روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

396 سیاه


دلم به شدت گرفته ، تا حدی که انگار یه سنگ گذاشته باشن رو سینم

این روزا هم از روند همون کاری که گفتم به تهران مربوط میشه اصلن راضی نیستم و هم از روابطم با همسر 

کلن این روزا همش در حال ریختن اشکم

بعدازظهر توی اتاق تنها بودم به قدری گریه کردم تا خوابم برد ، توی خوب و بیداری خودمو میدیدم که دارم خودکشی میکنم و همش از خدا میخوام زودتر از اینکه خودمو بکشم نفسم رو قطع کنه

همسر هم ابداً حمایتم نمیکنه

برام دعا کنیدخواهش میکنم حالم اصلن خوب نیست

نظرات 10 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

عزیزه دلم . روزای سختیه به خودت فشار نیار و این نیز بگذرد ...

ایشالا . ایشالا غزل

دخملی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

عزیزم ! باید قوی تر باشی.... روزای سخت برای همه هست.... به خصوص تو این دوره زمونه که همه یه جورایی گیر کردن... سعی کن به خودت بیشتر مسلط باشی... این نیز بگذرد

ایشالا که گذره
خیلی خسته شدم
آخه این چه روزگاریه که برای ماها ساختن

مژی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

عزیز منیییییییییییییی تو سارا
مثل خودمی دیگه
یه آذر ماهی به تمام معنا
ایشالله این ایام سخت میگذره
سارا من از اون افشرده گل سرخ که گفتم خیلی راضی بودم
اگه دوست داشتی تستش کن

حتما عزیزم
بازم مرسی که هوامو داری گلم

ملیسا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

عزیزم تنها کسی ک میتونه ب آدم کمک کنه خودشه..گریه کردن خوبه چون احساس های منفی و از خودت دور میکنی در کنارش باید ی انرژی مثبت هم ب خودت بدی لازم نیست همش چیزهای بزرگ اتفاق بی افته..همین ک ی لباس میخری..همین ک پیاده راه میای..ب همسرت هم خرده نگیر..الان آنقدر فشار روی مردها زیاده بنده خداها حق دارن این شمایین ک اونو ب سمتی بکشونی ک توجهش بیشتر ش..ی گل خریدن گذاشتن تو گلدون دکور و یکم جا ب جا کردن و ی عالم کار کوچیک ک واقعا غوغا ب پا میکنه هم تو روحیه خودت همم همسرت..اینو حس کن ک خدا تو خونتون نو جونتون جریان داره..همه چی واست زیبا میشه..معذرت میخوام پر حرفی کردم..

نه عزیزم چقدر قشنگ نوشتی
دوست مرسی ز پیشنهادات
بوس

::.. سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

این احوال نیز بگذرد
خود خوری نکن اینقدر
تو کارت دیگه خیلی خودتو مسوول می دونی..برای همین بهت فشار میاد
جدا خریدات هم مبارکت باشه

قرربونت عزیز دلم

مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

عزیزم روزای سختی داری .گریه خوبه سبک میشی حداقل
امیدوارم زودتر به روال خوب قبل برگردی

مرسی
ایشالا

فائزه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ http://faezeh85.blogfa.com

عزیزم من اولین باری که دارم پستت رو می خونم مثل خواهرم می مونی سعی می کنم راهنماییت کنم ولی خیلی زود غصه ها تموم میشه و روزای قشنگ میاد نگران نباش ولی به این باور باش که روزای قشنگ میاد مطمئن باش که یه روزی به گذشته ات می خندی قول می دم

خوش آمدی عزیزم
ایشالا
تو رو خدا دعا کن برام

bahar سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

ایشالا هر چه زودتر این روزای سخت جاشونو به روزای راحتی و آرامش میده خانومی

ایشالا عزیزم

ایرج پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://yadamkoniraj.blogsky.com/

به امید روز های شاد برای شما

آمارین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

تو چندمین نفری که امروز خوندم غمگینه. چرا اینطوری شدیم؟:(

چی بگم نسیم جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد