روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

332

یه اخلاقی دارم که شاید خیلی از آدما داشته باشن، اونم اینه که وقتی از یه چیزی دلگیرم یا ناراحتم یا خاطره خوبی ندارم ، وقتی از کنارشم رد میشم چه از لحاظ فیزیکی ،چه معنوی خیلی خیلی عذاب میکشم. بطور مثال بعد از حدود 5سال که از جشن عقدمون میگذره به خاطر یه مسائل خیلی کوچیک دلم نمیخواد فیلمشو ببینم و خیلی از این موضوع رنج میبرم و وقتی یه تیکشو میبینم حس میکنم همه اون مهمونا تو فیلم زنده هستن و بازم دارن به این مسائل فکر میکنن. نمیدونم تونستنم خوب منظورمو بیان کنم یا نه؟ گاهی با خودم میگم اونا دیگه حتی به روز عقد ما فکر هم نمیکنن.............

یا مثلا تو این فصل که کار ما رونق نداره وقتی میرم خونه اصلا و ابدا دلم نمیخواد به کار و دفتر و ..و..فکر کنم جمعه که که از کنار دفتر رد میشیم حالم برا چند ثانیه گرفته میشه


برای یه همچین چیزایی همسری میگه باید بری پیش روانپزشک ولی فعلا نه وقتشو دارم و نه پولشو ....




نظرات 6 + ارسال نظر
رامی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://ramtin-tango.blogfa.com/

من پزشک خانواده ام بم فلوکستین داده که معجزه کرده
هم اظطرابم رو کم کرده هم شاد و شنگولم کرده
پست های خوبی داشتی
به رامی منم سر بزن

یه دوست سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

عزیزم این چیزی که گفتی نیازی به روانپزشک نداره. دقیقا منم به خاطر دلایلی فیلم عروسیمونو هنوز بعد از 5 سال ندیدم و اصلا نمی خوام ببینم. منم مثه تو وقتی به اون فیلم فکر میکنم داغون میشم همه خاطرات بد میاد تو ذهنم

بیتا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.titantarin.blogfa.com

سلام خدمت رسیدم بازدیدتون رو ÷س بدم خااانوم....عزیز دلم چیزایی که ناراحتت میکنه تموم شده...الان تو دوران حال زندگی میکنی واونا مال گذشته است...یعنی تموم شده...میخوای حال وآینده ات رو هم با گذشته خراب کنی؟؟؟

ببری چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ق.ظ http://www.22222222ahmood.blogfa.com

سلام عزیزم به منم سر بزن خوشحال میشم اگه نظر بدی عزیزم

آمارین چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

منم مث تو هم. از بس از روز عقدمون بدم میاد حتی فیلمشو تبدیل نکردم تا هیچوقت نبینمش

مژی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

حالتو دقیق میدونم
منم همچین حسی دارمممممممممممم
اگه هم میخوایی بری برو مشاور نه روانشناسسسسسسس
البته من خیلی سعی کردم رو خودم کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد