روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

315 عکس روزمره

پیتزای امشب که همسری ، به خاطر اون شبی که قرار بود افطار پیتزا بگیریم و رفتیم همین فست فود و من گفتم پیتزاهاش انگار خالیه و من نمیخوام بریم یه جایی دیگه ، رفت خرید که نشون بده خیلی هم خوشمزن و من اشتباه میکردم  و واقعا خوشمزه بود : 

 

من اصلا ماهی خور و ماهی دوست نیستم ولی این مدل که همسری از همسایه ی دفتر خریده خیلی خوشمزست وحالا که من خوشم اومده ، فصلشون تموم شده :(

 (اسمش گفت هوکی هست ) 

 

اینم لازانیای خودم پز که پنیرش زیاد نبود و من دوست نداشتم : 

**جالبه دو تا شبکه جم ، سریالاشون رو با یک قسمت تاخیر توی دو تا زمان مختلف پخش میکنن .ما عمر گل لاله رو ساعت 9 که از سرکار میایم میبینیم ، بعد بفرمایید شام و بعد هم حریم سلطان(یا به قول همسری حلیم سلطان) که خیلی خوشم اومده با اینکه کتابشم نخوندم 

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

ماهی هوکی رو ما هم امتحان کردیم... خوشمون اومد...

بهاردخت چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

شاد باشی خانومی

آمارین چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

هوکی چیه؟ من که نشنیده بودم
تو لازانیات سس سفید بریز محشره دیگه پنیر زیادم نمیخاد

مژی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

دلم پیتزا خواست نصف شبی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد