روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۶۶ خونه داری؟

هی گفتم همسری بیاد . هی گفتم وای تنهام . هی گفتم قاط زدم،ولی حالا که امده من خونه میمونم اون دوشیفت سرکاره و درست و حسابی نمیبینمش ، باید برای  زندگی این روزا یه برنامه درست و حسابی بریزم.

طفلی صبح ها که میخواد بره محل کارش، انقدر آروم و با احتیاط کارهاشو انجام میده که یه موقه من بیدار نشم وقتی هم بیدار میشم من تنیلم میگم صبحونه خوردی؟(پا که نمیشم براش بذارم) ،اونم میگه : بخواب عزیزم .

 

امروز صبح وقتی رفت ، تو خواب و بیداری خیلی دلم براش سوخت ، گفتم چه گناهی کرده که همه زندگیش به کار میگذره . ناراحتش شدم چون فکر میکنم برا من و زندگیمونه که انقدر خودشو به زحمت میندازه . دوستش دارم و راه جبران ندارم  

 

اون دوستایی که بچه ندارن و خونه دار هستن ،چرا نمیخواید بچه دار شین؟ آخه من یه روز که خونه میمونم احساس بطالت بهم دست میده .شاید شما مثل من نباشید و لی دِ آخه چقدر فیلم ؟چقدر تی وی؟چقدر اینترنت؟ غذا و سرو سامون دادن خونه هم یک ساعت ! بقیش چی؟

 

دیروز مامان زنگ زد و گفت برا ناهار میخوام باقالی پلو و ماهی درست کنم میاید ؟ ما هم که با سر تشریف بردیم و بس که خوشمزه بود ،شام هم موندیم و تا خرخره خودمونو مهمون کردیم :))))

 

این سریال چهارچرخ رو دنبال میکینید؟ وای دوستش دارم . من که قسمت نشد امسال هیچ کدوم از سریالای نوروز رو ببینم ولی اینو  دیگه میخوام ببینم .  

 

الان صدای آقای همسایه پایینی رو شنیدم یادم افتاد امروز پنج شنبه هستش که ایشون خونه هستن /آخ جووووووووووووون فردا جمعه تعطیله!ی یادم نبود

نظرات 14 + ارسال نظر
آرمان. پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

معیشت سخت شده
منم وقتی میرسم خونه دوست دارم مستقیم برم تو رختخواب
اما تازه باید با بچه ها بازی کنم
گناه دارن طفلیا

آه از زندگی.........

زیتون(روان شناسی ازدواج ) پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://zatun2000.persianblog.ir

کاری خوبی نمیکنه که میگه بخواب
پیغمبرمیفرماید صبح مردکه میخوادازخونه بره بیرون همسرش راببوسدظهرکه امدخانم اوراببوسد
اوباید صبح تراببوسد وبرود این سبب میشه تاشام احساس نشاط وانرژی مثبت داشته باشی وخسته نشوی
ثانیاحتماروزی یک ساعت اگرشده توخونه پیاده روی داشته باش
مبارک است که وقت خودت راپای مزخرفاتی که تلوزیون پخش میکنه حروم نکردی
تنوع داشته باش درغذاولباس
هرروزجلواینه هم که شده تمرین رقص داشته باش تحرک هرچه بیشترباشه درسنین بالاترسالمترهستی 10سال دیگه حسر ت میخوری چرااین روزها تحرک نداشتی
هرچقدراندامت لاغربماند بااو ست باشی عشقت بیشترمیشه
تنوع درسکس داشته باش وپوزیش ها رارعایت کن روزش نشاطت افزون است
حتماسعی کن بطورمیانگین روزی یک ساعت صحبت وکامنت نویسی کنی اعصا ب سالمتراست
مبانی اینهااینجاهست

ممنونم

mr_hawkman پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.3arbaz.com

سلام و خسته نباشید واقعا وبسایت خوبی دارید اگه دوست داشتید به سایت من هم یه سری بزنید و با نام سربازان وب فارسی لینک کنید توی بلاگتون و به من خبر بدید تا من هم این کار رو انجام بدم
سربازان وب فارسی
www.3arbaz.com
ممنون

عسل پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام سارا جون چشمت روشن
برا این بچه دار نمیشیم که شرایط جور نیست مثلا خونه نداریم و کار همسری معلوم نیست چی بشه؟استخدام رسمی سخت شده
که نیست
پس نمیشه با این اوضاع یارانه ها و گرونی بچه دار شد بچه سرمایه میخاد و اسایش و مهمتر از همه تربیت که تو این دوره خیلی سخت شده
البته قسمت مهم اش سرگردان بودن کار شوشو هستش بقیه درست میشه

همه حرفات قبل دارم دوست جون

بهار دخت پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://spring25girl.blogfa.com/

سلام سارا جون
خوبی ؟
سریال قشنگیه
آخر هفته ی خوبی داشته باشی خانومی

مرسی تو خوبی خانم؟
ممنون و هچنین

تبسم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام خوش بگذره شب جمعه ای

فهیم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام ناناسم . الهی بمیرم نه که دو شیفت پشت هم کار میکنی درس و مشقم که دس از سرت بر نمیداره شوهر و بچه هاتم که تو فرن اینه واسه جمعه دلت غنج میزنه نازی آخی منم که این همه ریخت خونمون یادم میره این قد مثه تو ذوق نمیکنم خیلی باحالی عاشق همین رفتارا و عقایدتما . بهت قول میدم داداشی نیاز به دلسوزی نداره بیشتر به همدلی نیاز داره همسر همدل باش براش (نصیحته مادربزگانه ای بود).فعلا هم بچه مچه رو بیخیال که خیلی گرونه ارزششو نداره اونموقع دوتائیتون باید دو شیفت کارکنید .

ای بدجنس خدا
مامان بزرگ بازم چشم
راستی فهیم فکر کنم رم جدیدو نداری یا داری؟نمیدونم برات دوباره سند کردم

بانوی دریا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://banuyedarya.blogfa.com

سلام خانومی
آره معذرت آدرس را اشتباه تایپ کرده بودم
میخونمت...به من هم سر بزن

ستایش جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

آره راست میگی

مژی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

من تصمیم دارم همین روزا بچه دار شم :)
منم سریال های عید رو ندیدم -چهار چرح هم یه خط در میون میببینم
خدا همسرت و تو رو برای هم حفظ کنه
حالا شما را بچه دار نمیشید؟پ
(الان فضولی کردم)

الهی :)
دوقلو بیاری هاااااااااا
مشکلات زندگی مان بچه میشه خو
خودمونم فعلا نمیخایم

بانو جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

اتفاقا دیروز که خونه مامانم بودم همش منتظر بودن این سریال رو نشون بده.. (که انگار نشون نداد)... من اصلا نمی دونستم که همچین سریالی داره پخش می شه...
یادم باشه ببینم.. :))

حتما

افسون@ شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

شما خودت چرا دست به کار نمیشی؟

نه بابا من که هنوز برامون زوده که

رز شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام خانمی. من هم مراسم عروسی کیت را دیدم و کلی لذت بردم.
در مورد سوالت برای بچه به نظر من چه خانم خانه دار و چه شاغل باید یک سری آمادگی هایی را برای بچه دار شدن اول داشته باشند. از لحاظ مالی -از لحاظ احساس خواستن بچه- امادگی فیزیکی بدن برای چکاپ و شروع کردن یک داروهایی.
حالا بچه داری مثل عروسک بازی نیست که آدم اگر تو خانه بود بیاورد که سرگرم شود! نه مسئولیت بزرگی دارد و از لحاظ هزینه ها هم این روزها خانواده ها مشکل دارند.
من که تصمیم دارم نی نی دار بشوم. اما با اینحال می دانم خیلی سخت خواهد بود و پر مسئولیت.

آره میدونم ولی یکی از فاکتورای مهم مادرای شاغل نداشتن وقت برا خودشون همسرشون و بچشون و کل زندگیشونه
مگه نه؟

وحید و شیدا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.vahidslove.blogsky.com

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
آوای خوش هزار تقدیم تو باد
گویند که لحظه ایست روئیدن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد