روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

316 روزگارو عکس

این روزا هر چی که میخریم از گرون شدن دوباره و دوبارش ظرف یکی و دوهفته متعجب میشیم. واقعا خدا به داد برسه! گاهی میگم اگه بچه داشتیم و هزار تا خرج داشت چی ؟ ولی دوباره میگم خدا بزرگه ..... 

داستان خواهری ادامه داره ، شوهرش با همه بدیاش با مرامه و تمام آپارتمان 90متری رو به خواهرم داد ، گرچه که هیچی با ارزش تر از 6 از عمر خواهری نیست که پای این زندگی تلف شد و حالا میخوان توافقی ادامه بدن جداییشون رو ، تا ببینین خدا چی بخواد و چی میشه . همه تو ناراحتی و شوکیم 

بساط شب منو همسری پای حریم سلطان : 

خریدای سوپرمارکتی هفته پیش ما که قیمتاش نجومی شده بود:  

 

جون من آشپزای گرامی دستور سس سفید لازانیا رو برام بنویسید من 1000بار درست کردم ولی نمیدونم چرا سفت میشه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
آمارین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

ماشالله مادر. من اگه با رام بشینم انقد بخورم سر یه ماه از در دیگه تو نمیرم.
خب عزیز دل اردتو کمتر بریز.
یک ق غذاخوری ارد. یه تیکه کره + 350 میلی شیر. میشه یه لیوان فرانسوی شیر + یه نصف دیگه تقریبا. شعلت کم باشه. اگه دیدی زود داره سفت میشه سریع یه کم دیگه شیر اضافه کن تا وقتی به غلظت دلخواه رسید خاموش کن. حواستم باشه سس سفیدو وقتی که زیرشو خاموش کنی سفتتر میشه پس شلتر برش دار

بهاردخت پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

ایشالا مشکل خواهرت حل بشه

آمارین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

نه بابا میدونی چرا نوشتم یه هفته؟ اخه من که زیاد اهلش نیستم رام هم یه هفته هست همه ش دیگه. منظورم این بود که اون که باشه بشینیم ازین چیزا بخوریم. البته اون میخوره ها ولی من پا به پاش نمیخورم

مژی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ http://we-life.persianblog.ir

وای از قیمت ها نگو به خدا واقعا نمیدونم با این صعود قیمت ها چطور باید زندگی ادامه پیدا کنه
یعنی من دیروز لوازم بهداشتی خریدم یخ کردم تو داروخونه
عکست خیلی هوس برانگیزه...
نوش جونتون
راستی ممنونم که اومدی بهم سر زدی...خیلی خوشحال شدم

سمانه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://samanehhosein.persianblog.ir/

خوب که الان ناهار خوردم
عجب وبت خوشمزه شده
همش خوراکی
عین سوپر مارکت

مژگان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://sarinavahid.blogfa.com/

سلام.یک تازه واردم
ایشالله که مشکل خواهری به خیر ختم بشه....
میگم من شهروند بودم سس سفید آماده دیدم که فقط نیاز به شیر داشت.ازون بگیر دیگه مطمئنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد