روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

370 بازم آکادمی

منم آکادمی رو دنبال میکنم ، من از حذف ها ناراحت میشم منم جدی گرفتمش ولی

چرا همه فکر میکنن رای ما تو آکادمی موثره؟

از پارسال که معلوم شد  آوش و مهران و شیما  با کانال "من وتو" به هر صورتی (که جای بحثش اینجا نیست )رابطه قبلی دارن ، همسری گفت که این برنامه مثل یه سریاله که سناریوش از پیش تعیین شده و ما بیننده هاشیم و همین امسال هم که عکس بچه ها دراومد و باقی قضایا ....

باید برای این برنامه هیجان درست کنن، باید غیر منتظره باشه برای بیننده هاش ، باید وقتی همه فکر میکنیم هلن و امیربهمن از اوله اول که 4 تا رو خود شون حذف کردن جز حذفیات هستن یه جوری برنامه ریزی کنن که ما غافلگیر بشم ، باید ... و باید ......و باید.......



 




***پنجشنبه با خواهری اینا "من مادر هستم " رو دیدیم ، خوشم اومد ولی دوتاوکیل که باما بودن حسابی از داستانش ایراد گرفتن
نظرات 4 + ارسال نظر
a n o o شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

خب عزیزم حتی اگه عکسارو هم نمیدیدم مطمئن بودم به این بازیه پشت صحنه اشون! احساس میکنم به شعور آدم توهین کردن!!!!!!
دختر بجمب دیگه! عید نزدیکه ها! زودی رنگ کن و از خونه ی تغییرکرده لذت ببر!

آمارین شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

جریان عکسایی که گذاشتی چیه من نفهمیدم.

مریم و محسن شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ http://salysky.persianblog.ir

همینه دیگه
همه چیز مسخره بازی شده دیگه هیچ چیزی هیجان انگیز نیست توی این دوره زمونه

آمارین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

جواب کامنتمو نمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد