روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

259 شب نشینی شیرین

دیشب بازم مهمون "م "بودم . بهترین دوست دوران دبیرستان . همسر و مادر شوهرش سفر بودن و برای راحتیمون پسر 4 سالشو فرستاده بود خونه ی مامانش. تا اذان صبح حرف زدیم و خاطره گفتیم. خیلی خوش گذشت جاتون خاااالی


خونه ایم و جایی نرفتیم .

یه خبر خوب که خیلی این روزا تو بحران مشکلات ذوقشو دارم ، خواستگار سمج تنها دختر خاله ی مجرد از مجموع 5 تا دختر خالست!  دوست دارم به نتیجه برسه ایشالا


*شده تا حالا وبلاگی از دوستاتون رو باز کنین و از این همه نوشته ی بدون عکس و تصویر خسته بشین . نوشته های تو در تو و هر روزه و ریز ریز. 

چراشو نمیدونم ولی همچین وبلاگایی رو دوست ندارم

دوست دارم خاطره های وبلاگی رو بخونم ولی کوتاه ها و شیرین ها، حس میکنم لزومی نداره که من ، بدونم هر روز دوستم چی میخوره و کجا میره و به شوهرش چی میگه .

اشتباه نشه اون روزانه نویسی تک تک کارهای روزمره رو میگم که کاملا یکنواخته!



** همسری جونم ۲اردیبهشت روز عشق و آشناییمون و امروز ۳۷تومین ماهگردمون مبارک گلی گلی

نظرات 5 + ارسال نظر
ر.جنکی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام
امیدوارم خواستگار فعلی . تبدیل به همسر آینده ایشون بشه

::... یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

سالگرد آشناییتون مبارک
همیشه به شادی

بانو یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

واقعا چه جوریه که میان از صبح علی الطلوع می نویسن تا آخر شب که می رن می خوابن..
من که خیلی ها رو همینجوری می خونم... شاید هم نخونم...
ولی واقعا چه ربطی به ما داره آخه...
بعد انتظار دارن براشون نظر هم بذاریم... خوب در مورد چی نظر بذاریم..
:دی
چه دل پری داشتم...
عزیزم اینو تایید نکن...

آمارین یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

منم خوندم وبایی که ریز ریز و پشت هم مینویسن برام خیلی سخته

محبوبه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

تفریکات
اره واقعا شده..من دروغ نمیتونم بگم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد