روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۳۲

 این روزا همش تو فکرم یه تغییراتی تو خونه بدیم تا عید که تنوعی باشه ، دوست دارم روکش مبل و صندلی هامون که آبی رنگه رو قهوه ای کنم تا با مبل بنفشمون ست بشن آخه قسمت چرمی مبلامون قهوه ایه! چوب پرده آشپزخونمون رو دوست دارم عوض کنم. دلم میخواد پشت ال سی دی رو از این سنگ آنتیک ها بزن.... . 

واسه دفتر هم یه فکرایی دارم که هی و هی به همسری میگم و به خ۰اطر شرایط مالی آخر سالی پشت گوش میندازه ولی میدونم دلیلش چیه  

خیلی دلم میخواد اینکارو تا عید انجام بدم  

 

کاش این روزای تعطیل یه وری میرفتیم ولی حیف که یه رو درمیون باید بیایم دفتر

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://samanehosadegh.persianblog.ir

سلام ساراجون...خوبی عزیزم؟؟حرف دل منو زدی خانوادم امروز رفتن مسافرت تا هفته آینده اما من و همسریم به خاطر اینکه یه روز درمیون باید بریم سرکار نتونستیم بریم منم حسابی دلم گرفته و دلم میخواست یه حال و هوایی عوض کنم....اما دریغا..........خوش باشید عزیزم...بیا پیشم...بوس

زهرا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

منم خیلی دوست دارم یه طرفی برم هفته دیگه ولی اصلا شدنی نیست

نارنجدونه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

آخ گفتی یه طرف و کردی کبابم


جدا از شوخی به شدت احساس نیاز به سفر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد