روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

320

بینی خواهری رو دیم خیلی خوشکل شده ، بخدا هم کوچیک بود خودش و هم قلمی فقط فقط یه کوچولو از نوک بینیش راضی نبود ، هرکی میدید میگفت اصلا عمل نمیخواد خودش خوبه ولی این جراحه چون خواهرم تو مرکز جراحیش کارمنده به خاطر کلاس کاری خودش قبول کرده بود آخه مطمئناَ هر کی میاد داخل مرکز میپرسه کی عملت کرده تا حالا خواهرم 2تا مشتری براش جذب کرده با همین چسبای بینیش!

به هرحال....

این روزا دلم یه مانتوی خوشکل و یه تیپ خوب میخواد که نه وقت میکنم دنبالش باشم و نه خوب که فکر میکنم جای خاصی میریم. اینم بگم از این مانتو سبزایی که همه تنشون هست دوست دارم


بچه قیمت دلار و دارین ؟ یه دور تو قیمتای کالاها زدین؟ دیدین همه چی وحشتناک شده؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مژی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

خواهر وحشتناک چیه
قیامتههههههههههههههه
یعنی من داداشم میخواد لوازم خانگیشو عوض کنه از قیمت هایی که میگه شاخ درآوردیم
تتازه گیرش هم نمیاد
نه یخچال نه ماشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد