روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

366 بودجه 91

چه بده که بعد از یکشنبه ی آینده که 22 بهمنه تا آخر سال دیگه تعطیلی وسط هفته نداریم ، مگه نه؟

چی کارا کردین واسه عید ؟ من که هیچی ولی نمیدونم گفتم یا نه تو آذر ماه که تهران بودیم ، و یه سر کرج رفتیم خونه برادرشوهری ، اونا هم رنگ پیکو کالر کار کرده بودن و خیلی خوب بود و قیمت مناسب . ما رفتیم که بگیریم اولاً کلی گرون شده بود و دوماً ما باید بین شونصد هزار و پونصد تا رنگ با عجله و تند تند برا پذیرایی و اتاقا انتخاب کردیم ولی باز مبلغش خیلی نشد خدا رو شکر، فکر کنم حدود 260 یا 270 با رنگ و زیر رنگ و غلتک و اینا..........ولی برادر شوهری اینا اول سال خریده بود حدود 120شده بود !!!!!!!!!

حالا باید کم کم دست به کار شیم آخه خودمون میخوایم بزنیم ، خیلی ذوقشو دارم . 

راستی جشن عقد و حنابندون دخترخاله پنج شنبه 26 بهمن و عروسیشون هم دو هفته بعده . البته این خانم تو اردیبهشت عقد کرده!!!!

حالا مشکل اینجاست که کاش دخترخاله خانم همون اردیبهشتماه جشن عقد میگرفت آخه کی این آخر سالی پول داره هم سر عقدی بده و هم بلافاصله پاتختی ؟؟؟؟

خدا

چه میدونم هرچی که از گرونی بگم که کم گفتم بخدا تصمیم ندارم فعلا هیچی بگیرم. یکی از مانتوهایی که قبلنا براتون عکس گذاشته بودم رو نپوشیمو نگه داشتم واسه عید ، کیف هم که از مغازه ی برادری اوکی میشه و .....  خلاصه فعلن فعلنا فلوس لاموجود 

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیسا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
فعلا فکر کنم 90%ایرانیها وضعشون همینه..کارها و چیزهایی ک قبلا واسمون کم ارزش بود الان آرزو شده!!!!
شاد باشین!!!!

ریحان شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ق.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

ما هم یه بار اینجا خونمونو خودمون رنگ کردیم خیلى حال میده اما اخرش که میشه خیلى سخت میشه
موفق باشى دوستم

::.. سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

این رنگ که می گی چه جوریه؟ راحته که خودتون می زنین؟
یه عکس ازش بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد