روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۴۳ خونه تکونی

اگه امروز بشه برم ، پارچمو به دوستم برسونم برا دوختش. دیشب با همسری رفتیم نمایشگاه بهاره که، با اصرار من یه شلوار لی خرید خییییییلی خوشکل. قیمتش عالی. بش میگم با این شلواره جوون شدی بسه انقدر شلوار پارچه ای و کتون. میگه خودم جوون بودم :) 

 

یه مایع دستشویی چند کیلویی هم خریدیم که پایش کرم بود . خیلی خوشبوه.  

 

برا صندلی های ناهار خوری و مبل دونفره فرفوژمون که آبی رنگ بودن و به هیچی خونمون نمیاد (بیشتر خونمون یاسی و قهوه ای هستش) و ژارچه خوشکل قهوا ای گرفته بودم که مامان گفت بیار خودم میدوزم ولی گفتم زحمتش نشه دادم خیاط . رفتم کهخ بگیرم دیدم گند زده تو ژارچم یعنی برا کوسن گردا یه پارچه گرد بریده بود و دورشو دوخته بود خنگ. خلاصه دست از پا درازتر تحویل ماماندادم تازه بیچاررو کارشو ۱۰۰ برابر کردم. میگفت اگه اول میوردی پارچتو راحت تر بودم تا بشینم پارچه هایی که این خانم حروم کرده رو دوباره احیا کنم. 

 

حالا بنده خدا مامان ۵ رو ز بکوب دستش گرفتتشون تا اینکه تموم شدن. برا جاکفشی و میز کامپیوتر هم که ام دی اف بود و رنگشون رو دوست نداشتم  برچسب ام دی اف ونگه خریدم .  

 

امسال هم مثل ۲سال گذشته ، تصمیمم برا شستن فرش عوض شد و فرش ۳سالمو قصد ندارم بشورم . خوب خیلی تمیز نیست ولی خیلی هم کثیف نشده 

 

همه کارای خونه تکونی رو میذارم واسه یکی دو روز قبل از عید که دو.باره کاری نشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
مژی پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

به سلامتی خانمی
این صابون های کرم دار دست رو خیلی نرم میکنند
بنده خدا مامانت
ما هم اول اسفند دقیقا این مراسم رو داشتیم یکی از خواهرام رو متکا اون یکی رو تختی و هممون هم یکی یا دوتا چادر رو داشتیم مامانم بنده خدا 8 روز تمام خیاطی میکرد:)
خدا انشالله این مامانهای ناز رو حفظ کنه

زهرا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

طفلی مامانت...
منم از این کارا خیلی میکنم. هر وقت میخوام زحمت ندم بهش بدتر میشه...
واقعا دستش درد نکنه

مژگان پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

خسته نباشی

نارنجدونه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

برچسب ام دی اف روشون خوب در میاد یعنی ؟
منم همیش شلوار پارچه ای میپوشم از سال ۸۳ اصلا لی نپوشیدم
راسی سارایی من بهت رمز داده بودم؟

آره عزیزم خیلی خوشکل منیشه

مژی پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

سارا جون قیمت لوازم برقی نسبت به تابستون و آخرهای شهریور رفته بالا
ما چون داداشم لوازم خونشون رو خرید تو جریان قیمت ها بودیم
هم ماشین ظرفشویی گرون شده بو و یخچال هم حدود 200 تومن رفت روش
خواهر چیه که گرون نشده باشه....سراغ هر چی میری قیمتش بیش از حد رفته بالا

بانو جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

پس داری مقدمات خونه تکونی رو انجام می دی... خسته نباشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد