روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۷۰ انگار به فکرم بوده!

انقدر به جون همسری غر زدم که دیروز یه ماکروفر کنوود تو یه فروشگاه اینترنتی نشونم داد میگه اینو سفارش دادم برات ولی بدقولی کردن، هنوز نیومده، گفتم من اینو نمیخوام کنسلش کن. دستش درد نکنه ولی من یه دونه دیگه مدنظرم بود. 

 

 دیشب هم بردم هم یه عینک آفتابی خوشکل برام گرفت ، هم یه جعبه نون خامه ای عشق من!

 

 عینکه تو ایم مایه هاست: 

نظرات 4 + ارسال نظر
a n o o سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

ساراجون دیدی! به فکرت بوده! آخی!

زهرا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

عینکت رو خیلی دوست داشتم. مبارک باشه گلم...
مکرویوت هم مبارک باشه

آمارین سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

وای خدای من نون خامه ای

شهلا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://zendegibarayekhande.blogsky

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین.مطالبتونم خیلی جالبن از این به بعد همیشه سد میزنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد