیزم

بانو چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

ما یه مدت افتاده بودیم رو مود پنیر کیبی خوردن... نه که خوشمزه است... آدم ازش سیر نمی شه...
الان یه دو ماهی می شه نمی خوریم... به حامد گفتم نگیره... آخه خیلی چربه...
مگه می شه قورمه سبزی دوست نداشت... :))

جدی؟
من خالی میخورمش
آره متاسفاه شده :(

مهتاب یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://ruzhayeman.parsiblog.com

سلام عزیزم...
چه نرگسایی...منم عاشق گل و گیاهم ولی همش داغون می کنم...یه بار سبزی کاشتم ولی فقط دوتا ریحون و یه تربچه فسقلی رشد کردن!!!!javascript:void(0);
راستی من لینکت کردم با اجازه....امتحانم رو بدمُ مطلب میذارم

خیلی خوشحال از آشناییتون
راستی ظاهرا منم دارم گلهامو خراب میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد