روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

398 روزمره ها

از یه سایت اینترنتی برای خواهری یه لباس مجلسی خوشکل خریدم ، آخه این هفته عقد برادرشوهرش هست و میخواد بترکونه.

وقتی رسید خیلی راضی بود و کلی تشکر کرد منم حسابی خوشحالم.

میگه از صبح تا شب تو نت بودنت به یه دردی خورد بالاخره!!!


جمعه خونه مامان اینا بودیم به صرف قورمه سبزی خوشمزه . پارچه روتختی که تو تعطیلات از لردگان خریدم رو بردم همرام و با کمک مامان به یه روتختی خوشکل تبدیل شد حالا منتظرم روبالشی ها و کوسناشم آماده بشه ، اونا دیگه دست مامان رو میبوسه


بچه ها شما چی میخورین شام و ناهار ؟دیگه ازفکر اینکه چی بپزم خسته شدم 

بچه  ها من تا حالا میگفتم ر ا ی نمیدم ، دوره قبل هم ر ا ی ندادم ولی از دیشب که شنیدم ر ف *س*نجانی نامزد شده دارم وسوسه میشم آخه فکر کنم تنها کسی که میتونه الان این خراب شده رو نجات بده اونه

میدونم میدونم که همشون از یه قماشن و امید بستن به طور کل ، کار باطلیه

نظرات 6 + ارسال نظر
a n o o یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

ما که جدیدا شام ها سبک میخوریم و ناهار هم برنج نمیخوریم!
نه اینکه فکر کنی کارم سبک شده نه بدتر سنگین تر شده!
ساراجون این سایتی که گفتی میشه معرفی کنی بهم!!! پلیز! لفطن!

من که عاشق برنجم
آره الان میام

a n o o یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

راستی روتختیت مبارکه! عکس هم پلیز یادت نره!

سادست ولی چون خودم دوختمش عاشقشم
اونم چشششششم

مژگان یک دنیا عشق یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

من نمیتونم به این سایتا اطمینان کنم:(
خداروشکر خوب بوده لباسش
روتختی هم مبارک
من که لیست مینویسم از روی اون پیش میرم.راحت میشم

مژی خدا رو شکر این خوب بود
مرسی
من لیستتو میخوام خو

دخملی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

دوستم کاش بگی که لباس رو از چه سایتی خریدی؟

چششششم

آلما یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

آفرین...از چه سایتی لباس خریدی...ادرس بذار شاید به کار ما هم اومد

لیلی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

من هم از غذاهای تکراری خسته شدم ولی استعداد آشپزی ندارم خبjavascript:void(0);

عزیزم بوووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد