روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

363 یه عاشقانه دلربا

پنج شنبه دو تا از همکارا مرخصی بودن ، منوهمسری هم دفتر رو دودرش کردیم و موندیم خونه.

دیروز پای بازی استقلال و پرسپولیس(ندیدم ولی مزخرف بود) ، زنگ زدم به خواهری ، همسرش جواب داد گفتم میوه و تخمه و اینا دارین؟ گفت :آره ، گفتم : پاشین بیاین اینجا. اومدن شام هم براشون قرمه سبزی خوشمزه پزوندم . خلاصه تا 12 پیشمون بودم.

12 به بعد تو فیلمایی که برادرشوهری بهم داده بود گشتم ، اینو دیدم. شاید دیده باشید تا ساعت 2شب پاش زر زر گریه کردم!!!!!!!!!!

کلاً به چشم من بازی لیو نقش اول مرد " چینینگ تاتم" دل آدم رو به درد میورد



****یه حبه قند رو هم که تا ما dvdشو گرفتیم ، هر روز داره کلیک ست پخش میکنه ، ماشالا............
****راستی عکدمی رو دنبال میکنید؟ امیرحسین و احسان ، روشنا و شاید دلسا  شانس دارن امسال

نظرات 3 + ارسال نظر
آمارین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

سارا من کلیک رو روی عاطبرد روی همون فرکانسی که داده میزنم اما نمیاره. تو روی چی گرفتی؟
11604 رو من میزنم
یه حبه قند رو دیدم دی وی دی ش رو گرفتم خیلی خوشم میاد از فضا و بازیا خصوصا مهران احمدی اما داستانش خیلی جالب نیس

نسیم بزار برم خونه پیداش میکنم برات مینویسم عزیزم

bahar شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

ما هم dvd یه حبه قند رو گرفتیم فیلم خیلی قشنگی بود

مژی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

وای من از آکادمی جا موندم
اصن نیدونم چه روزایی؟:(

نگران نباش عزیزم
چهارشنبه و جمعه ها ساعت ده شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد