روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

181

آه ای زندگی منم که هنوز      با همه پوچی از تو لبریزم

نه به فکرم که رشته پاره کنم

نه بر آنم که از تو بگریزم 

همه ذرات جسم خاکی من   از تو ای شعر گرم در سوزند

آسمانهای صاف را مانند

که لبالب ز باده ی روزند 

با هزاران جوانه میخواند      بوته نسترن سرود ترا

هر نسیمی که می وزد در باغ

می رساند به او درود تو را 

من تورا در تو جستجو کردم   نه در آن خوابهای رویایی

در دو دست تو سخت کاویدم

پر شدم پر شدم ز زیبایی 

پر شدم از ترانه های سیاه           پر شدم از ترانه های سپید

از هزاران شراره های نیاز

از هزاران جرقه های امید

حیف از آن روزها که من با خشم

به تو چون دشمنی نظر کردم

پوچ پنداشتم فریب ترا

ز تو ماندم ترا هدر کردم

غافل از آنکه تو به جایی و من

همچو آبی روان که در گذرم

گمشده در غبار شون زوال

ره تاریک مرگ می سپرم

آه ای زندگی من آینه ام

از تو چشمم پر از نگاه شود

ورنه گر مرگ بنگرد در من

روی آینه ام سیاه شود

عاشقم عاشق ستاره صبح

عاشق ابرهای سرگردان

عاشق روزهای بارانی

عاشق هر چه نام توست بر آن

می مکم با وجود تشنه خویش

خون سوزان لحظه های ترا

آنچنان از تو کام میگیرم

فروغ فرخزاد

نظرات 10 + ارسال نظر
مموی عطربرنج دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

ایمیل کردم برات...

امیر حسام دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://bimoghadame.blogfa.com/

سلام ؛

خیلی ممنون.

فهیم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

زندگی چیست؟ /زندگی یک گُل سرخ /که من از بوته ی احساس خودم می چینم
لب یک پنجره ی آبی چوبی/به تماشای جریان سرخی اش می شینم /لب این پنجره تا این گُل هست /می توان تا قله های اوج رفت/می شود پرنده بود/از درٌه های غم گذشت/زندگی دیگر چیست؟/زندگی راز شکیبایی توست/وقت آزادی پروانه ی عشق
که تو از عمق وجود/در پیله ی دل پروردی/از برای آزادی اش/مهرش از دل افکندی
از عشق خود دل کندی/وباز زندگی/رودی خروشان/می رود از کنار تو/پا در این رود گذاری
تا همیشه در جریانی/ور نه از دور ببینی/از قافله جا می مانی...

سلام به سارای نازنین xoxo .
ساراجون واقعیه اینکه یه مدته فکر میکنم که انرژی همیشه رو نداری !!! چرا ؟؟؟
فقط کافیه که به این فکر کنی هچ چیز هیچ وقت این شکلی که الان هست نمیمونه
پس اگه سخته به زودی تموم میشه اگرم خوبه که چون پایدار نیست حسابی ازش
باید لذت برد - زندگی راز شکیبایی توست - موفق باشی عزیز دلم بوس .

مژی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

مرسییییییییییییییییییییییییییییی

تبسم سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

زیباست خانومی دیر اپ میکنی

گوش مروارید سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

من خیلی این شعرو دوست دارم
ممنون...
راستی چقدر کم می نویسی

a n o o سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

این دو خط اول حرف دلِ منه!
خوبی ساراجونم؟ اوضاع رو به راهه؟

فریبا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

خیلی زیبا بود
مرسییییییی

مانا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://lifeeandlovee.persianblog.ir

سارا جون حالت چطوره...خوبی؟؟؟

عسل چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://asaldeltang.blogfa.com

سلام
سارا جان نیست ی
کجاهایی
شعرت هم خیل یخوشگل بود
بووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد