روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۶۴ فیلم و سریال

سریال این روزای من : 

weeds که درمورد یه خانوادست که تو کار مواد(ماریجوانا)هستن  

ممکنه قسمتای اولش به دلتون نشینه ولی کم کم به روند داستان عادت میکنین و علاقمند میشین 

الان فصل چهارمو دارم میبینم  

خانمه(شخصیت اصلی سریال) دقیقاْ همین طوری همش داره قهوه میخوره که برام خیلی جالب بوده:

 

و فیلم last night که من چندان به دلم ننشست .شاید به خاطر زیرنویس بدش بود وشایدم چون همسری وسطش رفت کامپیوتر دوستشو درست کنه و من تنها شدم .نمیدونم به هرحال یکبار ببینیدش خوبه !

   

 

"هفت دقیقه تا پاییز"با اینکه دلمو ریش کرد ولی دوستش داشتم .از بازی همشون لذت بردم .از قصه ساده اما پیچیدش .خلاصه من این سبک فیلمای ایرانی رو دوست دارم :

 

 

*** همسری هنوز نیومده و من حسابی دلتنگم (در واقع قاطه قاط هستم)  

عصر خیلی حالم بد بود، به اصرار خواهری بعد از دفتر رفتم خونشون خیلی خوب بود ،کمی حال و هوام عوض شد ساعت ۱ بود که منو رسوندن خونه ،گرچه که خیلی اصرار داشتن شب پیششون بمونم. 

*** امشب یه نم نم کوچولو بارون بارید و همچنان هم ادامه داره  .خدایا شکرت

نظرات 12 + ارسال نظر
افسون@ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ

آخیییییییییییییییییییی من درکت می کنم چون سوشوی ی بنده یه مدتی ماموریت بود ، خوش به حالت لااقل تنها می ذارن بمونی ! من که مامانم دائم النگرانه فک می کنه می میرم تنها بمونم !

والا چون کار شوشوی ما اینه اویل خیلی خیلی گیر میدادن بهم که تنها نمونم ولی انقدر گفتم نه نه نه نه نمیام که حالا مامانم به جای روزی ۱۰ بار ۱ بار زنگ میزنه که پاشو بیا تنها نمون

a n o o دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

خانومیه خوشگل خودتو اذیت نکن همسری هم میاد دلت واااا میشه! گرچه میدونم اینقده سخته اینقده سخته! برا همین اصلا نمیتونم خوب دلداریت بدم! چون میدونم خیلی خیلی سخت میگذره بهت! و البته حق هم داری!
میدونمی چی برام جای سواله؟
که تو اینهمه فیلم از کجا میاری میبینی؟
منم دلم میخواد خب! از کجا بخرم این سریالها و فیلمارو!!! مخصوصا اون موقع که زنان سرسخت رو میدیدی! و یکی دیگه که اسمش یادم نیست ولی خیلی ازشون تعریف میکردی! و حالا این یکی!!!
خب من چیکار کنم دلم میخواد

ممنونم خانومی همینه که میای برام مینویسی هم تشما و هم بقیه دوستا حالم خیلی بهتر میشه خانم گل

والا آنو جونی برادر شوهری تو یه انجمنی خرید و فروش فیلم داره ،البته اینترنت سرعت ۱ مگ هم داره در عرض یه ساعت فیلمای جدید رو دانلود میکنه .خودمم بعضی ها رو دانلود میکنم

سارا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ http://sara-1365.blogfa.com

سارا تو تو خونه تنها میتونی بخوابی شبا ؟
باورم نمیشه من اصلا نمیتونم تنهایی بخوابم یعنی اصلا وقتی هوا تاریک میشه میترسم نمیدونم چرا ولی امکان نداره بیشتر از ۴-۳ ساعت تنهایی دووم بیارم تو خیلی شجاعی بابا ...
آخی نازی جوجو میدونم چقدر دلت تنگ شده خوبه خودت رو سرگرم میکنی با فیلم و سریال ولی دیگه گریه نکن باشه ؟!

آره
سارا ترس نداره
منم اولا میترسیدم ولی حالا شجاع دم نه خیلی هااااا ولی باز خوبه الان دیگه زیاد نمیترسم
چشم سارا جونم

زهرا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://Zizififi.persianblog.ir

خیلی سخته تنهایی...خیلی سخته عزیز دل ادم مسافرت باشه اما مهم اینمه که هردو سلامت باشین خانومی..ان شاالله این روزها زود میگذره...معلومه از تنهایی رو اوردی به فیلم دیدنا...عزیزم

آره والا چه کنیم دیگه بیکاریم :)

نازی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://iloveyou37.blogfa.com

سارایی عزیزم سعی کن سرتو با یه چیزایی گرم کنی که زیاد دلتنگی رو حس نکنی. من خودمو فیلم دوست دارم ببینم اما اگه مهربون نباشه اصلا فیلم به دلم نمیشینه. سعی کن بیشتر از فیلم به فکر سرگرمیای دیگه باشی مثه ورزش استخر و...

آخه من دو شیفت سرکار میرم این فیملما رو هم میبرم دفتر زماناییکه سرم شلوغ نیست یا اول وقت میبینم

سیندخت دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

من از last night خیلی خوشم اومد احتمالا عوامل جانبی نذاشته خوشت بیاد یا اینکه خب سلیقه ایه دیگه...هفت دقیقه رو ندیدم...برای اینکه همه از دل ریشی میگن ترجیح میدم اصلا نبینمش!!

دقیقا این فکر رو دارم احتمالا با دقت ندیدمش
ولی چی بگم والا یه بار ددنش بد نیست

بانو دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

نه هفت دقیقه رو دوست نداشتم..
ایشاالله همسرت به سلامت بیاد پیشت..

ایشالا

فهیم دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام ناناسی من خوبی ؟؟؟ باز تو در حال قاط قاطی ولی حق داری خو اینه که شاعر میگه .. چی میگه ؟؟؟ میگه عشق وببین چه میکنه .ولی راستی راستی چه حالی میداد اگه همه مون همو میشناختیم یا دست کم اجبار فاصله ها نبود بعضی وقتا که دلامون گفت و گیرش میگرفت دورهم جمع میشدیم به دلامون و مخامون یه حال اساسی میدادیم .من هم اینک دارم ومپایر دایریز ، نیکیتا ، تروبلاد و 24 رو میبینم این سریال رو ندیدم تم ملایمی داره ؟
امیدوارم زودتر شوهر خان بربگردند و یه حال خفن به شما بدهند ؛))))
اگه کاری چیزی داشتی که از دستم بر میومد خبرم کن بوس بوسی .

کاش
ای کاش
آخ از فاصله ها آخ......

وای چندتاسریال میبینی؟خوش به حالت منم میخوام
والا خوبه خوشم اومد بد نیست حالا ببین خوشت میاد

تبسم دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

وای بارون خوشبحالتون 2روزه بوشهر خیلیییییییییی گرم شده

اینجا بارون هست ولی هوا دم کرده :(

بهار دخت دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
سارا جون ایشالا همسری به سلامتی برگرده از دلتنگی دربیای

ایشالا گلی

آیلا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی جای همسری خالی نباشه.زیادخودتوناراحت نکن چون وقتی دور ازهم هستین قدرهمدیگه رو بیشتر میدونین ووقتی که همسرت به سلامتی ایشاالله برگشت پیشت ازدیدن هم کلی ذوق میکنین. راستی مرصی ازتوضیحات کاملت واینکه شما کدوم شهر خوزستان عزیزمان می نشینید البته اگرفضولی نباشد.دست گلت دردنکنه. ایشاالله یه ماموریت اردبیل قسمت همسرت بشه شما افتخار بدی باهاش بیای شهرماوآبدرمانی سرعین ما حالشو ببری ماهم خوشحال میشیم.قربانت

آره واقعا همینه که میگی آیلا جونم
قابل شما رنداشت
ایشالا والا این دفغهه هم که همسری تنها مسافرت رفت تا خدا چی بخدا
من که از خدامه وی ماه تو رو ببینم عزیزم

جنگلی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://Www.aghabati2010.blogfa.com

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور،
حرفت را من می زنم.
فاشیسم می گوید: رفیق نانت را من می خورم،
حرفت را هم من می زنم
و تو فقط برای من کف بزن.
اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.
اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،
اماّ آن حرفی را که ما می گوییم بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد