روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

382

مهمونی خیلی خوب برگذار شد ولی متاسفانه از غذاهای و سفره ی خوشکلم عکس ندارم ، کلاً اگه من عکس نگیرم تو خونه ی ما کسی نیست که از یه همچین چیزایی عکس بگیره ، و من از این بابت خیلی ناراحتم ، همسری میدونه من چقدر دوست دارم از همه چی عکس داشته باشم و نمیتونم گاهی جلوی  ملت دوربین دست بگیرم ولی همسری میتونست اون شب به یه بهانه ای عکس دست جمعی بگیره ، خلاصه از گفتن جمله ی " عزیزم عکس میگیری؟ " خسته شدم..........


راستی پنجشنبه مهمون مامان بودیم و همچنین رفتیم بازدید سد دز خوش گذشت..

امشب خاله برا شام دعوت کرده که اصلا حوصله ندارم ، انقدر تو طول سال همش سرکاریم که وقتی یه تعطیلاتی هست دلم میخواد هم بخوابم ، هم برم بیرون و هم مهمون داشته باشم و هم مهمونی برم و هم خونه تمیز کنم و هم............  ولی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل


نظرات 3 + ارسال نظر
6 یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

6

مژی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام
خوبی؟
برعکس خواهر زاده های من
تا من تکون میخورم عکس میگیرن
گاهی خودم راضی نیستم اما اوننا عشق عکسن

عالیه که

عروس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک
الهی سال خوب و خوشی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد