روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۶۷ عروسی سلطنتی( ویلیام و کیت)

دیشب آقای همسایه با دوستاشون تشریف برده بودن بیرون و من تا ساع ۶ صبح با خانمش شر و ور میگفتم.آخه خانم میترسید تنها بمنه. تازه امروز هم به مدت دوشب شوهر گرامیشون در سفرنو احتمالا این گرفتاری من ادامه داره!!!!!!!!!!!!! 

از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر خواب بودم ،اینم جمعه ای که ذوقشو داشتم   

 

(دوست جونا تو پست پایین یه سوالی پرسیدم اگه دوست داشتین جواب بدین خوشحال میشم )

 

از ساعت ۱۲:۳۰هم که من و همسری ازدواج سلطنتی ویلیام و کیت رو از بی بی سی فاری دنبال میکردیم   

لوگوی گوگل که به خاطر این دونفر این شکلی شده بود : 

 

  

 

 اینم یه عکس داغ از این مراسم : 

اون پشتیه خواهر عروسه! 

وای چقدر لباسش و آرایششو جواهراتش ساده بود .اصلا مثل مادر شوهرش (دایانا ) که عروسیشون سال ۱۹۸۱ (دقیقاْ۳۰سال پیش) برگزار شد،خیره کننده و جذاب نبود.

 

 

عکسایی از عروسی پرنس چارلز و دایانا در ادامه مطالب: 

 

  

 

اینم هر دو همسر پرنس چارلز که با کامیلا در سال ۲۰۰۵ ازدواج کرد:

 

 

وای خیلی لباسش خوشکل و پرنسسسه 

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://zarj.persianblog.ir/

سلام منم مستقیم دیدم و چون ۵ صبح بیدار شدم الان دارم میرم بخوابم. الهی چند روز که همسرت نبوده حالام باید بری مراقب زن همسایه باشی :(

آره دیدی تو رو خدا وضخیت منو فاطمه جون؟

مانا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

می بوسمت عزیزممممممممممممممم...

مهتاب جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://zendegimahtab.blogfa.com/

منم امروز تا ۱۱ خوابیدم
امابعدش یه کم به درسام رسیدم
درموزد سوال پست قبلیتم که منم نظرم همینه
و التبه الان باردارم
واقعا دیگه زندگی به نظرم یکنواخت شده بود

الهی
میدونم مهتاب جونی
ایشالا بچتون به سلامتی دنیا بیاد

ناری جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

آره من امروز از سی ان ان دیدم مستقیم.خیلی دوست داشتم

منم خیلی خوشم اومد

زیتون(روان شناسی ازدواج ) جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://zatun2000.persianblog.ir

سلام

سلام

مژی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

از طرف من به خانم همسایه بگو که تنهایی ترس داره آخه
منم یه تیکه هایی از این عروسی دیدم
خیلی لباس و آرایش و ... همه چیز عروس ساده بود
خوشم اومد از سادگیش
گلم اگه سوالت که تو پست قبل گفتی همونه که در مورد چهار چرخه من هر وقت بتونم میبینم اما تقریبا داستانش رو دنبال میکنم

والا چی بهش بگم ترو هستش دیگه
آره خیلی ساده بود مژی

تبسم جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

الهی چه ضد حالی شب جمعه و انتظارو پارازیت همسایه درکت میکنم خوش به حالت من که خواهر شوهرم که مجرده با ما زندگی میکنه ببین من چی میکشم

جدی باشما زندگی میکنه تبسم جونی؟ چرا؟

بهار دخت جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

واقعا چقدر لباس و آرایشش ساده هستش

بانو شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

مراسم واقعا بی نظیر بود...
لباس و ارایش که بی نهایت زیبا و ساده..

آره واقعا

زهرا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://Zizififi.persianblog.ir

یعنی این شاهه دو تا زن داشته؟خب من نمی شناسم اینارو؟؟
میگما عجب ضدحالی زدن این دوستانتون به شما

آره یکیش البته مرده هاااااااا

مینا(از هر دری سخنی) شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://rozanehayam.blogfa.com

سلام خانمی منم از بی بی سی مستقیم دیدم. جالب بود.
در مورد سوالت هم من خانه دار نیستم و همیشه خدا وقت کم میارم ولی خوب راستش رو بخوای خیلی هوای بچه زده به سرم و اگه خدا بخواد و قسمت مون بشه داریم برنامه ریزی میکنیم برا بچه دار شدن

الهی
چه خوب ایشالا زودتر مامان شدنتو ببینم دوست جون

سپیده (باران عشق) شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

منم خیلی دوست داشتم ببینم!
تکرار نداره برنامه !!!!
ولی خدایی اگر این مراسم توی ایران بودااااااااااااااااااا عروس رو اصلا این شکلی نمیدیدی!!!!!

نه بابا شیطونیش میکردن

بانوی دریا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://banuyedarya.blogfa.com

سلام
سوک سوک...

سلام

سارا مامان رزا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://sara4164.blogfa.com/

پس اونجا هم مادر شوهر بازیه؟

آره ظاهراْ

فهیم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام . (ضد حال هستم خوشحال هستم ) ظاهرا ساده بودن ولی بماند تمام اون جواهراتی که رو لباس پرنسس خانوم کار شده بود . و تمام هزینه های دیگه ولی بد نبود . یعنی چی دو نفر یه خبطی رو مرتکب شدن کل دنیام حالا داره میبیننشون که چی ولی اون خانومه که به عنوان کارشناس مد و این چیزا تو استدیو بودا چه دل پری از پرنسس دایانا داشت هی ر به ر بد میگفت ازش .
سوالتم که قبلا پاسخیده بودم . رمزم دارم جیگری . به خانوم همسایه میگفتی باید پیش شوهر خودم بمونم آخه اونم تنهایی میترسه .موفق باشی ناناسی من

آره خو ولی به نظرمن اصلا چشمگیر و خیره کننده نبود فهیم جونی
آره بایدد میگفتم ولی آخه اون که باور نمیکنه
میکنه؟

ستایش یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

:)

عسل دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://asaldeltang.blogfa.com

پس سوالس که مسخواست سبپرسی کوووووووووووووووووووووو؟

آیلا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام خوبی عزیزم واقعاشاه دوتا زن داره نمی دونستم تو واقعا بی بی سی هستی بابا. درمورد سوالت هم باید بگم به نظرمن بهتره نی نی داربشین چون هم سرتوگرم میکنه وهم وقتی همسرت میره ماموریت تنها نمی مونی. انشاالله خدای مهربون طعم پدرومادرشدن روبه همه بچشونه وبه همه باباهاومامان هابچه های سالم وصالح عطا کنه. من یه دختر ۴ساله دارم که اسمش سانلی هست وباشیطنتش سرمو حسابی گرم میکنه البته بعضی وقتها هم عصبانیم میکنه.

الهی چه اسم خوشکلی داره دخترت حتما خودشم خیلی خوشکله
خیلی مشتاق شدم ببینمش

آیلا جون د تا زن نداشته .زن اولش فوت شده.گرچه که اون موقع که زن اول زنده بوده این خانم معشوقش بوده

محسن شیطونک دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.snndag.blogfa.com

من آپیدمممممممممممممممممم.
کی دوست داره اول بشه؟

هرکی میخواد اول بشه بپره روی این خره و بدوئه بیاد . منتظرما
زود زود زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

..................\..\\............/. //..
....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\.... ........`-._ .. _.--' .............._..`...
........................).........|...\...........``...... .......................\`\..\.
....................../...........|....\..............................................|.`\.\..
...................../_....__)......\.................................................|...`\.\.
...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد