روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

327 ماشین ظرفشویی

تو این اوضاع بی سرو سامون مملکت تو این گرونی و فقر و بدبختی ایرانیا دل و دماغ واسه آدم نمیمونه که. مثلا دلار اومده ژایینُ میگن ولی همه قیمتا رو مون دلار ۴۰۰۰تومنی مونده ، آخه کدوم فروشنده جرات میکنه کمتر بفروشهُ میترسن ارزون بفروشن ولی دوباره گرون بخرن. چه میدونم والا روزگاری شده. روز ه روز عرصه تنگتر میشه به آدما ، به ماها،............. 

 

دوباره و دوباره ام بی سی پرشیا فیلم "لیلا"رو پخش کرد و من مثل۹۹درصد موقع از وسط دیدمشو ۱۰۰۰بار دیگه هم ژخش بشه میبینمش. ژقدر روابطشون رو ، تک تک حرکاتشون رو دوست دارم ، خیلی هنرمندانه ساخته شده (حداقل ب نظر من).چقدر خونه لیلا و رضا رو دوست دارم با اون دکور کم نور و خوشکل ُ چقدر راهرویی که منتهی میشه به حیاطشون رو دوست دارم اون حیاط با کلی گل داوودی............. 

دیروز با همسری رفتیم ماشین ظرفشویی خریدیم.سفید 14نفره LG. چه میدونم خیلی وقته تو فکرشیم ، ترسیدیم از این گرونتر بشه


ما 1240گرفتیم که از همه جا ارزونتر بود همه جا 1400به بالا بود
تا دیدیمش خریدیم

نظرات 7 + ارسال نظر
مژی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

مبارکتون باشههههههههه

سیندخت جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

مبارکت باشه عزیزم... ال جی خیلی خوبه...

سمانه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://samanehhosein.persianblog.ir/

اوضاع خیلی زحر آورشده واسه ما متوسطا و رو به پایینا
اما اون بالاییا هر روز بهتر میشن
مبارکه
الان قیمتش چنده؟

نارنجدونه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ق.ظ

به سلامتی مبارک باشه فوضولی نباشه چند خریدین مامانم میخواد بخره واسه همون میپرسم

ندیدم این فیلمو ... حیف

::.. شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

مبارکه عزیزم..منم فیلم لیلا را دوست می دارم بسیار

آمارین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

مبارک باشه. خیلی دل داری توی این گرونی رفتی خرید:دی
سارا میشه فرکانس ام بی سی پرشیا و تی وی پرشیا رو بهم بدی؟
راسی جم می هم قط شد آره؟
راسی MBC رو روی چی میگیری؟ من نایل ندارم. عربها رو روی سایروس میگیرم فک کنم

حسام پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

مبارکا باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد