روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۴۳ سوال

این روزا من و همسری همش در حال تدارک عید هستیم.نمایشگاه بهاره هم زدن که به نظرمن بهتر از سالای قبل یعنی غرفه هاش متنوع ترن. دیروز رفتیم هم واسه خودمون هم واسه مامان اینای همسری آجیل خریدیم .براخودمون با اینکه از هر چی نیم کیلو برداشتیم ولی وقتی اومدیم خونه یه عالمه شد.همسری میگه فکر کن همه اینا رو یه نفر بخوره چه شکلی میشه؟ جدیدا میگه تو روز از هر مغزی باید یه دونه خورد  من که نمیتونم اینجوری باشم

 

این روزا دیگه حساب و کتاب مخارج از دستمون در رفته ، داریم همین جوری پول خرج میکنیم .باورکنید هنوز برا خودمون چیز خاصی نخریدیم ،فقط همسری یه شلوار گرفته .هرچی گرفتیم برا خونه بوده. این مواقع دچار دلهره میشم میگم وای این همه خرج کردن درسته ؟ 

نمیدونم شما اسفندماهتون چه طور بود ؟میشه یکم از مخارجتون بگین من کمی استرسم کم شه؟  

فیلمای که این مدت من و همسری دیدیم :  

 Life As We Know It  که فیلم قشنگی بود .به یه باردیدنش می ارزید:

 

Becoming Jane که من تنهایی دیدمش ولی عاشقش شدم .داستانشیه برش از زندگی جین آستن نویسنده کتاب "غرور و تعصب" هستش .حتما ببینینش: 

 

The Back-up Plan :   

 

   

فیلم ایرانی "هیچ" رو اصلا توصیه نمیکنم ببینین .میگن هنریه میگن خوبه میگن واقعیته ولی تنها چیزی که تو این فیلم من دچارش شدم حالت تهوع بود:

  

 Basic Instinct 1 (1992)  این فیلمو همسری پیشنهاد داد اولش برا دیدنش ناز میکردم آخه سلیقه فیلممون زیاد شبیه نیست ولی انصافا فیلم جالبی بود اگه ندیدید حتما پیداش کنید و ببینید :

  

The Switch (2010) قشنگ بود ببینید:

نظرات 18 + ارسال نظر
مامان نازنینها یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://niniemaman.blogfa.com

خریدهاتون مبارک باشه و نوش جونتون

عمو سزار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.hookah.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین . می خواستم برای اینکه کمی از دلهرتون کم بشه بگم من و خانومم ظرف ۳ هفته اول اسفند حدود ۲ میلیون خرج کردیم.تازه را خودمون هم چیزی نخریدیم
یه سری وسیله منزل و میز ناهارخوری و بدهی و .........
دوست داشتین به وبلاگ ما هم سری بزنید این وبلاگ ما فامیلی و تازه راه افتاده ولی خالی از لطف نیست
موفق باشید/عمو سزار
http://www.hookah.blogsky.com

مبارکتون باشه
خوش آمدین

رویا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

ای عزیزم ...من که همین الان حساب کردم درآمد این ماهمون با عیدی و کوفت و زهره ماااار(‌عصبااانیم آخه...)

همش می رررررررررره........

همه همینن گلم

ماشینمو بوش استیل ۱۰۷۰ ۱۲ نفره خریدم گلم... فقط و فقط بوش بخر

وای پس این طور

افسون@ یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

زیاد استرس نگیر دوستم دم عیده و ادم هر چی کم و کسری داره جبران می خواد کنه همه چی هم که گرونه ... همه پول لازمن این روزا چقد زود اجیل خریدین . محل کار مهران به ما می ده خداروشکر

وای خوش به حالتون بهتون آجیل میدن

خانم جیگیلی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.redlove6468.blogfa.com

عزیزم میشه بگی این فیلم هارو از کجا پیدا میکنین؟؟؟

از برادر شوهری میگیرم
اونم معمولا میخره

آمارین یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

توی همه ی اینا فقط غریزه ی اصلی رو دیدم. خوشم نیومد ازش. 2 که افتضاجه. ازین سبکا خوشم نمیاد
هیچ رو ولی دوس دارم ببینم
من که مخارجمو کامل و جامع تو وبم گفتم:دی

نه نسیم دلت میاد جین آستن دوست نداشته باشی؟

رز یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://rosediary2009.blogfa.com/

خانمی هزینه ها در کل بالا رفته این روزها. نگران نباش. من البته خودم هنوز نه آجیل خریدم نه هیچی دیگر! البته خانواده همسری نمی گذارند ما به هیچ خرجی برای خودمان برسیم!!
اینکه فیلم ها را اینجا معرفی می کنی را عاشقشم. خیلی خیلی کارت عالی است.تشکر فراوان. من چند شب پیش قوی سیاه با بازی ناتالی رو دیدم. هم خوشم آمد هم از صحنه هایی چندشم می شد وقتی به خودش صدمه می زد. در کل دوست داشتم. این فیلم ها هم که اینجا توصیه کردی هیچ کدوم را هنوز ندیدم اما حتما می بینم.

الهی آره شما که مخارجتون از اون لحاظ حسابی بالاست
خانمی قابل شما رو نداره کاری نکردم فقط مینویسم که اگه دوست داشتین شما هم ببینیدشون

مهدیه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

وای سارا شما هم؟؟؟ باور کن ما هم هیچ چیز خاصی نمیخریم ولی تو سرش بزنی باید روزی ۳۰ -۴۰ تومن خرج کنی بخدا زندگی شده قلک سوراخ هر چی جمع میکنی تو یه چشم بهم زدن تموم میشه ...

مهدی گلی اینو خوب اومدی هرچی خرج میکنین آخرش انگار هیچی به هیچی

دلنار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

مخارج ما ، اگر از برنامه ای که داشتیم برای سالگرد عقدمون ، بگذریم ، بیشتر از این حرفاس !!!
ببین . هر چی کم و کسر هست باید بخریم ضمن این که مواد غذایی رو باید طوری بخری که هر لحظه تو عید ممکنه برات مهمون بیاد و بمونن !
نگران نباش ... خوبیش اینه که من عیدی و سنواتم رو همه رو همین ماه می گیرم ، اوضاعم خوبه !!!

آره والا
ولی خوش به حالت که حسابی دستت پولیه

مژی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سلام عزیزم
من معتقدم هر طور خرج کنی خدا همونطور میرسونه
البته اصلا ولخرج نیستما
اما وقعا همیشه برام همینطور بوده-
انشالله خدا به پولهاتون برکت بده و هی شما برید خرج کنید
ولی اسفندماه معمولا ماه پر خرجیه-آخه خرج کردن توی این ماه یه عشق دیگه داره
آجیل ها هم نوش جان
اگه میبینی زیاده بگو بیایم عید دیدنی؟
ما راضی نیستیم آجیل هاتون بمونن و خراب شن !!!!!!!!!!
راستی عکس گذاشتم
وقت کردی یه سر بزن خواهری

آره راست میگی مژی گلی
ولی من از وقتی با این همسری ولخرج میگردم حسابی خراب شدم

درمورد عید هم که قدمتون روی چشم من که از خدا میخوام ببینمتون و این ورا بیاین
صدالبته که هوا هم تو فروردین ماه اینجا عالیه

مژی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://mosugan.blogfa.com

قربونت برم گلم
خدایی گونی هام خوبن؟
خودمم خیلی دوستشون دارم
خانمی قالب حلوا همین قالب ژله هاست که ته اش در میاد و وقتی تهش(که به عنوانی درش هم هست)بر میداری خیلی راحت جدا میشه ازش
من هم برا ژله هم حلوا و هم الویه ازش استفاده میکنم

آره عالین
منم دستشون داشتم
میدونمکومقالب ها رو میگی ولی فکر نمیکردم به این راحتی جدا بشن گلی

فاطمه دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ http://zarj.persianblog.ir/

خانومی من که نمیتونم برات از خرج و مخارج اسفند بگم. ولی هر چی که واقعا احتیاج دارین بخرین.

:)

زهرا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://zizififi.persianblog.ir

ما که وسیله خونه نخریدیم و هنوز لباس نخریدیم همه پولامون میره...تازه اگه بخایم مسافرت هم بریم ان شاالله که دیگه باید یه پولی هم دستی بگیریم

نه ایشالا که همیشه دستتون پولی باشه

نگی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

خیالت راحت.. اسفند ماه پول خرج کردنه اونم خیلی هاش غیر ضروری.. ما تازگیا تصمیم گرفتیم یه کم خرج کردنمون حساب شده باشه.. اصلا نمی فهمیدیم اون همه پول چی میشه..
مرسی از معرفی فیلما..

وای خوش به حالتون تصمیم خوبی گرفتین

فهیم دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام .خوشبختی رو باید به هر وسیله که میشه احساسش کرد حتی با پول خرج کردن جدی میگم :)
پولی که خرج خوشحالی میشه رو نباید با استرس و فکر خرابش کرد خوشی ارزش داره که واسش خرج کنی انشالله سالم باشید و دل خوش داشته باشید . بقیه اش درست میشه . من هیچ وقت واسه عید خرید نمیکنم (چه بی ذوقم!!) ولی اگه منم زن و بچه داشتم حتمن خرجم بالا بود اما حالا که نیس ؛ )
Basic Instinct و هم یکشو دوش و دیدم کلا ازش خوشم نیومد اما The Switch رو دوس داشتم خوب بود . یه پیشنهاد فکر کنم از A lot like love خوشت بیاد ببین .

سلام
خوش ژژامدی
چشم ما روشن
بهتریایالا که خانم گل
زن و بچه ر خوب اومدی گلی
نه انقدر همه جا شلوغه که ادم رغبت نمیکنه تو ملت قل بخوره و بره خرید

مینا(از هر دری سخنی) سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

میگم سارایی در مورد خرج و مخارج که همه این روزا در حال خرید هستن
ولی یه سوال دختر ما چند وقت پیش چند تا فیلم خریدیم که ببینیم ولی باور کن یکی دوتاشو دیدیم چون وقت نکردیم الان فکر میکنم نزدیک بیست روز هست که همون جور فیلمها مونده
اونوقت شماها فرت و فرت فیلم میبینین
شما چطوری وقت میکنین کی فیلم میبینین برام جالبه بدونم براش کی وقت میزارین میبینین

والا این روزا که فصل کار همیری نیست عصرا خونه هستیم هر دومون و فیلمارو میبینیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام خانومی
خریداتون مبارک باشه
ولی سعی کنید چیزایه خوب ومفید را ازجاهایی که میدونید گرون فروش نیستند مثل عمده فروشا بخرید.اینجوری نتنها غصه پول رو نمیخورید بلکه کلی هم از انتخاب خوبتون و خریدهای بهینتون لذت میبرید

ممنونم

بهار دخت چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
سارا جون دم عید همینجوریه اونقدر خریدنی هست که نگو
استرس نداشته باش
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد