روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

392 دلمشغولی اردیبهشتی آقای خونه :)

برای اطلاعات بیشتر: تا الان دو تا ماهی آنجل ، یه دونه گرین اکات ، یه دونه کوسه ، دو تا دلقک ماهی  یه دونه ماکرو تو این اواریوم کشته شدن . الان دو تا سیلوراسکات ، دوتا لب ماتیکی ، دو تا پوفر و یه لجن خوار داریم ، یه ماکروی بنفش رو پس دادیم.......... 

امروز جواب نهایی رو به شوهر خواهری دادن و کلن از کار اداری که داشت با ده سال سابقه بیکار شد ، من وهمسری به شدت دلمون به درد اومده ، خودش و خواهری رو تصور کنید چه حالی دارن ............

من ر*ا*ی نخواهم داد


نظرات 5 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

ای بابا ماهیا چرا قتل عام شدن
طفلک شوهر خواهرت. این روزا امنیت هیچی وجود نداره

اکواریوم داشتن اولش همینه دیگه

غزل سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

رمز قبلی با یه 2 کنارش
خدا لعنتشون کنه منم ناراحت شدم خدا بزرگه روزی دهنده خداست
خاک بر سرشون کنم
چه آکواریم خوشگلی ما هم داریم توش یه اسکار شدیدا بی رحم داریم

گوش مروارید سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

ایشالا یه کار بهتر گیرش بیاد
بیکاری تو این دوره وحشتناکه
الهی چه ماهیهای نازی

گوشی اینا تو موارد فوت شده هستن

اطلسی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

ِه لحظه فک کردم به شوهرت گفتن.فک کردم اسپاسم هم ددلیلیش عصبی بوده
چقدر بد اخه چراااا؟یعنی چی؟

چی بگم اطلسی خیلی ناراحتیم

آلما پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://almaa.blogsky.com

احسانم خیلی اکواریوم دوست داره
راستی من ادت کردم که راحتتر بتونم بخونمت:)

قربونت تو که اد من بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد