روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۳۹۵ عکس

ادامه مطالب لطفن :

اول از همه توصیه اکید برای کسایی که بستنی پسته ای با روکش شکلات زعفرونی و پسته ی دایتی تا حالا نخوردن ، از دستش ندید:

لباسی که تازه خریدم با قیمت عالی و کلی دوستش دارم :

دو تا مانتویی که برای کلاسهای ۲۱ اردیبهشت به مدت دو هفته باید برم اهواز ( وای چقدر سخت)

یه دونه مشکی و یه دونه سبز یشمی. وای خیلی دوستشون دارم کشی هستن و چروک نمیشن

نظرات 7 + ارسال نظر
bahar یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

خریدات مبارکه خیلی خوشگلن

مررررسی

دخملی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

من که کلا بستنی زعفرونی دوست ندارم!‌فقط شوووووکوووولاتییییی به به...
پیرهنت خوشگله من این تیپ لباسا رو دوست دارم خیلی...
مانتوها هم مبارک عزیزم

جدی؟چرا؟؟؟؟؟؟
مرسی دخملی خودم

غزل یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

مبارکه پیرهن چند؟ خوشگله . بستنی هم امتحان می کنم . من اسپتامین کاله رو میدوستم

غزل من اینو نخوردم

Nassi یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

خانمی لباست خیلی شیک و زیباست ، مانتوها هم همینطور اما فکر میکنم واسه اهواز یه لباس نازکتر بپوشین بهتره ، اینجا هوا گرمه ، کجا کلاس دارین ؟

عزیزم شما اهوازین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خیلی خوشحال شدم از آشناییتون
تو امانیه هست کلاسمون

نارنجدونه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ق.ظ

پیراهنت خیلی نازه مبارکت باشه

مرررررریسی

Nassi سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ق.ظ

آره عزیزم ، من اهواز هستم ، خوشحال میشم ببینمتون ، کلاستون چه ساعتیه وکجاست دقیقاً؟

عزیزم- از آشناییت خیلی خوشحالم خانمی
هنوز ساعتش و محل دقیقشو بهمون اعلام نکردن تنبلا

آمارین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

من خیلی اهل بستنی نیستم اما ممنون برای معرفی این یکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد