روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۳۶

داریم با سند خونه پدر شوهری که ما الان توش هستیم ،یه وام از بانک م*ل*ت میگیریم. خلاصه با بخشیدن امتیاز اون وامی که داشتیم، خدا راه بهتری جلو پامون گذاشت . 

خدایا دوست دارم. 

دیروز ولن تاین بود و همسیر گفت فقط گل و شکلات. هنوز گل پارسال رو میز ال سی دیه و من گفتم نمیخواد برام گل بگیری یه چیز یادگاری کوچولو برام بگیر که دیروز رفتیم میخوستیم یه نهنگ کوچولو بگیریم که پیسدا نکردیم و برگشتیم ، اینم از دیروز ما. 

دیروز پیش فروش اینترنتی قطارهای نوروز بود که تونستیم یه مقدار از بلیتای مسافرامون رو بگیریم. 

برادر شوهری پریشب اومد خونمون و تا صبح پای کانال من و تو داشت بفتا و امی رو میدید و منم از فرصت استفاده کردم و بش گفتم برام توایلایتو دانلود کنه . حالا هم همشس ذوق زدمو تو دلم خوشحالم که قاره بیکار که شدم مثلاً جمعه بشینمو ببینمش . آخخخخخخخخی چه خوبه! 

  

دوشنبه هم عروسی برادرهمکارم بود که رفتیم و مدلای لباساشون خوشکل بود. همش دارم فکر میکنم برات عروسی پسرخاله که عیده چی بخرم یا بدوزم یا ............. شدیداً دنبال مدل لباسم

نظرات 1 + ارسال نظر
دخملی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

من این فیلم رو دارم اما هنوز ندیدمش ... برای یه ماه دیگه که همسری دیر میاد خونه برای خودم برنامه فیلم دیدن دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد