روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

368 ولنتاین91

میگن ولنتاین 25 بهمنه !!!!! ولی آخه تو رو خدا یه نگاه به تقویماتون بندازین ، اصلا این روز تو تقویم ماها تعریف نشده که ، هر روزی که 14 فوریه بود اون روز ولنتاینه ! که امسال سال کبیسه هست و شده 26 بهمن.....

اوکی پس ولنتاین فرداست  و ولنتاینتون مبارک 

کادو  نه میگیریم و نه میدیم ،فعلا البته 


نظرات 6 + ارسال نظر
مژی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://we-life.persianblog.ir

خواهری مبارک باشه

bahar پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

ولنتاین مبارک زندگیت پر از عشق

اعظم پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام من امروز برای اولین بار با وبت آشنا شدم خیلی خوشم اومد پست هاتو تا فروردین خوندم از سادگی نوشته هات و عکسای قشنگت خیلی خیلی خوشم بخصوص اون عکسای پارک کوهستان کرمانشاه .آخه من کرمانشاه زندگی میکنم عزیزم اومیدوارم که موفق باشی ببخشید من فعلا وب ندارم ولی تو فکرش هستم به خاطر همینه که فقط ایمیلم رو دادم که به اسم پسرمه که ۵ سالشه موفق باشی و امیدوارم این آخر سالی اوضاع کار و دفترتون خوب خوب بشه

سلام عزیزم
نظر لطفته
ممنونم که سر میزنی
ازآشناییت بی نهایت خوشحال شدم
دوست کرمانشاهی من وبلاگ زدی خبرم کن

اعظم جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام چشم حتما به زودی خبرتون می کنم ممنون که جوابمو دادین

آلما سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

خصوصیی

اطلسی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

یه متن نوشتم فقط و فقط به افتخار سارا جونم دوبار خونمدشو سعی کردم کاما بکار ببرم

مررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد